ساخت گلدان رومیزی با لامپ سوخته

0

دکوراسیون و خلاقیت

آیا به دنبال ایده هایی خلاقانه برای دکوراسیون و تغییرات در خانه خود هستید؟به ساخت کاردستی علاقه دارید؟ آیا قصد ندارید پول زیادی برای تغییر دکوراسیون هزینه کنید؟ با استفاده از خلاقیت خود میتوانید دکوراسیون منحصر به فرد خود را داشته باشید، آنهم با استفاده از وسایلی که ممکن است همین الان در خانه داشته باشید و بلا استفاده مانده باشند مانند حباب لامپهای سوخته!

شاید برای شما جالب باشد

قبل از اینکه لامپهای سوخته را دور بیندازید، به این فکر کنید که می توانید یک وسیله دکوری زیبا ومنحصر به فرد با استفاده از آن بسازید. در این پست به شما آموزش می دهیم که چگونه با استفاده از حباب لامپ بلا استفاده در خانه یک گلدان بسازید و در پایان نیز ویدیوی آموزش آورده شده است که میتوانید دانلود و استفاده کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

روش ساخت گلدان رومیزی

اول با استفاده از یک دم باریک ته لامپ را باز کرده و محتویات داخل آن راخالی کنید

کاردستی

دوم با استفاده از یک آویز لباس فلزی، برای لامپ یک پایه درست کنید. به این صورت که با دم باریک آویز را باز کرده، سپس با خط کش طول آویز باز شده را به ۴ قسمت مساوی تقسیم و در نهایت به صورت زیر شکل دهید.

خلاقیت و کاردستی

خلاقیت و کاردستی

خلاقیت و کاردستی

سوم: تا این مرحله گلدان شما آماده شده است میتوانید در آن خاک ریخته ویک کاکتوس بکارید. یا ژل بگذارید و حتی نعنا یا جعفری بکارید. در هر صورت میتوانید به همان صورتی که در ویدیو نیز نشان داده شده است با استفاده از ۳ باطری کوچک ساعت و یک لامپ ال ای دی این گلدان زیبا را تبدیل به یک چراغ رومیزی زیبا نمایید. همه چیز بستگی به خواست شما از این وسیله و همینطور وقت و زمانی دارد که میخواهید صرف کنید تا یک دکوری زیبا تهیه نمایید. یادتان نرود که با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خلاقیت و کاردستی

خلاقیت و کاردستی

خلاقیت و کاردستی

برای دیدن ویدیوی ساخت این دکوری زیبا از لینک زیر استفاده کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=3yx8Apr_fJg

با ما همراه باشید…

منبع: ترجمه و تلخیص دکوراسیون فرش آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.