کارشناسان فرش آنلاین از فرش ساوین می‌گویند؛ نام‌آشنا و باکیفیت

با بررسی دقیق برخی از کلکسیون‌های متنوع فرش ساوین

0

امکان ندارد به دنبال فرش باکیفیت و خوش‌قیمت با تنوع بالای رنگ و سایز گشته باشید و نام فرش ساوین به گوشتان نخورده باشد! فرش ساوین از معروف‌ترین، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای تولید فرش ایران است که توانسته به 5 قاره راه یابد و با اقبال جهانی روبرو شود. شاید برایتان جالب باشد که علت این‌همه محبوبیت چیست؟ فروش بالای فرش ساوین از چه چیز نشئت می‌گیرد؟ اصلاً فرش ساوین خوبه؟ در اینجا قصد داریم به این موضوعات بپردازیم و درعین‌حال برخی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات فرش ساوین را به شما معرفی کنیم

شاید برای شما جالب باشد

ساوین؛ برندی نام‌آشنا

فرش ساوین فعالیت خود را 25 سال پیش در مازندران و شهر قائم‌شهر شروع کرد و در حال حاضر محصولات خود را به 5 قاره جهان صادر می‌کند. فرش ساوین نخستین تولیدکنندۀ فرش ماشینی 30 رنگ و 60 رنگ است.

مدیران فرش ساوین برای اطمینان از کیفیت مواد اولیه فرش ساوین، آنها را در زیر مجموعه‌های این شرکت تولید می‌کند. شرکت‌های تابعه ساوین عبارت‌اند از؛

شرکت تولیدی و صنعتی فرتاب: این شرکت در زمینه آماده‌سازی و ریسندگی الیاف نساجی و بافندگی منسوجات فعالیت دارد.

شرکت ساوین تاب:  تولیدکننده انواع نخ‌هاي پنبه و غیره بر عهده این شرکت است. شرکت ساوین تاب همچنین نیاز نخ کشور را با کیفیتی بالاتر از نخ‌های وارداتی، تأمین می‌کند.

شرکت نساجی رازی: این شرکت در زمینه تولید و آماده‌سازی نخ موردنیاز فرش ماشینی فعالیت دارد. از مهم‌ترین محصولات نساجی رازی می‌توان به نخ هایبالک، نخ فرش ماشینی، رنگرزی الیاف و تاپس آکریلیک اشاره نمود.

کیفیت بافت فرش ساوین

فرش ماشینی ساوین

فرش ساوین نه‌تنها در ایران محبوبیت بالایی دارد؛ بلکه به غالب کشورهای جهان صادر شده و از محبوبیت ویژه‌ای در جهان برخوردار است. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت و فروش بالای این برند این است که طرح‌های متنوع و زیادی را متناسب باسلیقه مصرف‌کنندگان در کیفیت بالا و امروزی تولید کرده و وارد بازار می‌کند.

محصولات این برند از نظر نوع نخ به‌کاررفته بسیار متفاوت و متنوع هستند. از جمله نخ‌هایی که در تولید فرش ساوین مورداستفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به نخ آکریلیک، نخ پلی‌استر، نخ‌های پلی‌پروپیلن و مخلوطی از این دو اشاره کرد.

نمایندگان فروش فرش ساوین

فرش آنلاین به‌عنوان اولین وب‌سایت رسمی فروش فرش ماشینی و دستبافت در ایران مفتخر است محصولات ساوین را به شکل مستقیم و بدون واسطه، تأمین و پیش ‌روی شما قرار دهد.

شما می‌توانید بر اساس نیاز و همین‌طور سلیقه خود به هریک از کلکسیون‌های فرش ساوین فرش آنلاین مراجعه کنید و با چند کلیک به‌راحتی فرش دلخواه خود را، انتخاب و سفارش دهید. خرید اینترنتی فرش ساوین به شما این امکان را می‌دهد که در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و درعین‌حال از تنوع بالای محصولات فرش آنلاین هم نهایت استفاده را برده و محصولی مطابق با خواسته و نیاز خود پیدا کنید.

مهم‌ترین کلکسیون‌های فرش ساوین

مهم‌ترین حسن فرش ساوین تنوع بالا، کیفیت درجه یک و قیمت مناسب تولیدات آن است. به‌گونه‌ای که شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای و هر بودجه‌ای، فرشی مناسب دکوراسیون مدنظر خود پیدا کنید. برند ساوین کلکسیون‌های فرش ماشینی متعددی دارد که هر کدام ویژگی‌ها و مشخصات خاص خود را دارند. در بخش زیر ما به برخی از مشهورترین کلکسیون‌ها و مدل‌های فرش ساوین اشاره‌ای می‌کنیم.

کلکسیون صدف

فرش ساوین 320 شانه

اگر به فرش‌های فانتزی علاقه دارید کلکسیون صدف فرش ساوین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. فرش‌های این مجموعه  غالباً 6 رنگ و در تراکم‌های 320 و 960 تولید شده‌اند. جنس الیاف به‌کاررفته در تولید فرش‌های این کلکسیون پلی‌استر هیت ست فریز است و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن ضد آلرژی و الکتریسیته ساکن بودن است.

فرش‌های این کلکسیون به‌سادگی کثیف نشده و در صورت لک‌شدن به‌راحتی با آب و مواد شوینده شسته و تمیز می‌شوند. کلکسیون صدف مجموعه‌ای است از طرح‌های انتزاعی، مدرن و فانتزی که برای دکوراسیون‌های مدرن، مینیمال و امروزی بهترین گزینه به‌حساب می‌آیند. برخی از محبوب‌ترین فرش‌های کلکسیون صدف را در ادامه آورده‌ایم.

فرش ساوین طرح نیل کرم

فرش ساوین کلکسیون صدف

یک فرش پتینه نما و بسیار خاص جهت انواع دکوراسیون‌های وینتیج، کلاسیک و حتی مدرن و امروزی. این محصول 320 شانه با تراکم 960، کیفیت خوبی دارد، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و می‌تواند کامل‌کننده دکوراسیون منزل شما باشد.

در کنار رنگ کرم زیبای این محصول می‌توانید به‌راحتی از انواع رنگ‌های ملایم و خنثی مانند انواع طوسی، خاکستری‌ها، یا سبز، آبی و سرمه‌ای و زرد، سرخابی و…بسته به فضای موردنظر استفاده کنید. این فرش فانتزی زیبا و باکیفیت از جنس پلی‌پروپیلن و پلی‌استر هیت ست است که این بدین معنی است که جذب رطوبت آن پایین است، از قابلیت تمیزشوندگی بالایی برخوردار بوده و نرم و بدون پرزدهی است.

فرش ساوین طرح سمن طلایی

فرش ساوین طلایی

فرشی بسیار زیبا و کاملاً متفاوت از برند ساوین که بسیار خوش‌رنگ و درعین‌حال باکیفیت است. این محصول از ترکیب نقوش ایرانی و با کاربرد رنگ‌های مورداستفاده در دکوراسیون‌ها و چیدمان امروزی تولید شده است. رنگ طلایی زیبای این فرش به‌راحتی در هر فضایی درخشیده و جلوه خوبی ایجاد خواهد نمود.

فرش ماشینی ساوین طرح پرستو شکلاتی

فرش ساوین طرح مدرن

فرش ساوین طرح پرستو، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌های فرش آنلاین است. دلیل اقبال بلند این فرش، طرح ساده و هندسی آن است که به‌راحتی با هر فضایی اعم از سنتی و کلاسیک تا مدرن و امروزی هماهنگ شده و زیباترین جلوه‌های بصری را ایجاد می‌کند.

فرش ساوین طرح حوران زرشکی

فرش ساوین طرح سه بعدی

اگر به فرش‌های فانتزی و سه‌بعدی علاقه دارید، فرش آنلاین این فرش 320 شانه ساوین بسیار شکیل و درجه یک را به شما پیشنهاد می‌کند. در کنار طرح زیبای مدرن و فانتزی این فرش که آن را مناسب هر نوع دکوراسیونی می‌کند، می‌توانیم به رنگ‌بندی خاص و بسیار زیبای آن اشاره کنیم که بسیار امروزی بوده و با هر نوع اکسسوری و چیدمانی ترکیبی جالب‌توجه و پرجلوه به وجود می‌آورد. کافی است آن را انتخاب کنید تا در کنار رنگ کرم همان قدر لوکس و باشکوه باشد که در کنار سفید یا حتی صورتی و صورتی چرک. به‌علاوه رنگ زمینه چرک‌تاب بوده و نگرانی به لحاظ استفاده از آن در اتاق کودک یا راهروی ورودی یا حتی آشپزخانه نخواهید داشت.

فرش ماشینی ساوین طرح گلاره شکلاتی

فرش ساوین طرح فانتزی

طرح گلاره شکلاتی از شناخته‌شده‌ترین طرح‌های فرش آنلاین است. طرح ساده و درعین‌حال دلنشین این محصول خوب ساوین به‌راحتی به دل نشسته و تقریباً در تمامی نقاط منزل اعم از راهرو و آشپزخانه تا اتاق‌خواب و نشیمن و…قابل‌استفاده و کاربردی است.

از دیگر مزایای این محصول خوب فرش آنلاین در کنار قیمت مناسب، می‌توان به مواردی چون نرمی و لطافت و قابلیت تمیزشوندگی بالا اشاره نمود. در صورت انتخاب دست شما برای انتخاب سایز باز خواهد بود، به‌گونه‌ای که سایز پادری این فرش در ابعاد 50 در 80 نیز قابل سفارش است. به این محصول علاقه دارید؟ خرید اینترنتی فرش ساوین بهترین گزینه خواهد بود، چرا که وقت و زمان گران‌بهای شما هدر نخواهد رفت.

کلکسیون ویژن

فرش ساوین کلکسیون ویژن

اگر به دنبال فرش‌های مدرن برای دکوراسیون‌های مینیمال و امروزی هستید که خوش‌قیمت بوده و درعین‌حال کیفیت درخور و شایسته‌ای داشته باشند، کلکسیون ویژن پیشنهاد فرش آنلاین به شماست. کلکسیون ویژن فرش ساوین در دسته فرش‌های فانتزی قرار دارد.

فرش‌های این مجموعه 320 شانه و تراکم 960 دارند و جنس نخ خاب‌شان نیز از  پلی‌پروپیلن هست و تنوع سایز بسیار خوبی نیز دارند. در ادامه محبوب‌ترین فرش‌های این کلکسیون را به شما معرفی می‌کنیم.

فرش ساوین کد 4002 شکلاتی

فرش ساوین طرح گبه

ترکیب زیبای رنگ‌های ملایم در زمینه این فرش گبه مانند و به‌خصوص آن را زیبا و دلنشین نموده و قابلیت ست‌پذیری آن را با فضاهای متنوع و گوناگون بالا برده است. این محصول را می‌توانید به‌سادگی با رنج وسیعی از مبلمان و اکسسوری به رنگ‌های ملایم و خنثی یا رنگ آبی زمینه فرش ست و هماهنگ کنید و فضایی همچون اقیانوسی از حس‌های خوب ایجاد کنید. این محصول ویژه در کنار طرح و رنگ خاص و ملایمی که دارد، 320 شانه و بسیار باکیفیت است که باتوجه‌به این موضوع قیمتی بسیار به‌صرفه داشته و آن را به فرشی ارزنده برای همگان با هر بودجه‌ای تبدیل می‌کند. ضد لک بودن یا قابلیت شستشوی ساده و آسان فرش آن هم با تمامی انواع شوینده‌های موجود در بازار، یکی دیگر از نکات قوت این محصول است.

فرش ماشینی ساوین طرح 4045 طوسی

فرش ساوین طرح مراکشی

مهم‌ترین علت محبوبیت و فروش این فرش 320 شانه ساوین کیفیت خوب و طرح ساده و جوان‌پسند آن است. با همه زیبایی فرش‌های کلاسیک، این نمادهای زیبای ایرانی فضا را گاهی شلوغ نشان می‌دهند که خوشایند طرفداران دکوراسیون‌های مینیمال نیست. در کنار نقوش می‌توان به نوع الیاف به‌کاررفته در تولید اشاره نمود که ضد حساسیت است و به‌این‌ترتیب نگرانی از بابت پرزدهی و آلرژی افراد خانواده نخواهید داشت.

فرش ماشینی ساوین 4033 کرم

فرش ساوین طرح مدرن آبی

یک فرش بسیار ساده، زیبا و کاربردی که در هر بخشی از منزل که اراده کنید به کارتان خواهد آمد. رنگ آبی و گردویی زمینه محصول به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی با هر نوع سبک و فضایی آن را ست و هماهنگ کنید. می‌توانید هر یک از این دو رنگ را که بیشتر علاقه دارید در فضا به گردش درآورده و بهترین نتایج را به دست آورید.

فرش ساوین کد 4065 آبی

فرش ساوین طرح گبه سنتی

اگر به دنبال فرشی هستید که در عین ایرانی بودن بسیار ساده و درعین‌حال قیمت مناسب باشد، این محصول خوب فرش آنلاین بهترین گزینه برای شماست. طرح گبه مانند این محصول در کنار زمینه ذهنی باف آن، زمینه‌ای ساده، دلنشین و مینیمال را تقدیم شما می‌کند که سادگی و صمیمیت بهاران شیراز را در خود دارد. رنگ‌بندی زیبا و اصالت نقوش آن کم‌نظیر است. به‌واسطه نظمی که در ساختار طراحی این فرش دیده می‌شود و همین‌طور رنگ‌های چشم‌نواز و کم تعداد استفاده شده در بافت می‌توانید این فرش را در هر فضایی و با هر نوع دکوراسیونی ست و هماهنگ نمایید.

کلکسیون سیلور

فرش ساوین کلکسیون سیلور

این کلکسیون شامل فرش‌هایی با طرح‌های انتزاعی نظیر نقاشی‌های کوبیستی و آبستره با در هم آمیزی رنگ‌های گرم و سرد و فانتزی می‌شود. برخی از فرش‌های این مجموعه انگار به دست هنرمندان مدرنیست و پست مدرنیست قرن بیستم طراحی شده‌اند! به همین خاطر است که فرش‌های این مجموعه برای کسانی که خاص‌پسند یا هنری هستند بسیار جذاب خواهد بود؛ چرا که نظیر آن را در جایی دیگر نخواهند یافت.

کلکسیون ویونا

کلکسیون ویونا

طرح‌های این کلکسیون را می‌توان بیشتر ذیل فرش‌های مدرن و فانتزی دسته‌بندی نمود. به طور مثال فرش مدل 8017 که جزء فرش‌های پرفروش این مجموعه نیز محسوب ‌می‌شود طرح سرامیکی دارد و قابلیت استفاده در فضاهایی با دکوراسیون مدرن را دارد.

یکی دیگر از طرح‌های پرکاربرد در این کلکسیون استفاده از اشکال هندسی منظم و نامنظم است. به طور مثال کدهای 8004 و 8005 در سایزهای مختلف، این اشکال در فرم‌های گوناگونی به کار گرفته شده است که می‌تواند نمایی ویژه به دکوراسیون مینیمال و مدرن شما ببخشد. فرش‌های این مجموعه 320 شانه با تراکم 960 هستند و نخ خاب آنها پلی پروپیلن است.

کلکسیون آویسا

فرش ساوین کلکسیون آویسا

این کلکسیون با نقشه‌ها و طرح‌های کلاسیک و سنتی فرش‌هایش، حس و حالی کلاسیک و نوستالژیک به منزل یا محل کار می‌بخشد. فرش‌های این کلکسیون 700 شانه و با تراکم 2550 هستند و جنس نخ خاب آنها از اکریلیک است.

با توجه به نقشه این فرش‌ها، مناسب‌ترین فضا برای کاربرد آنها، پذیرایی منزل است. مزیت دیگر این فرش‌ها استفاده از رنگ‌های آشنا هست که کار را برای هماهنگی سایر اجزای منزل با فرش آسان می‌سازد. برخی از مهم‌ترین مدل‌های این کلکسیون به این شرح هستند:

کد 7475 با رنگ‌های جذابی نظیر فیلی، کد 7474 با رنگ آبی، کد 7473 با کدهای لاکی، سرمه‌ای، آبی و…

کلکسیون آناهید

فرش ساوین کلکسیون آناهید

این کلکسیون عموما از نقشه‌های افشان و بدون ترنج استفاده کرده و نقش و نگاره‌هایی از طبیعت و گل و… در آنها به چشم می‌خورد. برخی از مدل‌ها و طرح‌های مشهور در این کلکسیون: مدل آوین، مدل باغ بهشت در رنگ و سایزهای گوناگون، طرح افشان رز…

کلکسیون باستان

فرش ساوین کلکسیون باستان

این کلکسیون که جزء کلکسیون‌های سنتی و کلاسیک فرش ماشینی محسوب می‌شود، مزین به طرح‌هایی اصیل از دل فرهنگ قالی‌بافی سنتی ایران نظیر ریز ماهی و افشان و… شده و به همین خاطر فرش‌های این مجموعه شکل و شمایلی متفاوت و خاص پیدا کرده است.

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.