جدیدترین انواع فرش لاکچری 1401

راهنمای استفاده از انواع فرش لاکچری در دکوراسیون

0

یکی از جستجوهای همیشگی کاربران در هر حوزه‌ای در فروشگاه‌های اینترنتی، گران‌ترین کالاها یا مرتب‌سازی اجناس به گران‌ترین کالاهاست. حتماً هنگام خرید یک کالا از یک فروشگاه اینترنتی، طبقه‌بندی گران‌ترین کالاها را نیز مرتب‌سازی کرده‌اید و پس از کمی تماشا و حسرت یا خرید از بین آنها به کار خود ادامه داده‌اید! (شما هم حتما گرا‌ن‌ترین خانه‌ها در تهران یا گران‌ترین ماشین‌ها یا انواع فرش لاکچری را برای یک بار هم که شده جستجو کرده‌ و حسرت خورده‌اید یا البته اوضاع به کام بوده و آن را تهیه کرده‌اید!)

تفاوت قیمت‌ها در فرش ماشینی نظیر تفاوت قیمتی بقیه کالاها نجومی نیست. یعنی نهایتاً بین یک فرش ارزان‌قیمت با یک فرش گران‌قیمت، بین 5 تا 10 میلیون تومان (بسته به سایز و شانه و تراکم) اختلاف وجود دارد. تفاوت قیمت هم بیشتر به شانه و تراکم و جنس نخ فرش ماشینی برمی‌گردد و نه حباب قیمت و نقش‌آفرینی دلالان و…!

شاید برای شما جالب باشد

ما در این مقاله مجله فرش آنلاین برای شما کار را راحت کرده‌ایم! یعنی دیگر نیازی نیست برای آگاهی از انواع فرش لاکچری و با کیفیت‌ فرش آنلاین،به قسمت کالاها بروید و آن را مرتب‌سازی کنید. این مقاله پاسخی است به سوال‌های شما نظیر: انواع فرش لاکچری از چه جنسی هستند و در کدام قسمت دکوراسیون باید استفاده شوند، موقع خرید فرش لاکچری به چه نکاتی باید توجه کنید و بقیه موارد مهم در این زمینه. اگر در شرف خرید فرش ماشینی و خواهان آگاهی از انواع فرش‌ لاکچری 1401 هستید، ادامه مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید. چرا که در پایان این مطلب قطعا انتخاب برایتان ساده تر خواهد بود.

 

مشخصات انواع فرش‌ لاکچری و گران قیمت

شانه و تراکم بالا

در حال حاضر فرش ماشینی 1500 شانه از جدیدترین انواع فرش‌ لاکچری‌ بازار جهان است. این نوع از فرش نسبت به انواع فرش‌های 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه با تراکم 1200 و 1200 شانه با تراکم 3600، جدیدتر و ریز بافت‌تر است. از سوی دیگر ظاهر زیبا و دستبافت‌گونه این فرش در کنار ضخامت اندک آن، توانسته توجهات را به خود جلب کند. این توجه تا جایی است که اگر شما از فعالان بازار فرش ماشینی، لاکچری‌ترین فرش‌های ماشینی 1401 را سراغ بگیرید، قطعا به فرش ماشینی 1500 شانه تراکم 4500 اشاره خواهند کرد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های فرش ماشینی 1500 شانه تراکم 4500، ظرافت و لطافتِ پشت و روی فرش، استحکام بسیار بالا و در عین حال رنگ‌پذیری فوق‌العاده آن است. تا جایی که در حال حاضر این نوع فرش به راحتی با انواع فرش‌های دستبافت رقابت می‌کند. فرش‌های 1500 شانه با مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تولید فرش ماشینی حال حاضر در دنیا، یعنی دستگاه‌های بلژیکی Hclx2 تولید می‌شوند که یکی از دلایل گرانی این دسته از فرش‌ها، کمیابی این دستگاه‌‌های بافت می‌باشد.

الیاف فرش ماشینی 1500 شانه

در تولید و بافت لاکچری‌ترین فرش‌های ماشینی یعنی فرش‌های 1500 شانه، مرغوب‌ترین و عالی‌ترین نوع نخ خاب به کار گرفته می‌شود. این نخ بسیار نازک که در آلمان تولید می‌شود، نمره 50 تا 60 دارد و صرفا در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل استفاده از این نخ بسیار نازک، شانه و تراکم بالای فرش‌های 1500 شانه است.  چرا که تعداد زیادی گره باید در کنار یکدیگر قرار گرفته و نقوش با حداکثر شفافیت و وضوح را شکل دهد. در صورتی که فرش‌های 1500 شانه را از نزدیک ببینید، قطعا متوجه وضوح بالای نقوش فرش و تفاوت عمده آن با انواع فرش‌های 700، 1000 و 1200 شانه خواهید شد.

برای بافت فرش 1500 شانه  از نخ اکریلیک هیت‌ست شده آلمانی یا ترک استفاده می‌شود. این نوع نخ به دلیل فرآیند‌های صورت گرفته بر روی آن از جمله عبور از تونل های بخار و گرما، مقاومت بسیار بالایی نسبت به انواع حرارت مستقیم داشته، پرزدهی ندارند و در عین حال قابلیت جذب گرد و غبار و ایجاد حساسیت آن ها بسیار پایین است.

فرش 1500 شانه لاکچری

انواع فرش لاکچری

از جمله مهم‌ترین خصوصیات فرش‌های 1500 شانه که باعث می‌شود در دسته فرش‌های لاکچری قرار گیرند، شباهت زیاد این نوع از فرش به فرش دستبافت و جلوه زیبای آن می باشد. علاوه بر این در بافت فرش‌های 1500 شانه از طرح های اصیل ایرانی مانند طرح خطیبی، افشار، اصفهان، خشتی و سالاری استفاده می‌شود. به طوری که برای هر سلیقه ای می‌توان یک فرش لاکچری 1500 شانه یافت.

این فرش‌های گران‌قیمت در انواع گل برجسته و ابریشم‌گونه تولید و روانه بازار می‌شوند. عمدتا فرش ماشینی 1500 شانه به صورت گل برجسته و با رنگ بندی لایت تولید می‌شوند که به این ترتیب بهترین گزینه برای دکوراسیون‌های مدرن و لوکس به شمار می‌آیند. ظرافت و لطافت فرش ابریشم‌گونه 1500 شانه باعث شده است که این نوع از فرش با توجه به کم بودن ارتفاع نخ خاب در دسته فرش‌های نازک قرار گیرد. به این ترتیب فرش اکریلیک 1500 شانه در حال حاضر و در بازار ایران به عنوان یک فرش ماشینی لوکس و بی رقیب به لحاظ وزن، تعداد گره، کیفیت‌، شانه و تراکم عالی به فروش می‌رسد.

 

از فرش لاکچری در کدام قسمت خانه استفاده کنیم؟

معجزه‌ی فرش‌های لاکچری فرش آنلاین را در دکوراسیون منزلتان نادیده نگیرید. یک فرش لوکس می‌تواند زیبایی خانه شما را دو چندان نماید. به عبارتی یک فرش لاکچری دستباف‌گونه گل برجسته با رنگ‌های لایت و کیفیت عالی ایرانی، در کنار نقشه اصیل خود می‌تواند به طور کامل نمای خانه را دگرگون نماید. اگر در زمره افرادی قرار دارید که به دکوراسیون و چیدمان حساس هستند، خرید انواع فرش ابریشم گونه 1500 شانه را به عنوان بهترین گزینه موجود به شما پیشنهاد می‌کنیم. نقش و نگار با وضوح بالای این نوع از فرش که کاملا برگرفته از طرح‎های ایرانی است می‌تواند آرامش فضا را افزایش داده و در عین حال انرژی و صمیمیت فضا را هم ارتقا دهد.

بهترین فرش 1500 شانه

فرش لاکچری 1500 شانه از تنوع بسیار بالای رنگ برخوردار است. بنابراین می‌توانید به سادگی و براساس محل زندگی خود انتخاب‌های گسترده‌ای داشته باشید. به هیچ عنوان نقش رنگ فرش را در فضا دست کم نگیرید. شما می‌توانید با انتخاب فرش مناسب، فضا را بزرگ‌تر از آن چه هست جلوه دهید. البته قبل از هر چیز به دکوراسیون و رنگ‌های به کار رفته در چیدمان منزل خود توجه کنید. چرا که عناصر و اکسسوری‌هایی چون پرده، مبلمان و دیوارها در انتخاب رنگ نقش کلیدی دارند. این نکته را در نظر داشته باشید که شما باید رنگ فرش را هماهنگ با سایر وسایل انتخاب کنید.

فرش‌های کرِم رنگ و روشن می‌توانند زیبایی منزل شما را دو چندان کنند. فرش‌های تیره و سرمه‌ای ممکن است فضا را کوچک‌تر از اندازه واقعی به نمایش بگذارند، بنابراین دقت کنید که انتخابتان کاملا سنجیده باشد. در صورتی که محل زندگی‌تان پر رفت و آمد است و یا فرزندانتان کوچک هستند، بهتر است فرش‌هایی با طرح شلوغ‌تر انتخاب کنید تا آلودگی و لکه‌ها را کمتر به نمایش بگذارند.

 فرش لوکس در دکوراسیون

بهترین فرش برای منزل شما فرشی است که هم جنس خوبی داشته باشد، هم طرح و رنگ آن چشم نواز باشد.

می‌توان با توجه به سبک چیدمان منازل ایرانی‌ها گفت که بهترین نقطه برای پهن کردن یک فرش لوکس گل برجسته می‌تواند سالن پذیرایی شما باشد. چرا که شکوه و زیبایی خاصی به این نقطه از منزل شما می‌بخشد و بخاطر رفت و آمد کمتر در معرض ساییدگی و کثیفی کمتری هست. از طرف دیگر فرش‌های 1500 شانه عموماً بخاطر نازکی و ظرافت بافت، برای نشستن مناسب نیستند. از آن جایی که در فرهنگ ایرانی از فرش بعضاً برای نشستن، سفره انداختن و… نیز استفاده می‌شود، بهتر است از فرش‌های 500 یا 700 شانه به این منظور استفاده شود.

 

باید ها و نبایدهای استفاده از فرش لاکچری در منزل

برای جارو زدن و نظافت فرش نفیس، توصیه می‌کنیم هفته‌ای یک بار فرش را با جارو برقی جارو بزنید. جاروبرقی کشیدن مداوم فرش می‌تواند به مرور زمان بر استحکام گره‌های فرش اثر داشته باشد. از سوی دیگر جارو نکشیدن فرش با جاروبرقی باعث می‌شود که به مرور زمان گرد و خاک به لابه‌لای پرزهای فرش نفوذ کرده و بافت فرش را دچار آسیب نماید. بنابراین استفاده متعادل و نرمال جارو برقی بهترین گزینه برای جاروی فرش است.

سعی کنید همیشه و تا جایی که امکان دارد فرش را اندکی کوچک‌تر از فضا انتخاب کنید تا فرش اصطلاحاً به دیوار کیپ نشده و در معرض هر گونه آسیبی ناشی از تحت فشار بودن بافت آن قرار نگیرد. در مواردی این عامل حتی باعث شکستگی فرش شده است، بنابراین این مسئله را نادیده نگیرید.

قبل از هر چیز با توجه به شانه و تراکم بالای فرش لاکچری و انواع فرش 1500 شانه بهتر است به هیچ عنوان فرش را تا نکنید، و در زمان نیاز فرش را به صورت لوله شده جمع و بلند کنید. هر گونه تا زدن فرش با توجه به تعداد بالای گره‌های به کار رفته در تولید، ممکن است منجر به شکستگی فرش شود.

راه‌های افزایش عمر فرش گران‌قیمت

سعی کنید تا جایی که امکان دارد فرش را در نقطه‌ای پهن کنید که در معرض نور مستقیم خورشید نباشد. گرچه فرش‌های آکریلیک از مقاومت بالایی نسبت به نور خورشید و حرارت مستقیم برخوردارند، اما اگر به طور مداوم در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرند، به مرور زمان کیفیت اولیه آن ها دستخوش تغییرات خواهد شد. اگر به ناچار فرش در معرض نور مستقیم است، می‌توانید به سادگی با یک پرده سفید در ساعات تابش نور، پنجره را بپوشانید تا از شدت نور کاسته شود.

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث بروز آسیب به فرش می‌شود رطوبت است. فرش گل برجسته یا ابریشم گونه 1500 شانه هم از این قائده مستثنی نیست. تا جایی که امکان دارد از قرار دادن گلدان بر روی فرش خودداری کنید، حتی اگر از زیر گلدانی استفاده می کنید هم توصیه می‌شود گلدان را در فاصله حداقل نیم متری فرش قرار دهید. در صورت ریختن آب یا نوشیدنی بر روی فرش، سعی کنید سریعا آن را خشک کنید تا کاملا نفوذ نکرده و باعث ایجاد بوی بد و یا پوسیدگی نشود.

شستشوی فرش و علی الخصوص فرش لوکس و لاکچری را بهتر است به افراد حرفه ای و قالیشویی‌های معتبر بسپارید.

از دیگر بایدهای نگهداری فرش ابریشم گونه لوکس، هوادهی فرش می باشد. یکی از دلایل پوسیدگی فرش عدم هوارسانی به فرش است. مخصوصا اگر فرش را در کاور قرار داده‌اید، بهتر است هرازگاهی آن را بیرون آورده و به طور کامل باز نمایید.

فرش لوکس 1500 شانه

بهترین برندهای تولید کننده فرش لاکچری

اگر قصد خرید یک فرش لاکچری دارید، برندهای متفرقه را نادیده بگیرید. در بافت بهترین انواع فرش ماشینی باید از نخ‌های باکیفیت بالا استفاده شود تا جواب‌گوی ماشین آلات با تکنولوژی بالا باشد. استفاده از نخ‌های بی‌کیفیت باعث پرزدهی فرش می‌شود. البته یک هفته پرزدهی فرش تولید شده با نخ اکریلیک، طبیعی است اما بیشتر از آن قطعا نمی‌تواند نشانه خوبی باشد. برای خرید فرش گران‌قیمت بهتر است به سراغ برندهای معروف و خوش نام بروید، چرا که برندهای شناخته شده از استانداردهای بالای کیفی استفاده کرده و با تولیدات نامرغوب برند خود را زیر سوال نمی برند. از جمله مهم‌ترین برندهای تولید فرش‌های لاکچری می‌توان به پاتریس، شاهکار صفویه، برلیان‌، داریوش و… اشاره نمود.

 

نکات مهم خرید فرش‌لاکچری و گران‌قیمت 

همیشه تخفیف نشانه یک خرید برد برد نیست. تخفیفات بالا و گسترده می‌تواند نشان‌دهنده ته‌انباری بودن، مشکل‌دار بودن و یا کیفیت پایین تولید یک فرش باشد. بنابراین به سادگی تحت تاثیر تبلیغات گسترده فروشندگان قرار نگیرید. تا جایی که امکان دارد فرش را از تولیدکننده اصلی یا مکان‌های معتبر که نماینده مستقیم و قدیمی برندها هستند خرید کنید.

هنگام خرید فرش لاکچری به برچسب پشت فرش دقت کنید. زمانی که یک فرش، تقلبی نباشد و از تولیدکننده اصلی به دستتان برسد، برچسب پشت فرش دارای شماره ثبتی و شماره صنفی تولیدکننده خواهد بود. به این ترتیب شما با بررسی برچسب پشت فرش مطمئن خواهید شد که فرشی خریداری شده همان خصوصیاتی را دارد که در پشت آن نوشته شده است.

آیا در خرید فرش لاکچری گارانتی اهمیت دارد؟ باید بگوییم بله. گارانتی یک راهکار اطمینان دهنده به مشتری است. و قطعا بین دو فرش که یکی گارانتی دارد و دیگری گارانتی ندارد، انتخاب ما محصول گارانتی‌دار خواهد بود. البته اگر فرش خود را از برندهای معتبر خریداری می کنید، نگران گارانتی نباشید. چرا که اصولا یک فرش اکریلیک 700 تا 1500 شانه که توسط یک برند معتبر تولید شده باشد، می‌تواند تا 10 سال مقاوم بوده و به بهترین کیفیت کنارتان باشد.

فرش 1500 شانه پاتریس

 فرش‌های لاکچری‌ 1401 فرش آنلاین

در این قسمت ما بهترین فرش‌های لاکچری 1500 شانه 1401 فرش آنلاین را از برندهای مهم بازار برای شما گزینش کرده‌ایم. گزینش این تعداد فرش از بین بقیه فرش‌های هم‌رده البته به معنی ضعف سایر فرش‌های موجود در فرش آنلاین نیست بلکه بر عکس ما مشت را نمونه خروار گرفته‌ایم!

فرش داریوش کد 1538 کرم چرک هایبالک

فرش لاکچری 1401

یک فرش بی نظیر با شانه و تراکم بالا و رنگ کرم خاص که به راحتی با انواع مبلمان به رنگ‌های روشن و تیره مانند انواع خاکستری، آبی، قهوه ای و حتی طیف سرخابی مکمل و هماهنگ می‌شود. در تولید این محصول از الیاف اکریلیت هیت ست که یک نخ طبیعی درجه یک است استفاده شده و مهم‌ترین مزیت آن عدم پرزدهی فرش می باشد. اگر به دنبال یک فرش همه چیز تمام و امروزی هستید که دارای عالی‌ترین کیفیت تولید بوده و سال‌های سال به کیفیت روز اول کنارتان باشد، این محصول خوب فرش آنلاین را از دست ندهید.

فرش شاهکار صفویه 5252 آبی

فرش لاکچری

شرکت فرش شاهکار صفویه به عنوان یکی از معتبرترین برندهای تامین و عرضه فرش نفیس، این محصول خوب و درجه یک را به بازار ایران و جهان معرفی و عرضه نموده است. رنگ بی نظیر و خاص زمینه این فرش زیبا به راحتی با انواعی از رنگ‌های مخالف از طیف رنگی گرم و روشن هماهنگ شده و ترکیبات بی نظیری را ایجاد می‌کند.

فرش برلیان طرح گونش زرین صدفی

بهترین فرش لاکچری

فرش برلیان یکی از برندهای فرش‌ محبوب و باکیفیت بازار بوده و محصولاتی با بهترین ترکیب رنگی و نقوش درجه یک به بازار عرضه می‌نماید. فرش آنلاین به عنوان اولین وب سایت فروش فرش کشور، مفتخر است بهترین محصولات این برند را در پیش دیدگان شما برای داشتن بهترین انتخاب‌ها قرار دهد. رنگ صدفی و زیبای این محصول می‌تواند فضای زندگی شما را بزرگ‌تر و روشن‌تر از آنچه هست به نمایش بگذارد.

فرش پاتریس طرح الماس آبی کاربنی

گران ترین فرش ماشینی

فرش پاتریس از معتبرترین برندهای بازار فرش ماشینی بوده و کیفیت الیاف، رنگ و طرح خاص و خدمات‌دهی این برند آن را به یکی از محبوب‌ترین‌های بازار فرش تبدیل کرده است. پاتریس طرح الماس یکی از پرفروش‌ترین فرش‌های این برند محبوب ایرانی بوده و همیشه طرفداران خاص خود را در بین نسل های گوناگون داشته است. رنگ آبی خاص این محصول می‌تواند لوکس‌ترین چیدمان‌ها را نصیب شما نماید.

فرش داریوش کد 1541 سرمه ای هایبالک

فرش ماشینی لوکس

رنگ سرمه‌ای هایبالک این فرش درجه یک و باکیفیت برند داریوش می‌تواند باشکوه‌ترین فضای بصری را برای دکوراسیون شما ایجاد کند. کافیست در چیدمان فرش اندکی سلیقه و خلاقیت داشته باشید، تا نتیجه نهایی شما را شگفت زده نماید. در کنار این سرمه‌ای زیبا رنگ‌هایی چون سیلور، طلایی، زرد و یا هر رنگ روشن دیگری می‌تواند فضا را برایتان لوکس و امروزی نماید.

فرش شاهکار صفویه 5500 کرم

لاکچری ترین فرش ماشینی 1401

یک فرش 1500 شانه با تراکم 4500 که از بهترین الیاف اکریلیک هیت ست تولید شده و به هیچ عنوان پرزدهی ندارد. صد البته که این فرش زیبا و درجه یک، بسیار نرم و لطیف و دستباف گونه بوده و مقاومت بالایی نسبت به دماهای بالا و نور مستقیم خورشید دارد. برند شاهکار صفویه از برترین برندهای تولید فرش ماشینی بوده و فرش آنلاین با افتخار محصولات این برند را با ضمانت اصالت و سلامت به دست مصرف کننده نهایی می‌رساند.

فرش برلیان طرح آذین صدفی هایبالک

فرش گران قیمت

یک فرش لوکس با طراحی افشان و ریزبافت از برند برلیان. این فرش بی‌نظیر قطعا در هر فضایی که پهن شود جلوه‌ای دلنشین و لوکس به فضا خواهد داد. رنگ روشن و شاد زمینه کار نه تنها فضا را بزرگ‌تر و پرجلوه می‌نماید که به سادگی و با هر نوع اکسسوری و چیدمان همسو و هماهنگ می‌شود. این محصول 1500 شانه و لاکچری، در ابعاد گوناگون تولید شده است تا بتوانید به سادگی و با بالاترین تنوع، سایز دلخواه خود را سفارش دهید.

فرش برلیان طرح ماهرو کرم صدفی

لوکس ترین فرش ماشینی

فرش 1500 شانه زیبایی که مشاهده می کنید را می‌توانید با خیالی آسوده به لحاظ هارمونی و رنگ در کنار طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و فضاها استفاده نمایید. اطمینان داشته باشید که با این فرش متفاوت‌ترین چیدمان‌ها نصیبتان خواهد شد. اگر سخت‌پسند هستید این فرش مختص خود شماست. چرا که کیفیت تولید، نوع نخ و الیاف، طرح و نقشه در کنار رنگ به کار رفته در تولید، یک کالای لوکس ایرانی را نصیب شما می‌نماید.

فرش شاهکار صفویه 5333 قرمز

فرش لاکچری لاکی

این نکته را هرگز فراموش نکنید که یک فرش لاکی همیشه و در هر شرایطی زیباست. چرا که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و به سادگی با هر رنگی که مد نظر شما باشد همسو و هماهنگ می‌شود. نوع بافت این فرش به گونه‌ای است که با وجود طرح‌دار بودن به سادگی در کنار هر نوع اکسسوری و وسایل به رنگ‌های ساده و روشن به بهترین شکل خواهد درخشید. رنگ تیره زمینه کار با طرح شلوغ آن می‌تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که فرزندان کوچکی دارند و یا فضای زندگی آنها پر رفت و آمد است.

فرش پاتریس طرح سی گل فیلی

فرش لاکچری پاتریس

فرش درجه یک افشان و زیبایی که مشاهده می‌کنید یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین فرش‌های بازار است. چرا که سبک، طرح و رنگ آن در کنار کیفیت بالای تولید (1500 شانه با تراکم 4500) باعث شده به راحتی مقبول شده و با هر سبک دکوراسیونی همسو و هماهنگ شود. نخ اکریلیک هیت ست درجه یک به کار رفته در بافت آن به هیچ عنوان پرزدهی نداشته و باعث آلرژی شما نخواهد شد. توصیه می‌شود در کنار این فرش خوش رنگ و لعاب از مبلمان به رنگ های گرم مانند انواع سرخابی، نارنجی و…استفاده کنید.

 

پرفروش ‎ترین فرش های ماشینی 1401+ بررسی 15 طرح و کلکسیون جذاب

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.