دکوراسیون منزل خود را در نوروز 1402 با پیشنهادهای فرش آنلاین تکمیل کنید!

با این کالاها، دکوراسیون منزل خود را را خاص کنید!

0

عید نوروز و حواشی جذاب آن، مهم‌ترین بخش سال برای ما ایرانیان محسوب می‌شود. گرچه بسیاری از ما امسال شاید دل‌ودماغ به استقبال عید رفتن را نداشته باشیم؛ اما به‌هرحال بودن به از نبود شدن، خاصه در بهار … عید نوروز با مراسم و سنت‌های جذاب و کمتر جذاب (چه بگوییم از خانه‌تکانی‌های افراطی!) پیش از سال تحویل  است که مزه و طعم عید می‌گیرد. از خریدها و تعویض یا ترمیم لوازم کهنه دکوراسیون منزل گرفته تا توجه‌کردن و وقت‌گذاشتن برای منزل و دوستان و فامیل، چیزهایی است که شاید برای مایی که گرفتار تنگنای زندگی هستیم، در سال یک‌بار اتفاق بیفتد. پس آن را غنیمت می‌شماریم و لحظه را خوش می‌داریم؛ چرا که خاصیت بهار همین است، آب‌تنی کردن در حوضچه اکنون و نو شدن و نو خواستن برای همه، از خودمان تا یار و دوستان و شهر و کشور …

شاید برای شما جالب باشد

فرش آنلاین در این نوشتار قصد دارد برای عید نوروز پیش‌رو برخی از دغدغه‌های شما برای نو شدن دکوراسیون منزل یا نو خواستن برای خود و دیگران (هدیه متفاوت دادن به دیگران نوجویی است دیگر!) را پاسخ دهد و پیشنهاداتی درحال و هوای عید به شما بدهد. پیشنهاداتی که شاید بخشی از نیازهای شما برای تغییر دکوراسیون منزل یا حتی هدیه‌دادن به دیگران را تأمین کند. در این نوشته ما سعی کرده‌ایم با تکیه به تجربیات پیشین خرید همراهان فرش آنلاین، پیشنهادهایی از کالاهای خاصی را آماده کنیم که شما را برای هدیه‌دادن یا استفاده از آنها در دکوراسیون منزلتان، سربلند کند. باور ندارید؟ پس همراه ما باشید تا پیشنهادها را مرور کنیم. البته این متن، بخش اول پیشنهادهای عیدانه فرش آنلاین است. منتظر قسمت دوم آن نیز باشید …

 

تابلو فرش اختصاصی، تمثال مبارک!

تا دو سه دهه پیش، داشتن یک طرح اختصاصی از خود در قالب مواردی مثل پرتره نقاشی از چهره، عکس سلفی یا خود-گرفت، بافت چهره روی فرش یا تابلوفرش و… تقریباً یک امر مختص اقشار اعیان محسوب می‌شد. اگر کسی هم دنبال این کار می‌رفت ممکن بود وی را چندان جدی نگیرند؛ چرا که احترام به خود و اهمیت‌دادن به شخصیت و فردیت، چندان در جامعه ما جا نیفتاده بود. اما با وقوع تغییرات فرهنگی در جامعه و در دسترس قرار گرفتن ابزارها و امکانات برای همه، به‌تدریج اهمیت‌دادن به خود در جامعه ما پررنگ‌تر شد. نمونه‌اش را در گسترش عکس‌های سلفی یا سلف پرتره‌های نقاشی می‌توانید ببینید!

با ذکر این مقدمه می‌خواستیم بگوییم که فرش آنلاین امکانی فراهم آورده که شما همراهان عزیز بتوانید چهره خودتان یا هر تصویری که دوست دارید را به ما سفارش بدهید و تابلوفرش اختصاصی‌تان را بعد از طراحی و بافت تحویل بگیرید یا هدیه بدهید؛ هدیه‌ای در شأن عزیزانتان. باور بفرمایید مواجه‌شدن مهمانان نوروزی‌تان با تابلوفرش مزین به تمثال مبارک شما یا عزیزانتان در دکوراسیون منزل، بسیار خوشایند است. می‌گویید نه امتحان بفرمایید!

تابلو فرش اختصاصی در دکوراسیون منزل

فرش کودک و فرش نوجوان، عیدی جذاب‌تر از پول!

بزرگ‌ترین لذت عید نوروز در کودکی و چه‌بسا نوجوانی ما به‌غیراز خرید لباس‌های نو و آجیل‌ها و شیرینی‌های جذاب (البته برای ما دهه شصتی‌ها جذاب بود، شما را نمی‌دانم!)، زمانی بود که اسکناس‌های صدتومانی و هزارتومانی و بعداً ده‌هزار تومانی از جیب اعاظم و شیوخ یا خودمانی‌اش بزرگ‌ترهای فامیل بیرون می‌آمد و به‌عنوان عیدی نصیب کودکان فی ابن سبیل می‌شد!

اما امروزه کاهش ارزش پول ملی، افزایش درآمد سرانه فرزندان از ناحیه جیب مبارک والدین گرامی، کار اقتصادی بیشتر نوجوانان نسبت به آن زمان و… از پول و اسکناس، تقدس‌زدایی کرده و نقشی مشابه کاغذ باطله به این شخصیت بزرگوار و مقدس زمان ما بخشیده است!

 هدیه فرش کودک
فرش آنلاین با توجه به مواردی نظیر عدم پرزدهی فرش، ضد حساسیت و آلرژی بودن فرش کودک، توانسته کلکسیون جذاب و استانداردی در این زمینه به وجود بیاوبد.

 

علی‌ای‌حال بعد از ذکر این مقدمه باید عرض کنیم که جسارتاً پیشنهاد می‌شود برای عیدی دادن به کودک یا نوجوان عزیزتان، آزموده را نیازمایید –لازم نیست الّا و لابد خودتان بی‌تفاوتی نوجوانان یا کودکان را هنگام دریافت چک پول تجربه نمایید! – و حتماً سری به کلکسیون فرش کودک و نوجوان ما بزنید. فرش‌های این مجموعه علی‌رغم قیمت بسیار مناسبی که دارند، به لحاظ کیفیت نیز توسط کارشناسان تأیید شده است و موارد بهداشتی مهم برای فرزندانتان نیز در آنها رعایت شده است. تنوع طرح‌ها و مدل‌ها نیز به‌قدری هست که حتی کودکان سخت‌پسند را هیجان‌زده و دکوراسیون منزلتان را ویژه کند.

هدیه فرش نوجوان برای تکمیل دکوراسیون منزل
کلکسیونی از انواع فرش نوجوان از بهترین برندها

تعویض یا تمیزکردن پرده‌ها؛ مسئله این است!

یکی از اجزای مهم خانه‌تکانی و رسیدن به دکوراسیون منزل که اگر امسال دل‌ودماغ آن را داشته باشید، احتمالاً از هم‌اکنون گرفتار آن شده‌اید، درگیرشدن با مسئله تمیزکردن یا تعویض پرده‌های منزل است. ازآنجایی‌که آلودگی هوا در همه شهرها روزبه‌روز تشدید می‌شود و اولین جایی در منزل که با این آلودگی دست‌وپنجه نرم می‌کند، پرده‌ها به‌عنوان نگهبان ورودی منزل هستند، آلودگی و چرک‌مردگی، زودتر از سایر اجزای دکوراسیون منزل، در پرده‌ها خود را نمایش می‌دهد. اگر امسال قصد شست‌وشوی پرده‌ها را دارید که خب خوش به حال خشک‌شویی‌ها، اما اگرچند سالی هست که پرده‌های منزل را تعویض نکرده‌اید و متحمل غرهای بانوی منزل یا مرد خانه (غرزدن در قدیم شاید تا حدودی جنسیتی بود؛ اما الان هر دو جنسیت محترم در این مسئله، گوی سبقت را از یکدیگر می‌ربایند!) برای تعویض پرده‌ها هستید، چند لحظه‌ای به پیشنهادی که می‌دهیم جدی‌تر تأمل بفرمایید.

خرید انواع پرده برای تکمیل دکوراسیون منزل
انواع مدل‌های پرده با نزدیک به 2000 طرح

 

انواع پرده در فرش آنلاین

نکته ابتدایی اینکه موجودی و تنوع پرده در فرش آنلاین به  حدود 2000 مدل و طرح می‌رسد و در این زمینه‌ از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم دکوراسیون منزل در ایران است؛ بنابراین از بابت تنوع طرح و مدل مطمئن باشید که می‌توانید طرح دلخواه خود را با کمی حوصله بیابید. البته حوصله و صبری که در خرید اینترنتی پرده – با لباس راحت در منزل با لیوانی چای در دست مشغول تنها کار فیزیکی‌تان اسکرول ماوس! – در مقایسه با صبر جمیلی که باید در مراجعه به مراکز حضوری خرید پرده در منطقه پرترافیک شهر و مغازه‌های مملو از افراد منتظر برای کاتالوگ پرده داشته باشید، بیشتر به شوخی شبیه است.

بگذریم! نکته بعدی خرید اینترنتی پرده از فرش آنلاین این است که شما می‌توانید انواع پرده در حوزه‌های مختلف را از این سایت انتخاب کنید. به تعبیر دیگر فرش آنلاین 2000 مدل پرده صرفاً از یک نوع و مدل ندارد. بلکه انواعی نظیر پرده لوردراپه، پرده زبرا، پرده شید، پرده کرکره‌ای، پرده چاپی با جنس هازان یا کتان و حتی میل پرده نیز می‌تواند در سبد خرید شما جای بگیرد. از بابت قیمت هم می‌توانید مطمئن باشید که نه‌تنها قیمت‌های ما بالاتر از مراکز حضوری خرید پرده نیست؛ بلکه در خیلی از موارد به علت کاهش در برخی هزینه‌ها، از آنها نیز پایین‌تر است.

خواب راحت در تعطیلات با روتختی گیاهی!

علاوه بر وجود افراد پرشوری که دوست دارند در ایام تعطیلات به مسافرت و دید و بازدیدهای عیدانه‌شان برسند، افرادی هم هستند که تمایل دارند خستگیِ یک سال کار پرمشقت را در این چند روزِ تعطیل از تن به در کنند. روی سخن ما در اینجا با این دوستان عزیز است!

همان‌طور که حتماً اشراف دارید، مهم‌ترین بخشِ سنتِ از تن به‌درکردن خستگی طبق آداب‌ورسوم مألوف، در تختخواب و در خواب سپری می‌شود! بنابراین اجزای تختخواب بخش بسیار مهمی از سنت حُسن استفاده از تعطیلات محسوب می‌شوند؛ از تخت و تشک تا روتختی و بالش و… .

فرش آنلاین ازآنجاکه همیشه راحتی همراهان خویش را مدنظر داشته، برای اجزای تختخواب شما هم بهترین کلکسیون روتختی، ملحفه، بالشت و لحاف را فراهم کرده تا شما در کنار خرید سایر نیازهای اصلی‌ دکوراسیون منزلتان از سایت، این کالاها را نیز خریداری نمایید. نکته مهم این است که کالای خواب موجود در فرش آنلاین یکی از غنی‌ترین مجموعه‌های کالای خواب در فروشگاه‌های آنلاین با موجودی حدود 1200 روتختی و متعلقات آن است.

خرید انواع روتختی و کالای خواب برای تکمیل دکوراسیون منزل در نوروز
انواع مدل‌های روتختی و کالای خواب

پارچه تنسل

کالای خواب موجود در فرش آنلاین از مواد اولیه مرغوب گیاهی و با بهترین کیفیت تولید شده‌اند. پارچه به‌کاررفته در تولید این کالای خواب، تنسل نام دارد. تنسل یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین پارچه‌های مورد استفاده برای تولید انواع ملحفه، روتختی، روبالشی، لحاف و در کل کالای خواب است. تنسل در اصل نام تجاری پارچه لیوسل (Lyocell) است که از الیاف گیاهی برای تولید آن استفاده شده و شامل الیاف طبیعی سلولزی (غالبا گیاه اکالیپتوس) می‌شود. برای مطالعه جامع درباره جنس تنسل می‌توانید مقاله «روتختی تنسل یک معجزه طبیعی برای خواب راحت» را مطالعه نمایید.

پارچه تنسل نرم، لطیف و سبک است؛ به‌طوری که گاهی حتی نرمی و لطافت آن را با پارچه‌های ابریشمی مقایسه می‌کنند. در منافذ این پارچه‌ها هوا به‌راحتی به گردش در می‌آید و به همین علت در زمستان، گرم و در تابستان‌ خنک هستند. گردش هوای مناسب در منافذ پارچه تنسل، باعث تنظیم دمای بدن شده و به‌خاطر استفاده از فیبر طبیعی، برای پوست های حساس و غیر حساس مناسب و ضد حساسیت است. در صورتی که تمایل دارید درباره خرید دقیق کالای خواب اطلاعات بیشتری کسب کنید، حتما مقاله «روتختی خوب چی بخرم؟» را مطالعه بفرمایید.

هدیه‌ی خاص به افراد خیلی خاص!

همه ما در هر برهه‌ای از زندگی، افراد خاصی داریم که یا خاطر خودشان برایمان عزیز است یا جایگاه‌شان! بنابراین در موقعیت‌های مهم مثل عید نوروز سعی می‌کنیم متناسب با خاص بودنشان، هدیه‌ای درخور و متفاوت برای ایشان فراهم کنیم که یا دلشان را به‌دست آوریم یا جایگاه‌مان را ارتقا دهیم! اگر از هدیه دادن عطر و کتاب نفیس و پیراهن و شلوار (مردانه یا زنانه فرقی ندارد!) و… خسته شده‌اید و دنبال یک هدیه متفاوت هستید، خبرهای خوبی برای شما داریم. در فرش آنلاین هدایایی وجود دارد که می‌تواند فرد خاص زندگی‌تان را واقعاً سورپرایز (به تعبیر فرهنگستان زبان و ادب فارسی: شگفتانه) کند. باور ندارید؟ پس لطفاً همراه باشید.

برای این بخش به سراغ کلکسیون نفیس و ارزشمند صنایع دستی فرش آنلاین می‌رویم و کالاهایی را که بیشتر جنبه کادویی داشته باشند، معرفی می‌کنیم. البته انتخاب از بین این کالاها به درجه خاص بودن فرد موردنظر و بالتبع میزان شل کردن سرِ جیب مبارک بستگی دارد، اما ما سعی می‌کنیم همه کالاهای مفید برای هدیه دادن در بازه‌های قیمتی متفاوت را ذکر کنیم که شما دایره انتخاب وسیع‌تری داشته باشید.

البته ناگفته پیداست که صنایع دستی فرش آنلاین، مرتبط با دکوراسیون منزل آن هستند. این مسئله مزیت دوچندانی به‌همراه دارد. چرا که اگر فرد خاص موردنظر، خانم باشد قطعاً به صورت مضاعف محظوظ خواهد شد و اگر هم آقا باشد آن را زینت‌بخش دکوراسیون منزل می‌کند. (البته باز هم در نهایت خانم خانه رضایت بیشتری خواهد داشت که به نفع شماست، چرا که جایگاه و روابط شما را تحکیم خواهد کرد!)

فرش چهل تکه دستبافت:

برای هدیه دادن به افراد خیلی خاص می‌توانید از فرش‌های چهل‌تکه دستبافت بهره ببرید. این فرش‌ها علاوه بر اینکه هنر دست هنرمندان ایرانی است، طرح‌هایی مدرن دارد و با چیزی که از فرش دستبافت در نظر دارید کاملاً متفاوت است. شما می‌توانید برای دکوراسیون منزل مدرن خودتان یا برای کسانی که دوست دارند از دکوراسیون‌ منزل همیشگی فاصله بگیرند، این فرش‌ها را انتخاب کنید. فرش آنلاین در ابعاد و سایزهای متنوع اعم از گرد، مستطیل، مربع، پادری و کناره، فرش‌های چهل‌تکه دستبافت را موجود کرده تا شما بتوانید برای هر جایی از منزل که تمایل دارید آنها را انتخاب کنید.

خرید فرش چهل تکه دستبافت برای ایجاد دکوراسیون منزل متفاوت
کلکسیون فرش‌های چهل تکه فرش آنلاین

 

فرش پوست و چرم:

گزینه‌ی دیگر برای هدیه به خودتان یا افراد موردنظرتان، فرش‌های پوست و چرم فرش آنلاین است. (البته برای هدیه این کالا باید مطمئن شوید فرد موردنظر از حامیان سفت‌وسخت حقوق حیوانات نباشند؛ چرا که ممکن است هدیه را باز نکرده پس بفرستند!) این فرش‌ها از چرم طبیعی و به شکل بسیار هنرمندانه توسط هنرمندان ایرانی بافته شده و به همین خاطر هدیه‌ای بسیار خاص و ماندگار برای دکوراسیون منزل یا محل کار محسوب می‌شود. خوشبختانه دایره انتخاب شما در این بخش بسیار وسیع است. چرا که بیش از 100 نوع فرش چرم را می‌توانید انتخاب کنید. در کل فرش آنلاین یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فرش پوست و چرم در بین فروشگاه‌های آنلاین ایران را داراست. برای آگاهی بیشتر در مورد فرش‌های چرم فرش آنلاین می‌توانید این مقاله را مطالعه بفرمایید.

خرید فرش پوست و چرم برای خاص شدن دکوراسیون منزل
کلکسیون فرش چرم و پوست فرش آنلاین

 

موارد دیگری که در این بخش مطابق با سلیقه و هزینه خود می‌توانید انتخاب بفرمایید به شرح زیر است:

رومیزی ترمه:

شما می‌توانید از بین 30 طرح گلچین‌شده‌ی ترمه‌های سنتی و مدرن فرش آنلاین، یکی را انتخاب و با تقبل هزینه 425 هزار تومانی آن، هدیه‌ای خاص را با بسته‌بندی شکیل دریافت نمایید.

خرید رومیزی ترمه برای ایجاد دکوراسیون منزل جذاب
انواع رومیزی ترمه در فرش آنلاین

میز گلیم سوزنی:

باور بفرمایید این کالا به قدری خاص و ارزشمند است که کمتر کسی آن را به عنوان هدیه دیده است. اما شما می‌توانید متفاوت باشید و این کالا را برای هدیه برگزینید. جنس این میز که ابعادی 60 در 60 دارد از نوع گلیم دستبافت است و کارکرد آن نیز به‌عنوان میز جلو مبلی یا در کنار تختخواب می‌تواند در نظر گرفته شود. مطمئنا ظاهر این میز بیشتر از قیمتی که بابت آن می‌پردازید، ارزش دارد و می‌تواند هر دکوراسیون منزل یا محل کار را جذاب و ویژه کند.

خرید میز گلیم سوزنی برای دکوراسیون منزل خاص
میز گلیم سوزنی

پاف و صندلی دستبافت:

اگر در منزل یا فروشگاه‌تان چیدمانی هنری دارید، مطمئن باشید پاف و صندلی‌های دستبافت فرش آنلاین، کمک بزرگی به تکمیل دکوراسیون منزل شما خواهند کرد. شما می‌توانید از بین طرح‌های پاف و صندلی دستبافت موجود در فرش آنلاین پاف‌های گرد تک نفره یا برای کاهش هزینه، صندلی‌های مستطیل چند نفره دستبافت را انتخاب کنید یا هدیه بدهید. رویه‌ی این پاف یا صندلی‌ها از جنس گبه فارس و هنرِ دست هنرمندان فارس است.

خرید پاف و صندلی برای دکوراسیون منزل هنری
انواع پاف و صندلی دستبافت در فرش آنلاین

کیف پول یا کیف رودوشی دستبافت :

اگر برای هدیه به خودتان (چه کسی بهتر از خودمان برای هدیه دادن!) یا برای دیگران، نمی‌خواهید هزینه زیادی کنید و در عین حال دوست دارید هدیه‌تان، بار فرهنگی داشته باشد، پیشنهاد می‌کنم به این بخش از محصولات فرش آنلاین سری بزنید. این کیف‌ها از جنس گلیم دستبافت هستند و دوام بالایی نیز دارند.

کیف پول دستبافت
انواع کیف پول و کیف رودوشی دستبافت

 

در اینجا به پایان قسمت اول پیشنهادهای عیدانه فرش آنلاین می‌رسیم. لطفا برای ما از کالاهای خاصی که در عید نوروز دریافت کرده‌ یا هدیه داده‌اید بنویسید و تجربیات خاص خود در این زمینه را با ما و دیگر همراهان فرش آنلاین مطرح کنید. همچنین به ما پیشنهاد بدهید که دوست دارید درباره کدام دسته از کالاهای فرش آنلاین اطلاعات کاربردی بیشتری داشته باشید تا در بخش دوم این نوشته به آنها بپردازیم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.