جدیدترین و پرفروش‌ترین انواع فرش‌ طلایی 1401

راهنمای استفاده از انواع فرش‌ طلایی در دکوراسیون

0
به دنبال خاص‌ترین فرش‌های موجود در بازار هستید؟ آیا می‌دانید محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین فرش‌های حال حاضر بازار فرش ماشینی کدام‌اند؟ آیا می‌توانید رنگ‌های پرفروش فرش ماشینی در سال 1401 را حدس بزنید؟ بله، درست حدس زده‌اید، فرش طلایی یا فرش طلاکوب پاسخ سوال‌های بالا است. در این مقاله قصد داریم شما را با فرش طلاکوب، مشخصات و ویژگی‌های آن، انواع فرش طلایی، نکات مهم استفاده از فرش طلایی در دکوراسیون و بهترین فرش‌های طلایی فرش آنلاین آشنا کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
شاید برای شما جالب باشد

فرش طلایی چه مشخصاتی دارد

فرش طلاکوب محصول مدرنی است که درعین‌حال با عناصر و نمادهای کاملاً ایرانی تولید شده و توانسته است در مدت‌زمان اندک به محبوبیت و فروش بالایی دست یابد. مشتری‌پسند بودن فرش طلایی مرهون طراحی بی‌نظیر، ترکیب رنگ‌های امروزی و جذاب، کیفیت تولید عالی در شانه و تراکم بالا با الیاف درجه یک و همین‌طور قابلیت استفاده آن در انواع سبک‌های دکوراسیونی اعم از مدرن، مینیمال، سنتی و کلاسیک است.

فرش طلاکوب که به فرش طلایی هم شهرت دارد، انواعی از فرش است که دارای گل‌ها یا حاشیه و ترنج طلایی‌رنگ است. این گل‌ها یا ترنج‌های طلایی که بیشتر بر زمینه‌ای دودی، ذغالی، نقره‌ای، کرم و یا نسکافه‌ای خودنمایی می‌کنند، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین ترکیب‌های رنگیِ فرش‌های مدرن هستند. شاید مهم‌ترین دلیل جذابیت این فرش‌ها، درخشش رنگ طلایی گل‌ها در زمینه‌ای از رنگ‌های خنثی فرش است که هر بیننده‌ای را به صرافت خرید یکی از آنها می‌اندازد.

فرش طلایی یا طلاکوب چه انواعی دارد

فرش طلاکوب در انواع طرح و نقشه بسته به ذائقه بازار بافته شده و عرضه می‌گردند. از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع فرش طلایی موجود در بازار انواع فرش طلایی افشان هستند. فرش‌های افشان به دلیل عاری بودن از ترنج و لچک، ظاهری امروزی‌تر نسبت به انواع نقشه‌های فرش قدیمی و کلاسیک داشته و به همین دلیل به‌سادگی با انواع دکوراسیون‌های مدرن و امروزی هماهنگ و ست می‌شوند.

آنچه مسلم است این نوع از فرش به‌راحتی اغلب سلایق دکوراسیونی را پوشش می‌دهد و این دلیل محبوبیت و فروش بالای آن است. پرواضح است که انواع فرش طلاکوب با طرح و نقشه سنتی نیز برای کاربرد در دکوراسیون‌های سنتی و کلاسیک موجود است. از انواع دیگر فرش طلاکوب می‌توان به فرش گل‌برجسته طلاکوب نیز اشاره کرد که در آن گل‌های فرش با رنگ طلایی و به صورت برجسته‌تر کار می‌شود که نمایی فوق‌العاده به قالی می‌دهد.

فرش طلاکوب در شانه و تراکم‌های متفاوتی بافته می‌شود. فرش طلاکوب 700 شانه، فرش طلاکوب 100 شانه، فرش طلاکوب 1200 شانه و فرش طلاکوب 1500 شانه از جمله این انواع هستند که از میان آنها فرش طلاکوب 1200 شانه گل‌برجسته نسبت به سایر انواع فروش بیشتری دارد.

 فرش آنلاین به‌عنوان اولین وب‌سایت فروش فرش ماشینی و دستبافت کشور، انواعی از مدل‌های فرش طلایی را در مجموعه بزرگ خود گردآوری نموده است که می‌تواند اکثر سبک‌های دکوراسیونی را پوشش دهد.

فرش طلایی وینتیج

نکات مهم استفاده از فرش طلایی در دکوراسیون

برای اینکه بتوانید فرش طلایی یا هر مدل دیگری از فرش را به‌راحتی با سبک چیدمانی موردنظر خود ست کنید، کافی است به یک سری نکات اولیه، توجه لازم را داشته باشید. قبل از هر چیز هارمونی رنگی را باید مدنظر قرار دهید. به‌عنوان یک اصل کلی کاربرد رنگ‌های متضاد، همیشه بهترین نتیجه را در پی داشته است. آنچه زیبایی را به سرحد خود می‌رساند، کاربرد همسان و هماهنگ رنگ‌های گرم و سرد در کنار یکدیگر است.

فرش طلاکوب هم از این قاعده‌ی کلی مستثنی نیست. خود این فرش از ترکیب هوشمندانه رنگ گرم طلایی و رنگ‌های سرد و خنثی مانند ذغالی، سیلور و طوسی به وجود آمده است. به‌خاطر رعایت این هارمونی است که فرش‌هایی مثل فرش طلایی طوسی، فرش طلایی ذغالی، فرش طلایی فیلی، فرش طلایی نقره‌ای یا سیلور و… جزء بهترین و پرفروش‌ترین ترکیب‌های رنگی در فرش ماشینی محسوب می‌شود.

درصورتی‌که بخواهید فضا یکدست شود، می‌توانید هر یک از رنگ‌های زمینه فرش را در فضا به گردش درآورید و از تعدد رنگ‌ها بپرهیزید، در این صورت در نهایت صاحب فضایی یک‌دست و مدرن خواهید بود.

اما درصورتی‌که به دکوراسیون‌های لوکس و پرجلوه علاقه دارید، کافی است از انواع اکسسوری‌های طلایی و سیلور در فضا بهره گیرید تا به بهترین نتایج ممکن برسید.

 

نگهداری از انواع فرش طلایی

یکی از دغدغه‌های صاحبان فرش‌های طلاکوب و هایبالک (گل‌برجسته)، نحوه تمیزکردن درست و دقیق فرش است. ازآنجاکه این نوع فرش در شانه و تراکم‌های خوب و بالا و همین‌طور با استفاده از الیاف درجه یک اکریلیک تولید و عرضه شده است، نگهداری آن چندان سخت نیست. این نوع الیاف مقاومت بالایی در برابر انواع آلودگی، دماهای بالا و نور خورشید دارند؛ بنابراین کافی است به شکل مرتب هفته‌ای یک‌بار فرش را جارو زده و تا جایی که امکان دارد آن را از گرمای مستقیم مصون دارید.

جدیدترین فرش طلایی 1401

بهترین فرش‌های طلایی فرش آنلاین

در این بخش 10 طرح برگزیده از کلکسیون فرش طلایی فرش آنلاین مورد بررسی قرار گرفته و به مشخصات، قیمت، ترکیب رنگی و… آنها اشاره خواهیم کرد.

فرش ماشینی طلاکوب کد 4180 از برند شاهکار صفویه

فرش طلاکوب

رنگ کرم و زیبای این فرش طلایی، جلوه‌ای از خورشید تابان است که می‌تواند منزل و محیط زندگی شما را به وسعت آفتاب، گرمی و صمیمیت بخشد. این فرش زیبا در رنگ‌های دیگری هم ‌بسته به انتخاب شما اعم از کرم روشن، آبی، اطلسی، سرمه‌ای و خاکستری تولید و عرضه شده است.

آنچه پیش‌روی شماست یک فرش 1200 شانه با تراکم 3600 است که در عالی‌ترین کیفیت ممکن روانه بازار شده است. در کنار رنگ کرم و زیبای زمینه این فرش می‌توانید انواع ترکیبات رنگی سرد و تیره یا خنثی را استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال کاربرد رنگ‌هایی همچون آبی، طوسی، سرمه‌ای، یا حتی سبز و قرمز می‌تواند نقش کامل‌کنندگی را داشته باشد. مهم‌ترین حسن فرش کرم، بزرگ‌تر جلوه‌دادن فضا و درعین‌حال افزایش نور محیط به نسبت میزان واقعی است.

فرش ماشینی وینتیج طلاکوب کد 17833 از برند برنتین

فرش طلایی

فرش طلایی طوسی معرفی شده در این بخش نه‌تنها جلوه و ظاهر باشکوهی دارد، بلکه از بهترین نوع نخ یعنی اکریلیک هیت‌ست و به شکل 1200 شانه با تراکم 3600 تولید شده است و می‌تواند به عالی‌ترین شکل در انواع دکوراسیون‌های مدرن و کلاسیک جلوه‌گری نماید. می‌توانید به‌راحتی از این فرش طلاکوب اعلا در کنار انواع رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، طوسی، زرد، نوک مدادی و یا حتی رنگ‌هایی همچون آبی روشن، نارنجی روشن و.. استفاده کرده و به بهترین نتایج دست یابید. فراموش نکنید که در کنار فرش‌های طرح‌دار بهتر است که مبلمان حتی‌المقدور ساده باشد. قیمت سایز 6 متری این فرش، 7 میلیون و 188 هزار تومان است که به نسبت کیفیت درجه یکی که دارد، بسیار خوب و مناسب است.

فرش ماشینی طلایی کد 70011 از برند سیزان

فرش طلایی ذغالی

اگر به دنبال یک فرش طلایی ذغالی خوش‌قیمت هستید تا بتوانید دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل بیارایید، این فرش ماشینی خوش‌رنگ و لعاب می‌تواند شما را یاری نماید. یک فرش 700 شانه با تراکم 2550 که ترکیبی است خاص و چشم‌نواز از رنگ طلایی و طوسی ذغالی که به بهترین شکل می‌تواند دکوراسیون‌های مدرن و امروزی را به جلوه بیاورد.

توصیه می‌شود در کنار زمینه تیره و نقوش طلایی این فرش درجه یک تولید برند سیزان، از انواع رنگ‌هایی همچون طوسی، نوک مدادی، طلایی، سیلور، زرد و یا حتی نارنجی و قرمز در دکوراسیون و در حد نرمال استفاده کنید تا به خاص‌ترین چیزی که مد نظرتان است دست یابید. به یاد داشته باشید که جذاب‌ترین دکوراسیون‌ها صرفاً با لوازم گران‌قیمت تزئین نشده‌اند، بلکه در آراستن منزل سلیقه و خلاقیت حرف اول را می‌زند.

قیمت سایز 6 متری این فرش 4 میلیون و 980 هزار تومان است که در برابر جلوه ظاهری، کیفیت تولید و همین‌طور نخ اکریلیک به‌کاررفته در بافت آن ناچیز به‌حساب می‌آید.

فرش ماشینی طرح گونش زرین صدفی از برند برلیان

فرش طلایی گل برجسته

فرش طلایی زیبایی که مشاهده می‌کنید از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات برند معروف برلیان است. فرشی زیبا و 1500 شانه، باکیفیت بی‌نظیر که از الیاف اکریلیک هیت‌ست تولید گردیده است. طرح زیبای سنتی این محصول هیچ‌وقت از چشمتان نخواهد افتاد، چرا که از اصالت بی‌نظیری برخوردار است.

در کنار این فرش بی‌نظیر می‌توانید از انواع رنگ‌های گرم و سرد یا خنثی استفاده کنید و از هارمونی به وجود آمده لذت ببرید. در کنار این فرش طلاکوب طرح‌دار، سعی کنید مبل‌ها طرح‌دار یا حتی‌المقدور خیلی شلوغ نباشند تا فضا بیش از حد گرم و متراکم به نظر نرسد.

قیمت سایز 6 متری این محصول تنها 7 میلیون و 96 هزار تومان است که به نسبت مواد اولیه درجه یک و کیفیت تولید عالی آن، بسیار خوب و مناسب است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید فرش‌های 1500 شانه از وضوح طرح بسیار بالاتری نسبت به سایر فرش‌های 500 تا 1200 شانه برخوردار هستند و شباهت بسیار زیادی به فرش‌های دستباف دارند و به همین دلیل دستبافت‌گونه نامیده می‌شوند.

فرش ماشینی خاکستری طلایی کد 4730 از برند شاهکار صفویه

فرش طلایی خاکستری جدید

فرش کلاسیک درجه یک و زیبایی که مشاهده می‌کنید، یکی از بهترین محصولات فرش آنلاین است. این محصول 1200 شانه با تراکم 3600 از نخ اکریلیک هیت‌ست تولید شده و به‌هیچ‌عنوان پرزدهی ندارد. اگر به دنبال یک فرش طلاکوب با طرح کلاسیک و زمینه‌ای قابل ست با اکسسوری و المان‌های امروزی هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از عمده مزایای این فرش درجه یک برند شاهکار صفویه، می‌توان به مقاومت مناسب در مقابل دماهای بالا، ضد آلرژی و حساسیت بودن، قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون به دلیل رنگ خاکستری طلایی زمینه و… اشاره کرد.

فرش ماشینی طلاکوب کد 70005 از برند سیزان

فرش طلاکوب گل برجسته

آنچه پیش روی شما قرار دارد یکی از خاص‌ترین انواع فرش طلایی جدید و امروزی است که جلوه بصری آن هر بیننده‌ای را سر ذوق می‌آورد. چنین فرشی در هر فضا و دکوراسیونی که قرار گیرد می‌تواند خاص‌ترین چیدمان‌ها را ایجاد کند؛ خواه یک فضای مدرن باشد یا یک سبک کلاسیک و یا معاصر ایرانی.

اخیراً فرش طلاکوب با اقبال عمومی مواجه شده و به یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین فرش‌های بازار تبدیل شده است. اگر می‌خواهید خاص باشید، این فرش 700 شانه با تراکم 2550 و نخ اکریلیک خود می‌تواند شما را یاری رساند. خبر خوب اینکه این محصول خوب فرش آنلاین با تمامی آنچه گفته شد از قیمت مناسبی به نسبت کیفیت و رنگ و لعابش برخوردار است. به‌طوری‌که سایز 6 متری این فرش تنها 4 میلیون و 980 هزار تومان قیمت دارد. درصورتی‌که بخواهید فضای منزل و محل زندگی خود را به شکل یک‌دست فرش کنید، می‌توانید ابعاد کناره، فرش گرد و پادری این فرش را هم سفارش داده و در کمترین زمان به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

فرش ماشینی خاکستری و طلایی کد 5511 از برند شاهکار صفویه

فرش طلاکوب جدید

این فرش طلاکوب زیبا با طرح سنتی تزئین شده با لچک و ترنج و حاشیه بی‌نظیر خود بهترین گزینه برای دکوراسیون‌های کلاسیک و سنتی محسوب می‌شود. از مهم‌ترین مزایای دکوراسیون‌های سنتی است که به شما اجازه می‌دهد از هر نوع اکسسوری و رنگی که تمایل دارید استفاده کرده و به هارمونی موردنظر خود دست یابید. این محصول 1200 شانه تولید برند باکیفیت شاهکار صفویه بوده و از کیفیت بافت درجه‌یکی برخوردار است. همچنین این فرش در دو رنگ خاکستری و خاکستری و طلایی تولید شده که دست شما را برای ست‌کردن با رنگ مبلمان و سایر عناصر چیدمانی بازمی‌گذارد.

قیمت سایز 6 متری این فرش طلایی طوسی خاص، تنها 5 میلیون و 394 هزار تومان است که به نسبت مزایای عمده‌ای که دارد، بسیار خوب و مناسب است.

فرش ماشینی آبی و طلایی کد 4222 از برند شاهکار صفویه

فرش طلاکوب 1200 شانه

یک فرش طلایی کاملاً ایرانی و برگرفته از سقف مسجد شیخ صفی اصفهان که می‌تواند بهترین گزینه برای کاربرد در دکوراسیون‌های کلاسیک و سنتی باشد. مهم‌ترین حسن این نوع از فرش، قابلیت استفاده آن برای انواع دکوراسیون‌های امروزی است. به‌طوری‌که شما می‌توانید به‌سادگی در هر فضایی از این فرش طلاکوب اعلا استفاده کنید؛ به شرطی که تناسبات رنگی و چیدمانی را رعایت کنید تا در نهایت نتیجه دلخواه شما باشد.

خبر خوب اینکه قیمت سایز 6 متری این محصول درجه یک شاهکار صفویه تنها 5 میلیون و 394 هزار تومان است که به نسبت 1200 شانه بودن، تراکم 3600 و همین‌طور کاربرد نخ اکریلیک در تولید آن بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

فرش ماشینی ذغالی طلایی کد 70021 از برند سیزان

فرش طلاکوب طوسی

فرش طلایی ذغالی پیش رو گل سرسبد تولیدات فرش سیزان است که در حال حاضر از فروش بالایی هم برخوردار است. این فرش 700 شانه با تراکم 2550 و الیاف اکریلیک هیت‌ست برجسته از بهترین‌های بازار چیزی کم ندارد.

در کنار رنگ‌های جذاب زمینه این محصول، می‌توانید از انواع رنگ‌های طلایی، ذغالی، سیلور، زرد، آبی و حتی سبز و قرمز به‌سادگی استفاده نمایید. قیمت سایز 6 متری این محصول تنها 4 میلیون و 980 هزار تومان است. مزیت دیگر این فرش این است که می‌توانید در صورت تمایل، به‌سادگی و با یک کلیک، ابعاد پادری، کناره، فرش گرد قطر 1 تا 2.5 متری این فرش را سفارش داده و در دکوراسیون منزل خود به کار گیرید.

فرش ماشینی وینتیج طلاکوب کد 80313 از برند برنتین

فرش طلاکوب کاشان

آنچه پیش روی شماست، یکی از خاص‌ترین محصولات فرش آنلاین با زمینه‌ای روشن و طلاکوب است. این محصول 1200 شانه با تراکم 3600 و الیاف اکریلیک به‌کاررفته در بافت، می‌تواند هر چیدمانی را خاص و متفاوت نماید. البته به شرطی که نکات دکوراسیونی را رعایت کرده باشید.

فرش طلایی در حال حاضر ترند بازار بوده و طرفداران بی‌شماری دارد که البته بی‌دلیل هم نیست، چرا که این نوع فرش به‌سادگی و با کمترین هزینه، فضایی لوکس و سلطنتی ایجاد کرده و درعین‌حال فضا را باشکوه، پرنور و صمیمی می‌نماید. قیمت سایز 6 متری این فرش درجه یک، 7 میلیون و 188 هزار تومان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.