تزئینات دکوراسیون با نخ کنفی

0

[box type=”custom” color=”#000000″ bg=”#ddbd8d” fontsize=”14″ border=”#dd8500″]داشتن دکوراسیونی متفاوت و زیبا، فضا را خوشایند نموده و در صورت کاربرد صحیح وسایل و رنگها در جای خود محیطی مملو از آرامش را نیز هدیه می دهد.[/box]

اما چگونه دکوراسیونی متفاوت ایجاد کنیم؟ آیا ساختن چنین فضایی نیازمند هزینه زیادی است؟ کافیست نگاهی به اطراف خود بیندازیم،  نیازمندیهای فضا را یادداشت کنیم..کدام نقطه به وسایل دکوری نیاز دارد؟ کجا به وسایل بیشتر نیاز دارد؟ چه رنگهایی کمبودشان حس می شود؟

در نهایت اگر به این نتیجه رسیدید که نیاز به تعدادی دکوری دارید که نمیتوانید مورد مناسبی برای آن در بازار پیدا کنید، خودتتان دست به کار شوید…از کمترینها استفاده کنید. امکانات موجود را بسنجید و حد هزینه ای که میتوانید برای اینکار در نظر بگیرید را مشخص کنید. گاهی یک گلدان ساده کنفی میتواند زیبایی بیشتر از یک کریستال چک ایجاد کند! این بستگی به خود شما دارد که بدانید در کجا بهتر است از چه چیز استفاده کنید.

برخی از ایده های استفاده از نخ کنفی را در اینجا برایتان آورده ام، میتوانید متناسب با فضای زندگی خود از این نوع خلاقیتها استفاده کنید.

اگر به وسایل دکوری خاص علاقه دارید یا پرده های متفاوت و خودتان وقتی برای درست کردن ندارید به بخش دکوراسیون فرش آنلاین مراجعه کنید. کافیست روی کلمه دکوراسیون و یا اینجا کلیک کنید.

خلاقیت در دکوراسیون
کاردستی با طناب کافیست طناب را دور لیوان یا سبد یا هر ظرف دیگری که اندازه اش مد نظرتان است بپیچید و با چسب محکم کنید.
خلاقیت در دکوراسیون
تزئین آباژور با طناب کنفی
خلاقیت در دکوراسیون
طناب کنفی کاربردی فراتر از آنچه تصور می کنید در دکوراسیون دارد. میتوانید در هر بخشی از بستن پرده گرفته تا تزئین لیوان، آباژور حتی ساخت لوستر از آن استفاده کنید.
خلاقیت در دکوراسیون
برای ساخت این دکوری های زیبا به طناب کنفی نیاز دارید، سه عدد کدو و مقداری چسب!
شاید برای شما جالب باشد

خلاقیت در دکوراسیون

خلاقیت در چیدمان منزل
یک آینه زیبا با استفاده از نخ کنفی و چسب
خلاقیت در دکوراسیون
میتوانید به راحتی لیوانهای دسر و یا ظرف بستنی و …را به این شکل تزئین کرده و از نتیجه کار لذت ببرید.
خلاقیت در منزل
این ظرف دکوری زیبا را میتوانید به راحتی درست کنید. کافیست طبق شکل عمل کنید. اگر برایتان سخت است طناب را دور یک لیوان یا هر ظرف دیگری که دوست دارید رول کرده و چسب بزنید. همانگونه که میبینید میتواند هم به عنوان گلدان استفاده شود هم به عنوان جا کنترلی یا جا مدادی و …
دکوری های زیبا با استفاده از نخ کنفی
آنچه مسلم است میتوانید از نخ کنفی در هر بخش از دکوراسیون و به هر منظوری استفاده کنید. حال میتواند این استفاده در تزئین آینه باشد یا صندلی و یا حتی برای بستن پرده…
خلاقیت در خانه
ساخت یک جاشمعی زیبا با کمترین هزینه و به زیباترین شکل ممکن
دکوری زیبا با استفاده از نخ کنفی
برای این مدل تزئین اول باید آینه را روی یک صفحه محکم کنید سپس شکلی را که دوست دارید ترسیم و در نقاط تلاقی میخهای کوچکی را روی صفحه محکم کنید. گردش نخ از لابلای میخ این شکل زیبا را میتواند بسازد.
خلاقیت در دکوراسیون با استفاده از نخ کنفی
برای ساخت این دکوری زیبا کافیست طبق تصویر عمل کنید.
خلاقیت در خانه
ساخت یک سبد زیبا با مقداری نخ کنفی و یک کارتن بلا استفاده. سعی کنید طبق تصویر عمل نموده و در پایان کار نیز نخ را محکم کنید تا باز نشود.

منبع: تهیه و تلخیص دکوراسیون فرش آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.