ایده هایی برای تزئین دیوارها در دکوراسیون خانه

0

اگر به دنبال تزئینات و دکوراسیونی خاص برای دیوار اتاق خواب، پذیرایی یا اتاق کودک خود هستید و نمیتوانید هزینه زیادی را به این کار اختصاص دهید چرا خودتان دست به کار نمی شوید و دکوراسیون مورد علاقه خود را نمی سازید؟ کافیست به مواد غیر قابل استفاده موجود در خانه نگاهی بیندازید و کمی ذوق و خلاقیت را چاشنی آن سازید. گاهی با حداقل وسایل و هزینه میتوان به نتیجه ای رسید که با هزینه فراوان قابل کسب نمی باشد.

در این پست با ما همراه باشید، از ایده هایی که استفاده شده برداشت شخصی خود را داشته باشید اینکه بدنبال چه نوع تزئینی هستید؟ با چه رنگهایی؟ چقدر از دیوار را در بر بگیرد؟ در نهایت این ایده ها را با آنچه از وسایل بلا استفاده و.. که در دسترس دارید ترکیب کنید قطعا به نتیجه خوبی خواهید رسید.

دکوراسیون
کاربرد پرده در پشت تخت ایده بسیار جالبی است. حتی میتوانید از پارچه تک رنگ استفاده کرده، و خودتان یا با همراهی اعضای خانواده بر روی آن بنویسید.
دکوراسیونی خاص با کمترین هزینه و صرفا تابلوی رنگی استفاده شده در پشت مبل
استفاده از عکسهای با سایز بزرگ گزینه بسیار مناسبی برای ایجاد تعادل و هارمونی رنگی در فضا می باشد. میتوان فضاهای کوچک را با عکس بزرگ و فراخ یا رنگی و با نشاط جلوه داد.
دکوراسیون دیوار
ببینید این عکس چه فضای زیبایی را ایجاد نموده است. احساسی از ارتفاع، شکوه و عظمت را به انسان القا می کند.
دکوراسیون با کاربرد قاب عکس
استفاده از قاب عکسهای زیاد از دهه های متفاوت گزینه جذابی است که هر بیننده ای را مدتی به خود مشغول می کند.
دکوراسیون دیوار
میتوانید یک نقشه را انتخاب و آنرا در رنگ و سایزی که مد نظرتان است و به دکوراسیون اتاق نزدیک است چاپ نموده و این فضای بی نظیر را ایجاد کنید. در عین حال میتوانید از آن برای آموزش کودکان نیز استفاده کنید.
شاید برای شما جالب باشد
دکوراسیون
کاربرد دیوارکوبهای پنلی گزینه ای است که جدیدا مورد اقبال عموم قرار گرفته، و در فضاسازی های دقیق و زیبا موفق عمل نموده است.
دکوراسیون با استفاه از قاب کس
کاربرد شاسی های عکس برای تزئین دیوار، گزینه مقرون به صرفه و جذابی می باشد. در صورتی که بخواهید کمی فضا را متفاوت کنید، میتوانید از عکسهای سیاه و سفید استفاده کنید.
دکوراسیون دیوار
ایجاد این فضاسازی زیبا و جذاب، نیازی به هزینه ندارد اندکی ذوق میخواهد. کافیست یکی از قابهای قدیمی خانه را به رنگ دلخواه درآورده و از گیره های همرنگ آن برای نگاهداشتن عکسها استفاده کنید.
دکوراسیون دیوار
از این ترکیب درختی حتی برای گزارش شجره خانوادگی هم میتوانید استفاده کنید!
دکوراسیون دیوار
اوج نوآوری با حداقل هزینه و صرفا سیم بلند چراغ مطالعه.
دکوراسیون با قاب
کاربرد قابل عکس در گوشه دیوار نیز ایده ای است که میتواند یک دیوار ساده را به نقطه ای تامل برانگیز در خانه تبدیل کند.
دکوراسیون با قاب عکس
اگر شما هم در خانه فرزندان کوچکی دارید که مدام با یک مداد یا ماژیک در خانه می چرند، استفاده از این نوع دکوراسیون بهترین گزینه ممکن می باشد.

 از بخش دکوراسیون و صنایع دستی ما دیدن کنید، انواعی از مدلهای آباژور، سرویس خواب، کوسن، پوف و ظروف سرامیکی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در دسترس مصرف کنندگان عزیز می باشد.

با ما همراه باشید…

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.