پرفروش ترین موکت های سال 1401+ معرفی 10 طرح خاص

0
موکت از کف‌پوش های کاربردی است که از گذشته تاکنون با توجه به‌راحتی و همین طور تنوع رنگ، طرح و بافت همواره مورد توجه مصرف‌کنندگان و از جمله طراحان دکوراسیون داخلی بوده است. این اقبال بالای موکت‌های زیبا و لوکس حتی با ورود انواع پارکت و فرش‌های ماشینی ارزان قیمت حفظ شده و موکت کماکان یک کف‌پوش پرطرفدار و پرفروش به شمار می‌آید. اگر در فکر خرید یک موکت جدید برای اتاق‌خواب و یا هر بخش دیگر منزل خود هستید، بد نیست نیم نگاهی هم به پرفروش‌ترین موکت‌های سال 1401 داشته باشید تا بهترین انتخاب را انجام بدهید.
شاید برای شما جالب باشد

مهم‌ترین معیارهای انتخاب موکت

شاید برای بعضی از افراد زندگی روی یک تخته فرش ماشینی یا اتاقی پوشیده شده با انواع موکت‌های ساده و… تفاوتی نداشته باشد، اما اگر شما از آن دسته کسانی هستید که نوع کف‌پوش و جزئیاتی چون کیفیت، برند، نوع بافت، طرح، تولید کننده و …کف‌پوش اهمیت دارد، ادامه معرفی پرفروش‌ترین موکت‌های سال 1401 را از دست ندهید.

– نوع تولید موکت:

نوع تولید موکت به شکل‌های کات یا لوپ و یا ترکیب این دو (کات و لوپ) می‌باشد. کات حالتی است که الیاف موکت کات خورده و به شکل پرزهای کوتاه یا بلند دیده می‌شوند. لوپ نوعی از بافت است که الیاف به شکل حلقه‌ای بر زمینه موکت دیده می‌شوند. هر چه ارتفاع پرز بیشتر باشد، موکت نرم تر و در عین حال تمیز کردن آن از آلودگی ها سخت تر می‌شود.

– الیاف مورد استفاده در تولید موکت:

برای تولید انواع موکت غالبا از الیاف پشم، پلی‌استر، پلی‌پروپیلن و پلی‌آمید استفاده می‌شود. در بین این الیاف پشم از همه نرم‌تر بوده و ذاتا مقاومت خوبی در برابر حرارت دارد. پلی پروپیلن اما از جمله الیافی است که در برابر آب و لکه مقاومت خوبی دارد و بیشتر برای تولید موکت‌های پرز کوتاه از آن استفاده می‌شود.

پلی‌استر غالبا به دلیل بافت نرمی که دارد مورد توجه بوده و برای تولید انواع موکت کات لوپ یا لوپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از الیاف در برابر خاک مقاومت خوبی داشته، و نگهداری آن هم کار ساده‌ای است.

آخرین نوع از الیاف که در اینجا به آن خواهیم پرداخت پلی‌آمید می باشد. این نوع از الیاف، جدیدترین نوع الیاف مورد استفاده برای تولید موکت بوده و ترکیبی از پلی استر و نایلون می‌باشد. پلی‌آمید بادوام بوده و از قابلیت تمیز کردن خوبی نیز برخوردار است. به‌علاوه در برابر لکه و گرد و خاک هم مقاومت خوبی دارد.

– برند تولید کننده موکت:

با یک نگاه کلی به پرفروش‌ترین محصولات موکت در سال های متفاوت یک نکته را متوجه خواهید شد. اکثریت این محصولات از تولیدات برندهای معتبر و خوشنامی هستند که توانسته‌اند در طی سال ها جایگاه ویژه‌ای را در بین مصرف کنندگان کسب کنند. کیفیت بالای تولیدات این برندها (پالاز موکت و ظریف مصور)، در کنار تنوع بالای رنگ و سایز و جنس الیاف، غالب کسانی را که قصد خرید موکت داشته‌اند به سمت خود جذب نموده است.

قطعا کسی که قصد خرید هر کالایی را دارد ترجیح می‌دهد از بابت کیفیت محصول نگرانی نداشته باشد و از برندهایی جواب پس داده کالای خود را خرید نماید. در حوزه موکت هم دو برند خوش‌نام ایرانی یعنی پالاز موکت و ظریف مصور این اطمینان خاطر را در طی سال ها به مصرف کنندگان هدیه کرده‌اند.

ده موکت پرزبلند پرفروش سال 1401

موکت پرزبلند از جمله موکت‌های محبوب و پرطرفداری است که به دلیل نرمی و راحتی در کنار زیبایی، همیشه پرفروش بوده است. موکت پرزبلند با ضخامت‌های گوناگون (ارتفاع نخ خاب) تولید شده و از تنوع بالای طرح و رنگ برخوردار می‌باشد. موکت پرز بلند یکی از بهترین محصولات تولید‌کنندگان انواع موکت در ایران بوده، و در حال حاضر تولیدات ایران به بسیاری از کشورهای جهان هم صادر می‌شود. انواع موکت پرزبلند و طرح دار در دسته موکت‌های تافتینگ قرار می‌گیرد. در ادامه پرفروش‌ترین موکت‌های سال 1401 را به شما معرفی می‌نماییم.

1- پالاز موکت طرح کاتB :

یک موکت کات خورده و نرم و لطیف، که می تواند بهترین عایق صدا و انرژی برای محل زندگی و کار شما باشد. جنس نخ خاب این محصول پلی پروپیلن می‌باشد که هم به راحتی تمیز می‌شود و هم مقاومت خوبی در برابر هر نوع آلودگی دارد.

این محصول در 21 رنگ (اعم از رنگ های نقره‌ای، گلبهی، سرمه‌ای، خاکستری، قرمز، بنفش، نسکافه‌ای، قهوه‌ای تیره، قهوه ای روشن، مسی، سبز آبی و..) و تنوع سایز بالا از عرض سه متر تا طول های 2 الی 12 متری تولید و عرضه شده است. هر متر مربع موکت طرح کاتB قیمتی معادل 179 هزار تومان دارد.

موکت طرح کات B

2- پالاز موکت طرح یاس:

یک محصول درجه یک، پرزبلند و نرم و لطیف از برند خوب و باکیفیت پالاز موکت که از تنوع رنگی فوق العاده‌ای برخوردار بوده(قهوه‌ای، نسکافه‌ای، گلبهی و…) و در عین حال دارای ضخامت نخ خابی معادل 10 میلی متر می‌باشد. این موضوع به دلیل نوع بافت این موکت است که از نوع کات می‌باشد. جنس الیاف به کار رفته در تولید این موکت پلی آمید است، که از بهترین نوع الیاف در تولید انواع موکت بوده و مقاومت خوبی در برابر انواع آلودگی و گرد و خاک دارد.

همان طور که مشاهده می‌کنید این موکت دارای تنوع سایز بسیار خوبی نیز می‌باشد به‌طوری که می توانید به سادگی هر بخشی از منزل را با آن فرش کنید. قیمت هر متر مربع محصول پیش رو 419 هزار تومان می‌باشد که به نسبت کیفیت بالای تولید مقرون به صرفه است.

موکت طرح یاس

3- پالاز موکت طرح افرا:

طرح افرا یکی از پرفروش‌ترین موکت‌های سال 1401 پالاز موکت بوده، و جزء بهترین تولیدات این برند خوب ایرانی نیز محسوب می‌شود. این محصول در رنگ‌های ملایم و محبوبی چون نسکافه‌ای، قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای روشن، خاکستری، طوسی و…در فرش آنلاین موجود و قابل سفارش است.

نوع بافت موکت، کات و ارتفاع نخ خاب آن 9 میلی متر می‌باشد. الیاف به کار رفته در تولید از نوع پلی‌پروپیلن است که از الیاف مقاوم در برابر آب و گرد و خاک به حساب می‌آید. این محصول خوب پالاز موکت در سایزهای متنوع و دلخواه موجود بوده و قیمت هر متر مربع آن در حدود 212 هزار تومان می‌باشد. در صورت تمایل به خرید موکت پالاز طرح افرا بر روی عکس کلیک کنید تا به صفحه خرید محصول منتقل شوید.

موکت طرح افرا

4- پالاز موکت طرح یاسمن:

موکت طرح یاسمن یک محصول درجه یک از پالاز موکت است که می‌توان با خیال راحت آن را به طرفداران دکوراسیون‌های مدرن و امروزی توصیه نمود. همان طور که می‌دانید بیشترین رنگی که در دکوراسیون‌های مینیمال و مدرن و امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد انواع طیف های خاکستری، کرم و سیاه و سفید می باشد که پالاز موکت به خوبی از این رنگ ها در محصولات خود استفاده می‌کند.

طرح یاسمن در رنگ‌های گلبهی، فیلی، کرم، طوسی، قهوه‌ای روشن، مسی و..موجود و قابل سفارش است. نوع الیاف به کار رفته در تولید این محصول پلی‌آمید و ارتفاع نخ خاب آن 6 میلی متر می‌باشد. پلی‌آمید به دلیل مقاومت بالا نسبت به رطوبت و آلودگی از جمله ی بهترین الیاف در تولید انواع موکت و فرش ماشینی می‌باشد. قیمت هر متر مربع موکت طرح یاسمن 260 هزار تومان هست.

موکت طرح یاسمن

5- پالاز موکت طرح الماس:

یکی از موکت‌های پرفروش ارائه شده توسط برند معتبر و با کیفیت پالاز موکت، همین طرح الماس است. نوع بافت محصول کات پایل بوده و دارای زیره نمدی می‌باشد. نوع الیاف به کار رفته در تولید این موکت پلی آمید می‌باشد که از بهترین نوع الیاف و مواد اولیه مورد استفاده در تولید موکت و حتی فرش ماشینی فانتزی می‌باشد. قیمت هر متر مربع موکت طرح الماس 520 هزار تومان می باشد که به نسبت کیفیت و همینطور دوام بالای این محصول مقرون به صرفه می‌باشد.

موکت طرح الماس

6-موکت ظریف مصور طرح رویال:

موکت طرح رویال یک موکت کات درجه یک از برند ظریف مصور است. نوع الیاف به کار رفته در تولید این محصول، پلی پروپیلن است. که از مقاومت خوبی نسبت به انواع آلودگی و گرد و خاک برخوردار بوده و آلودگی را به راحتی نشان نمی‌دهد. این محصول در رنگ‌های رویال مسی، کرم، قرمز، آبی، نقره‌ای، قهوه‌ای، یاسی، سرمه‌ای، زیتونی، کلاسیک زیتونی، کلاسیک نقره‌ای، کلاسیک قرمز، شکلاتی، کلاسیک سرمه‌ای و… و در انواع سایزهای مد نظر شما قابل انتخاب و سفارش است.

نوع بافت این محصول کات و ارتفاع نخ خاب آن 9 میلی‌متر است. قیمت هر متر مربع موکت ظریف مصور طرح رویال در فرش آنلاین 175 هزار تومان می‌باشد. برای خرید محصولات بر روی عکس کلیک نمایید.

موکت طرح رویال

7-موکت ظریف مصور طرح هرمس:

تنوع بالای رنگ (بلوطی، شکلاتی، نقره‌ای، قرمز، دلفینی، صدفی، کرم، قهوه‌ای، شکلاتی روشن) و کیفیت بافت موکت ظریف مصور (نوع بافت کات با ارتفاع نخ خاب 18 میلی متر) این طرح را به یکی از پرفروش‌ترین موکت‌های سال 1401 برند ظریف مصور تبدیل کرده است.

کیفیت این موکت به قدری بالاست که هیچ دست کمی از یک فرش نرم و لطیف ندارد. مزیت دیگر طرح هرمس این است که در غالب سایزهای مورد نیاز قابل سفارش است. در حال حاضر قیمت هر متر مربع موکت ظریف مصور طرح هرمس 358 هزار تومان می‌باشد.

موکت طرح هرمس

8- موکت ظریف مصور طرح سیدنی:

موکت ظریف مصور طرح سیدنی، یکی از موکت های پرفروش و محبوب و در عین حال ساده و ماندگاری است که همیشه جزء پرفروش‌ترین موکت‌های ایران به شمار می آید. این محصول در رنگ‌های کرم، بژ، قهوه ای روشن، قهوه ای، کرم روشن، قهوه ای تیره و نسکافه‌ای و همین طور کلیه سایزها تا عرض 3 متر و طول 2 الی 12 متر قابل سفارش است.

 این موکت پرزبلند و زیبا، با ارتفاع نخ خاب 18 میلی‌متری خود بیشتر کاربری خانگی داشته و نوع بافت آن کات است. رنگ قهوه‌ای این محصول در کنار پرزهای بلند و نرم، فضایی مدرن، و جذاب را به شما هدیه می‌کند. به علاوه در کنار انواع رنگ‌ها همخوانی خوبی داشته و به راحتی ست و هماهنگ می‌شود. نوع الیاف به کار رفته در تولید این محصول پلی پروپیلن می‌باشد که مقاومت خوبی نسبت به آلودگی دارد. قیمت هر متر مربع موکت سیدنی 221 هزار تومان می‌باشد.

موکت طرح سیدنی

9- موکت ظریف مصور طرح کاملیا:

طرح و رنگ زیبای این موکت فوق‌العاده‌ی برند ظریف مصور، به راحتی در هر فضایی اعم از مسکونی، اداری و تجاری قابل استفاده بوده و جلوه فوق العاده‌ای دارد. نوع بافت محصول از نوع کات بوده و جنس نخ خاب آن پلی آمید می‌باشد.

این محصول درجه یک ظریف مصور در رنگ‌های قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای روشن و همین طور آبی در انواع سایزهای مورد نیاز شما در فرش آنلاین قابل انتخاب و سفارش است. یکی از علل پرفروش بودن این محصول قابلیت ست شدن راحت آن است. به‌طوری که به سادگی با انواعی از رنگ‌های گرم و روشن اعم از زرد، نارنجی، قرمز و حتی بنفش و صورتی، قابل ست و هماهنگی می‌باشد. قیمت هر متر مربع موکت طرح کاملیا 274 هزار تومان می‌باشد.

موکت طرح کاملیا

10- موکت ظریف مصور طرح الگانس:

بافت مدرن و زیبای این موکت ظریف مصور، در کنار نرمی و لطافت بی نظیری که دارد حتی دارندگان فرش‌های دستباف را نیز وسوسه می‌کند آن را جایگزین فرش نمایند. علی الخصوص اگر بحث بر سر اتاق کودک و همین‌طور امنیت و مقاومت به آلودگی کف پوش آن باشد. در این صورت است که این موکت درجه یک طرح الگانس به دلیل پرزهای بلند و نرم و همین طور کاربرد الیاف پلی‌آمید می‌تواند مناسب ترین و وسوسه انگیزترین گزینه ممکن باشد.

نوع بافت این محصول از نوع کات پایل و در 4 رنگ متفاوت موجود و قابل سفارش است. قیمت هر متر موکت ظریف مصور طرح الگانس 348 هزار تومان می‌باشد. نکته قابل توجهی که در رابطه با این موکت مطرح است حالت شگی گونه آن می‌باشد که می تواند به بهترین شکل هر مصرف کننده‌ای را راضی و خشنود نماید. این طرح یکی از محصولات جدیدی است که جزء پرفروش‌ترین موکت‌های سال 1401 به شمار می‌آید.

موکت طرح الگانس

مزایای کاربرد موکت در دکوراسیون داخلی

موکت می‌تواند یک عایق عالی برای انتقال انرژی باشد. به طوری که در ماه‌های سرد سال به کمک شما آمده و کف را گرم کند.

موکت تنوع بسیار بالایی از طرح و رنگ و بافت دارد که می تواند هر نوع دکوراسیونی را بسته به نیاز، لوکس و پرجلوه پا پر از آرامش نماید.

موکت همچنین یک عایق صوتی عالی است.

قابلیت نگهداری ساده و آسان و در عین حال دوام و طول عمر بالا یکی از مزایای دیگر موکت می‌باشد.

در تمامی انواع سبک‌های دکوراسیونی می توان به سادگی از موکت استفاده نمود؛ حتی برای اتاق کودک.

نکاتی که حین خرید موکت باید به آنها دقت کنید

شاید مهم‌ترین عامل که تعیین کننده‌ترین نیز باشد قیمت موکت باشد. چرا که قطعا هر چقدر هزینه بیشتری پرداخت کنید، موکت باکیفیت‌تری را به خانه خواهید برد.

مورد بعدی، میزان استفاده از موکت است. به عبارتی هر چقدر که رفت و آمد بیشتر باشد و اصطلاحا پاخور بیشتری داشته باشد، موکت باید باکیفیت تر باشد تا پس از گذشت مدت زمان اندکی شما را دوباره روانه بازار ننماید. به این منظور بهتر است از موکت‌های با تراکم بالا استفاده کنید، چرا که طول عمر بالاتری دارند. به علاوه نوع لوپ قطعا بهتر از انواع موکت کات و پرزدار جوابگو خواهد بود.

نوع کاربری موکت نیز یکی از مواردی است که حتما باید حین انتخاب و خرید موکت به آن توجه داشته باشید. برای مثال برای اتاق کودک از رنگ‌های شاد انتخاب کنید، فضای سالن پذیرایی خود را می‌توانید با انواع موکت پرز بلند و تافتینگ به جلوه بیاورید. در اتاق کودکان خردسال موکت پرزدار توصیه نمی‌شود.

یکی از فاکتورهای موثر بر انتخاب یک موکت به خصوص، نرم و راحت بودن آن است. چرا که احساس زبری موکت زیر پا، مسلما احساس خوشایندی نبوده و به همان نسبت هم راه رفتن روی یک موکت خوب و نرم، احساس خوبی را به شما منتقل می‌کند.

قسمت پشت موکت هم یکی از عواملی است که بهتر است حتما به آن توجه کنید. البته چون دیده نمی‌شود چندان هم مورد توجه خریداران واقع نمی‌شود، در صورتی که اهمیت فوق العاده‌ای دارد. در واقع، زیرسازی موکت بخشی از موکت است که مابین یک موکت معمولی و یک موکت درجه یک تفاوت ایجاد می‌کند. زیرسازی خوب و مناسب، باعث می‌شود جلوه موکت تا مدت زیادی حفظ شود و طول عمر و دوام موکت افزایش یابد.

فرش آنلاین با افتخار بهترین انواع موکت‌های پرز بلند و تافتینگ را با مناسب‌ترین قیمت و از برندهای معتبر در دسترس همگان قرار داده است. اگر به یک موکت خوب احتیاج دارید با ما تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.