پیشنهادهای عیدانه فرش آنلاین برای دکوراسیون منزل شما-قسمت دوم

با پیشنهادهای عیدانه فرش آنلاین به استقبال نوروز بروید!

0

روزهای پایانی سال انگار با بقیه روزها فرق دارند، شور جمعی و حس و حالی عجیبی دیده می‌شود که به تعبیر یونگ گویی از حافظه جمعی و ناخودآگاه تاریخی ایرانیان نشأت گرفته است. نوروز 1402 به‌تدریج از راه می‌رسد و سال 1401 با همه فراز و نشیب‌هایش به تاریخ می‌پیوندد.

هرسال 300 میلیون نفر از قفقاز تا دریای سیاه، حوزه بالکان و خاورمیانه، نوروز را جشن می‌گیرند. ما ایرانی‌ها البته به شیوه خودمان به استقبال بهار می‌رویم! خانه‌تکانی و تغییراتی هرچند کوچک در دکوراسیون، شیوه سنتی و باستانی ما برای استقبال از نوروز است. انگار قبل از ورود سال جدید، فضا را برای ورود آن آماده می‌کنیم که با دست پر به پیشوازش برویم.

شاید برای شما جالب باشد

اگر هنوز برای نوع تغییرات دکوراسیون محل زندگی و حتی محل کارتان تصمیمی نگرفته‌اید، همین لحظه و این مقاله را غنیمت بشمارید و دست‌به‌کار شوید که بهار در راه است!

فرش آنلاین قصد دارد در این مقاله که بخش دوم پیشنهادهای عیدانه ما هست (قسمت اول آن با عنوان دکوراسیون منزل خود را در نوروز 1402 با پیشنهادهای فرش آنلاین تکمیل کنید! منتشر شده بود) راهکارهایی را برای تغییرات دکوراسیونی ارائه بدهد تا شما بتوانید با استفاده از کالاهای خاص با قیمت مناسب، فضای زندگی یا کار خود را با تغییرات بصری عمده‌ای روبرو کنید. با ما همراه باشید تا بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

کوسن‌ ماشینی و دستباف

درست است که کوسن یکی از اجزای کوچک دکوراسیون به‌حساب می‌آید، اما نقش بسیار مهم و پررنگی در دکوراسیون منزل ایفا می‌کند؛ چرا که نقش اساسی در جذابیت و دلنشینی فضا دارد. این عناصر کوچک و کاربردی می‌توانند به‌سادگی و با رنگ و فرم خود، تنوع بی‌نظیری در فضا ایجاد کنند و درعین‌حال کاربردی باشند و مورداستفاده قرار گیرند.

کوسن ماشینی و دستباف

نکته حائز اهمیت دررابطه‌با کوسن‌های دستباف و ماشینی این هست که به نسبت کارایی گسترده و نقش مؤثری که در دکوراسیون ایفا می‌کنند، چندان هزینه‌بر نیستند؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید برای تغییر دکوراسیون متقبل هزینه زیادی شوید، از این کوچولوهای شگفت‌انگیز غفلت نکنید.

در انتخاب کوسن باید به یک‌سری عوامل مثل رنگ، شکل و اندازه، پارچه، بافت و همین‌طور محل و طرز قرارگیری کوسن نهایت دقت را داشته باشید. اما چرا؟ تمامی موارد ذکر شده باید متناسب با سبک دکوراسیون منزل شما باشد. به‌عنوان‌مثال در کنار یک مبل چستر طوسی، استفاده از کوسن مربع‌شکل صورتی چرک یا بنفش که هم تضاد رنگی مناسبی دارد و هم به لحاظ فرم هندسی، هارمونی لازم را ایجاد می‌کند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. به همین ترتیب سعی کنید متناسب با رنگ مبلمان، کاستی‌های فضا و نوع اشکال هندسی به‌کاررفته در دکوراسیون، لوازم جدید را انتخاب کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

در نهایت اگر به دنبال یک هدیه خاص، مناسب و کاربردی برای دوستان و عزیزان خود هستید، حتماً از بخش کوسن دستباف و ماشینی فرش آنلاین دیدن کنید، مطمئن باشید دست‌خالی برنمی‌گردید.

خرید اینترنتی کوسن

فرش‌های 1600 شانه

خرید فرش ماشینی 1600 شانه

اگر دلتان می‌خواهد همسرتان را در این نوروز به‌صورت اساسی سورپرایز کنید، فرش‌های 1600 شانه فرش آنلاین حتماً گزینه‌ای عالی است. این فرش‌ها یکی از آن مواردی است که برای مخاطبان خاص فرش آنلاین تهیه و عرضه شده است. محصولی به‌غایت ظریف، زیبا و دستباف‌گونه که از زیباترین ساخته‌های بشری به‌حساب می‌آید.

آنچه مسلم است، فرش 1600 شانه با دارابودن بالاترین شانه و تراکم و ظرافت فوق‌العاده‌ای که دارد حاصل پیشرفت بی‌نظیر صنعت تولید فرش ماشینی است.

درصورتی‌که تمایل دارید نوروز 1402 را با قدم‌زدن بر فرش نو شروع کنید، بهتر است یک‌سری نکات ریز را رعایت کنید تا خوشایندی انتخابتان دوچندان شود. فرش‌های 1600 شانه با آن‌همه ظرافت و زیبایی، گزینۀ مناسبی برای محل‌های پررفت‌وآمد محسوب نمی‌شوند. همچنین این فرش‌ها مناسب نشستن یا استفاده روزمره نیستند.

فرش‌های 1600 شانه فرش آنلاین به‌راحتی و با کمترین تلاش با هر سبکی از دکوراسیون که مدنظرتان باشد، هماهنگ شده و بینندگان را مسحور جلوۀ بی‌نظیر خود می‌کنند. فرش‌های 1600 شانه تراکم بالایی دارند و به همین دلیل طرح و نقشه فرش از وضوح بسیار بالایی برخوردار است؛ ‌طوری‌که مانند یک تابلوی نقاشی زیبا به نظر می‌رسد.

فرش‌هایی با زمینۀ طوسی

اگر به دنبال یک فرش خوش‌قیمت و درعین‌حال کاملاً امروزی هستید که بتوانید با استفاده از آن، رنگ و لعابی امروزی به دکوراسیون منزل خود بدهید، فرش‌های زمینه طوسی کلکسیون فرش سیزان فرش آنلاین را از دست ندهید.

خرید فرش زمینه طوسی

فرش‌های زمینه طوسی در حال حاضر از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع فرش در بازار جهانی محسوب می‌شوند، اما چرا؟ قطعاً مهم‌ترین دلیل این موضوع، قابلیت ست‌پذیری بالای فرش‌های زمینه طوسی با انواع رنگ و فرم‌های موجود در دکوراسیون باشد.

طوسی یک‌رنگ خنثی است که به‌راحتی با طیف وسیعی از رنگ‌های گرم و سرد اعم از انواع صورتی، قرمز، زرد، نارنجی، بنفش، یاسی و … قابلیت هماهنگی داشته و فضایی با جلوه‌های بصری بی‌نظیر می‌آفریند. در نتیجه اگر می‌خواهید فضایی امروزی و درعین‌حال گرم و گیرا داشته باشید، طوسی در کنار رنگ‌های گرم شگفت‌انگیز خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های کالکشن فرش سیزان این است که اکثر محصولات وینتیج‌گونه بوده و ترکیب بی‌نظیری از مدرنیته و سادگی را در خود دارد که به‌سادگی با هر سبکی از دکوراسیون هماهنگ می‌شود. کلکسیون سیزان فرش آنلاین به نسبت شانه و تراکم خوب، رنگ‌های فوق‌العاده و کیفیت تولید درجه یک، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

شاید برایتان سؤال باشد که فرش طوسی محبوبتان با چه نوع مبلمانی ست می‌شود؟ اگر بخواهیم به تفکیک صحبت کنیم باید بگوییم که رنگ‌های سرد همچون آبی برخلاف تصورتان ترکیب خوبی را در کنار طوسی ایجاد می‌کند. هرچند قطعاً می‌دانید که طوسی در کنار رنگ‌های شاد و گرم، نهایت تعادل و زیبایی را در فضا ایجاد می‌کند.

مبل قرمز در کنار فرش طوسی چیدمانی گرم و مهیج به شما هدیه می‌کند. از دیگر رنگ‌های گرم و مؤثر در کنار فرش طوسی، می‌توان به مبل زرد اشاره کرد که ترکیبی جذاب و انتخابی مناسب است. در کل ترکیب طوسی در کنار بنفش، قرمز، زرد و نارنجی را اصلاً فراموش نکنید.

نکته آخر اینکه می‌توانیم به‌جرات بگوییم فرش آنلاین یکی از غنی‌ترین کلکسیون‌های فرش طوسی را در بین فروشگاه‌های فرش ایران دارد. کافی است فقط سری به این کلکسیون متنوع و جذاب بزنید، قطعاً فرش دلخواه خود را خواهید یافت.

کلکسیون فرش طوسی

زیر تلفنی دستباف

فرش دستباف کاربردهای زیادی در دکوراسیون دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که جای فرش دستباف همیشه روی زمین نیست. قراردادن انواع فرش دستباف قدیمی، آنتیک و یا فرش‌های دستباف بافت شده در سایز کوچک بر روی دیوار محل کار و زندگی یا روی انواع میز به‌عنوان یک وسیله تزئینی یکی دیگر از کارکردهای فرش دستباف است.

خرید زیر تلفنی دستبافت

یکی از استفاده‌های فرش دستباف در دکوراسیون، زیر تلفنی دستباف است. شاید بگویید که اصلاً چه لزومی دارد که از فرش دستباف به‌عنوان زیر تلفنی استفاده کنم؟ تنوع طرح، نقش و رنگ و ابعاد به‌کاررفته در تولید فرش می‌تواند تمامی نیازهای یک دکوراسیون کامل و همه‌چیزتمام را برآورده سازد.

طیف متنوع طرح و نقش این دست‌بافته‌های کوچک و زیبا به‌سادگی با انواع دکوراسیون و چیدمان سنتی و مدرن قابل هماهنگی است. از سوی دیگر محصولی است مناسب خاص‌پسندان و کسانی که به دنبال فضاهای بصری کاملاً متفاوت هستند؛ چرا که شما در واقع صاحب قطعه‌ای اثر هنری کاربردی می‌شوید که در جای دیگری لنگه آن را نخواهید یافت.

زیر تلفنی دستباف فرش آنلاین می‌تواند هدیه ارزنده برای کسانی باشد که برایشان ارزش قائل هستید و می‌خواهید خوشحالشان نمایید.

فرش شگی

یکی از انواع مدل‌های فرش فانتزی که در سال‌های اخیر از محبوبیت بالایی برخوردار شده فرش شگی هست. غالب افرادی که به دنبال دکوراسیون‌های مدرن با طرح‌های شاد و امروزی هستند، فرش شگی را انتخاب می‌کنند. شگی در اصل به معنای پرز بلند یا موبلند هست و ازآنجایی‌که مهم‌ترین ویژگی ظاهری محصولات این فرش، پرزهای بلند آن است، به اسم شگی نام‌گذاری شد.

خرید اینترنتی شگی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید فرش شگی، در واقع یک فرش امروزی نیست و سابقه استفاده از آن به 331 سال قبل از میلاد می‌رسد. این فرش در ابتدا به فلوکاتی معروف بوده است. فرش فلوکاتی با پشم و به‌صورت دستی در مناطقی از ترکیه، آسیای مرکزی و یونان بافته می‌شد. در حال حاضر فرایند تولید فرش شگی کاملاً ماشینی است. از سوی دیگر پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه تولید الیاف، سبب تولید و بافت انواع فرش شگی با تنوع بالای رنگ، جنس و الیاف شده است.

از نگاهی دیگر، شاید بتوان گفت یکی دیگر از دلایل فروش و اقبال بالای فرش‌های شگی مربوط به رنگ‌بندی ساده و تک‌رنگ این فرش است؛ چرا که نبود فرش‌های کف ساده با نمایی این‌چنین در بازار احساس می‌شد. با ورود مدل‌های جدید فرش شگی، مصرف‌کنندگان در سراسر بازارهای جهانی روی خوش ‌نشان داده و به‌خوبی پذیرای این فرش پرز بلند خاص شدند.

فرش شگی را می‌توان به‌سادگی در هر بخش از منزل استفاده کرد. اما به‌عنوان یک پیشنهاد، اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را صرف تمیزکردن فرش کنید، بهتر است آن را در محل‌های با رفت‌وآمد کمتر پهن کنید. دیگر اینکه، باتوجه‌به ساختار و بافت فرش شگی که نسبت به سایر مدل‌های فرش، آلودگی را بیشتر جذب می‌کند، بهتر است در آشپزخانه و محل صرف غذا استفاده نشود.

مهم‌ترین حسن این مدل فرش، جذابیت بصری فوق‌العاده و قابلیت هماهنگی آن با انواع سبک‌های دکوراسیونی مدرن، امروزی و مینیمال است. به‌طوری که شما هر سبکی انتخاب کنید و از هر نوع مبلمانی که استفاده نمایید، قطعاً یک فرش شگی مناسب و خوش‌رنگ برای کامل‌کردن آن خواهید یافت.

شگی طوسی

فرش کناره و گرد

اگر می‌خواهید برای عید یک تغییر اساسی ایجاد کنید و به طور کامل فضا را به چالش بکشید، فرش گرد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. انتخاب فرش گرد و یا پیداکردن مدل مناسب برای شما سخت است؟ در فرش آنلاین با تنوع بالایی از انواع فرش کناره و فرش گرد روبرو هستید که می‌توانید به‌راحتی بر اساس نیاز، سلیقه و همین‌طور سبک دکوراسیونی مدنظر خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

کناره فرش ماشینی

مجموعه‌هایی مثل فرش شاهکار شفق تبریز هم از جلوه بصری شگفت‌انگیزی برخوردار هستند و در کنار کیفیت بافت درجه یک، قیمت بسیار مناسبی هم دارند و می‌توانند همان چیزی باشند که مدت‌ها به دنبالش بوده‌اید.

خبر خوب اینکه اگر تمایل داشته باشید فرش گرد و همین‌طور فرش کناره انتخابی با فرش مستطیلی سالن پذیرایی هماهنگ باشد، فرش شاهکار شفق تبریز این امکان را فراهم کرده و شما می‌توانید به‌راحتی فرش گرد و کناره متناسب با فرش اصلی را انتخاب و سفارش دهید.

فرش گرد را در کجای دکوراسیون استفاده کنیم؟

فرش گرد در هر بخش از چیدمان که قرار گیرد فضایی انحصاری و دوست‌داشتنی به وجود می‌آورد. می‌توانید به‌سادگی در کنار مبلمان، زیر صندلی راحتی، راهرو، زیر میز ناهارخوری و یا هر بخش دیگر منزل که فکر می‌کنید با یک فرش گرد کامل می‌شود از آن استفاده کنید.

فرش گرد و فانتزی

اگر فرش گرد در راهرو استفاده شود، قطعاً فضا را بزرگ‌تر از آنچه در واقع هست نشان خواهد داد. فقط کافی است حین انتخاب اندکی سلیقه و خلاقیت داشته و محصولی متناسب با فضا و چیدمان انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال درصورتی‌که فضای موردنظر نور خوبی ندارد، بهتر است از فرش با رنگ روشن‌تر استفاده کنید. یا اگر به دنبال حداکثر هارمونی هستید، باید هماهنگی رنگ و فرم را در فضا به طور کامل رعایت کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.