خلاقیت و دکوراسیون اتاق کودک

1

اگه شما هم مثل من از اون دسته مادرانی هستید که فکر میکنید، باید خلاقیت رو در فرزندتون رشد بدید…پس با من همراه باشید. روشهایی ساده، فوق العاده کم هزینه و در عین حال سرگرم کننده برای شما و فرزند عزیزتون.

ساختن اسباب بازی یکی از بهترین روشهایی هست که میتونید با اون خیلی چیزها به فرزندتون یاد بدید و در عین حال خودتون هم یاد بگیرید. میتونید از نتیجه کار برای دکور اتاق کودک استفاده کنید، حتی میتونید در مناسبتهای مختلف از اونها بعنوان هدیه استفاده کنید.  این وسیله ها این قابلیت رو دارند که فضا و دکوراسیون بسیار مناسبی رو در اتاق دلبند شما ایجاد کنند، فضایی دلنشین و دوستانه با وسایل دست ساز خود شما. در اینجا تعدادی از روشهای کم هزینه ساخت اسباب بازی ارائه شده….به هدف آموزش مهارتهای حرکتی، خلاقیتی، سرگرمی و ….

 

خلاقیت و کاردستی
یک اسباب بازی ساده و کم هزینه و در عین حال یک وسیله دکوری زیبا برای دکور اتاق کودک و حتی وسیله ای جالب برای کادو دادن. سنگهای صاف و صیقلی را انتخاب با مداد روی آنها طراحی کنید و خود و فرزندتان آنها را رنگ کنید. سعی کنید با اشکال ایجاد شده یک داستان کوتاه از خودتان بسازید و بازگو کنید، به این ترتیب مهارت خلاقیت، و تفکر را در فرزند خود تقویت خواهید کرد.
شاید فکر کنید که این فرم ساده به چه کار میاد. چه استفاده درستی میشه از اون کرد. بسیار ساده است، این کار ساده ترین راه برای تقویت مهارتهای حرکتی کودک شماست و بهترین راه برای هماهنگ کردن ذهن و دست. در عین حال وسیله ای خلق شده که میتواند ساعتها کودک شما را به خود مشغول نگه دارد، یا یک عالمه سوال در ذهن کوچکش ایجاد کند و البته که در نهایت میتواند قاب زیبایی برای دکور اتاق کودک باشد.

 

خلاقیت و دکور
یک راه ساده و جذاب برای آشنا کردن کودک نوپا با حروف الفبا یا آموزش به کودک خردسال شما که در مقابل یادگیری مقاومت میکند.

 

دکور اتاق کودک
تقریبا اکثر کودکان عاشق مهر هستند. اینکه یک وسیله شخصی کوچک داشته باشند و مدام با آن راحت نقش ایجاد کنند. میتوانید این سرگرمی و خلاقیت را به همین راحتی ایجاد کنید با وسایل ساده، دورریز یا حتی خمیر. میتوانید از این روش برای یاد دادن نام خودش نیز استفاده کنید.
شاید برای شما جالب باشد
دکور اتاق کودک
به راحتی یک جوراب را به یک اسباب بازی پر زرق و برق و کاملا محبوب تبدیل کنید. آنچه لازم دارید یک لنگه جوراب است و چند کوک ساده. نتیجه رضایت و شادی کودک و یک وسیله زیبا و رنگی برای دکور اتاق کودک شما خواهد بود.

 

دکور اتاق کودک
یک عروسک قاشقی زیبا، ساخته شده با ابزارهای ساده و ارزان قیمت. میتوانید از این روش برای یاد دادن حروف، اعداد و …استفاده کنید.

خمیر بازی را خودتان در منزل تهیه کنید و با آن حتی مهارتهای کلامی فرزند خود را تقویت کنید. آنچه لازم دارید یک لیوان آرد دو قاشق نمک برای ماندگاری، مقداری روغن و آب است، بگذارید کودکتان خودش آنرا درست کند برای رنگ زدن هم از آب سبزی، زعفران، آب لبو و…استفاده کنید. حالا حتی اگر آن را بخورد هم نگران نخواهید شد. در عین حال مهارتهای حرکتی او تقویت خواهد شد. اگر فرزند دلبندتان در ادای کلمات مشکل دارد از او بخواهید آردها را فوت کند، قطعا استقبال خواهد کرد و اینگونه تمامی عضلات زبان و حنجره و…تقویت خواهد شد.

دکور اتاق کودک

 

به نظر شما این وسایل میتوانند دکوراسیون زیبایی ایجاد کنند؟ آیا ساختن اسباب بازی با کودکان میتواند روش صحیحی برای سرگرمی و آموزش باشد؟

با ما در میان بگذارید…

منبع:

ترجمه و تالیف از دکوراسیون فرش آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. خانم ایرانی می گوید

    سلام
    واقعا جالب بود خیلی خوشم اومد

نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.