چطور فرش مناسب برای هر مرحله از کودکی انتخاب کنیم؟

0

[box type=”custom” color=”#000000″ bg=”#dad0e2″ border=”#8224e3″]صدای تاتی تاتی کردن کودک دلبندتان واقعا دلنشین است و از بهترین دوران کودکی اوست.چه چیزی بهتر از این که شما مطمئن باشید او پاهای کوچکش را روی فرشی نرم و راحت می گذارد؟[/box]

شاید برای شما جالب باشد

انتخاب  فرش کودک، عملی نیست که فقط یک بار انجام شود چرا که با رشد کودک نیاز او و علایقش تغییر خواهند کرد. امروز به کمک شما آمدیم تا بتوانید بهتر برای هر دوره از کودکی فرزندتان قالیچه یا فرش تهیه کنید.

فرش کودک نوزادی

وقتی که تازه کودکتان را از بیمارستان به خانه می برید قطعا دوست دارید یک اتاق خوب و زیبا در انتظارش باشد. چه فرزندتان دختر است و چه پسر باید قالیچه ای هماهنگ با دکوراسیون اتاق انتخاب کنید. رنگ های ملایم برای اتاق نوزاد مناسبند.

اما در اینجا فقط رنگ نیست که اهمیت دارد چرا که به زودی نوزاد کوچکتان شروع به غلت خوردن و این طرف و آن طرف رفتن روی قالیچه خواهد کرد.پس فرش باید بسیار نرم و راحت باشد، البته الیاف آن نباید برای کودک مضر باشند. این فرش ها باید به راحتی تمیز شوند و طرح و رنگشان اشیائ ریز را در خود استتار نکند تا سریعا جمع آوری شوند. برای خرید این نوع فرش پیشنهاد می کنم به صفحه ی خرید فرش کودک سایت ما مراجعه کنید.

فرش کودک نوپا

به محض اینکه کودکتان به یک نوپای فعال تبدیل شد وقت آن است که به فکر فرش کودک جدید باشید. البته که دوباره باید فرشی را در نظر داشته باشید که قابلیت سریع تمیز شدن را داشته باشد و کثیفی ها را نشان ندهد. بهتر است فرش شما پر از رنگ و عکس باشد.

کودکان نوپا خیلی به بازی کردن روی زمین علاقه مندند، پس چرا با تهیه ی یک قالیچه که می تواند جزیی از بازی های او باشد او را خوشحال تر نکنیم؟

فرش هایی با عکس حیوانات و ماشین ها برای بازی کردن عالی هستند در حالی که فرش هایی با طرح حروف و اعداد جنبه ی آموزشی نیز دارند.

فرش کودک دوران خردسالی

وقتی دوران شیرین نوپایی را گذراند وارد دوره ی خردسالی خواهد شد که در این دوره پیشرفت بسیاری خواهد کرد. کودک شما شاید حالا خیلی به یک تم پرنسس علاقه داشته باشد یا به داشتن فرشی با طرح یک کامیون بزرگ. چرا فکر می کنید برای نظر پرسیدن از او زود است؟ از همین حالا او را در تصمیم گیری برای انتخاب فرش اتاقش دخالت دهید.

همانطور که کودکان بزرگتر می شوند بازی کردن هایشان جزییات بیشتری پیدا می کند و به اسباب بازی های پیچیده تری احتیاج پیدا می کنند. شما م یتوانید با خرید یک فرش با طرح های با دقت تر و جزیی تر او را برای چنین بازی هایی تشویق کنید. مثلا یک فرش با طرح نقشه ی یک شهر و ماشین های داخل آن خود می تواند یک اسباب بازی برای کودک محسوب شود.

 اگر قصد انتخاب فرش کودک دارید، نمونه ای از مجموعه بزرگ فرشهای کودک فرش آنلاین را در اینجا برایتان آورده ایم.

فرش اتاق کودک فرش اتاق کودک فرش اتاق کودک فرش اتاق کودک فرش اتاق کودک فرش اتاق کودک فرش اتاق کودک فرش اتاق کودک فرش اتاق کودک فرش اتاق کودک فرش اتاق کودک فرش اتاق کودک فرش اتاق کودک فرش کودک فرش کودک فرش کودک فرش کودک فرش کودک

ترجمه و تلخیص از دکوراسیون فرش آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.