ترکیب زرد و طوسی برای اتاق پذیرایی یا نشیمن

0
کانون اصلی جمع شدن اعضای خانواده و همین طور محل برگزاری مهمانی های خانوادگی اتاق نشیمن و یا همان پذیرایی است. با توجه به این نکته، طبیعی است که مرکز توجه خانواده و همینطور مهمان ها قرار بگیرد. برای دکوراسیون این قسمت از خانه محدوده بزرگی از تنوع رنگی و چیدمانی وجود دارد، ما در اینجا به چیدمان های با ترکیب رنگی زرد و طوسی خواهیم پرداخت.

با کمی تغییرات در رنگ ها دکوراسیونی نو داشته باشید. رنگ زرد و خاکستری همچون نتهای موسیقایی آرامش بخش و جذاب هستند.

شاید برای شما جالب باشد
از ترکیبات رنگی رنگارنگ برای روح بخشیدن به فضای زندگی خود استفاده کنید.

کاملا شیک و فوق العاده مدرن، به جرات خاکستری به رنگ تزئینی دهه تبدیل شده است. به ویژه در اتاق های نشیمن. چرا؟ زیرا با هر رنگ دیگری ست شده و یک محیط خنثی، ایده آل و معاصر ایجاد می نماید. مخصوصا در کنار رنگهای روشن، یکی از این رنگها رنگ زرد است که تقویت کننده خلق و خو هم می باشد.

وقتی زرد در ترکیب با طوسی قرار می گیرد، امکان ندارد نتیجه کار بد باشد چرا که این دو از بهترین تلفیقات رنگی می باشند.

ایده های اتاق نشیمن زرد و خاکستری

اگر مایل به استفاده از رنگ خاکستری و زرد در دکوراسیون اتاق پذیرایی خود هستید بایداز طیف رنگی استفاده نمایید. رنگ غالب کاملا بستگی به سلیقه خود شما دارد، اما اگر نظر ما را بخواهید بهترین حالت غلبه طیف های رنگی خاکستری با چاشنی زرد در کل قسمتها می باشد.

خنثی بودن تم خاکستری از قدرت و زنندگی زرد کاسته و در عین حال زرد به طوسی قدرت و شخصیتی می بخشد که به تنهایی ندارد. طرح های رنگی اتاق نشیمن طوسی و زرد را می توان متناسب با هر سبکی از دکوراسیون کار کرد.

در ترکیب با زرد میتواند از انواع سایه روشن های خاکستری استفاده کنید. به عنوان مثال از رنگ خاکستری روشن برای رنگ فرش و از سایه تیره تر آن برای مبل یا بالشتک مبل استفاده کنید.

خیلی مهم است که اگر از زرد استفاده می کنید بتوانید آن را به حرکت درآورید، شما از کف تا سقف خانه، از قاب تا کاغذ یواری جا دارید که بتوانید هارمونی رنگی ایجاد کنید. این کار باعث ایجاد یک حالت یکنواخت و خوشایند می شود. کاربرد رنگ روشن در کنار رنگ تیره به فضای مد نظر شما طراوت می بخشد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال دکوراسیونهای ساده می باشند، خبر خوب اینکه رنگهای خاکستری و زرد نه تنها هیچ منافاتی با ساده ترین چیدمان ها ندارند، بلکه در صورت استفاده درست و به جا می توانند، کامل کننده و روح بخش نیز باشند.

نور پردازی یک اتاق نشیمن با تم زرد و خاکستری

طوسی یکی از رنگهایی است که تحت نورهای مختلف کاملا تغییر می کند، بنابراین انتخاب نور مناسب یکی از گزینه هایی است که باید به آ دقت کنید. به عنوان یک اصل کلی، وقتی در اتاق نشیمن خود از تنالیته های خاکستری استفاده می کنید، هر چقدر رنگها سرد و خنثی تر نورپردازی باید گرمتر باشد. چرا که حتی اگر شما به رنگ سرد خاکستری بیش از حد هم علاقه داشته باشید، همچنان دوست دارید فضای زندگیتان دنج و دلپذیر باشد و این کار را می توانید با انواع آباژورهای با رنگ شید مایل به زرد و نور لامپ سفید کامل کنید.

از منابع مختلف برای تامین نور استفاده کنید. برای انواع نورهای ملایم از آباژو و چراغ های دیواری استفاده کنید و نور اصلی و متمرکز همان نوع لوستر باشد بهتر است.

دکوراسیون طوسی و زرد

نور پردازی در کلیه دکوراسیون ها و کل طیف های رنگی از نقش ویژه ای برخوردار است، علی الخصوص اگر نور طبیعی کم باشد این اهمیت دو چندان می شود. وقتی شما از یک کف تیره استفاده می کنید یا مثل این تصویر قاب پنجره ها مشکی است بهترین گزینه برای متعادل کردن فضا نورهای مصنوعی است. حالا به هر شکل که باشد، آباژور، لوستر یا حتی یک فرش شگی رنگ روشن!

در دکوراسیون خاکستری از لوازم فلزی استفاده کنید.

هیچ چیز خیره کننده تر از اتاق نشیمنی نیست که در آن از ترکیبات رنگی خاکستری استفاده شده باشد. رنگ زرد مکمل خاکستری بوده و فضا را دلنشین می کند. اما در تکمیل این رنگها پیشنهادی بهتر از کاربرد تزئینات فلزی همچون یک آباژور استیل یا طلایی، لوستر فلزی یا شمعدان استیل و…ندارم. عکسهای زیر قطعا بهتر این نکته را نشان می دهند.

دکوراسیون طوسی و زرد

به این دکوراسیون زیبا نگاه کنید، همه چیز در کمال خود و کاملا به جا استفاده شده است. آیا این تصویر بدون آباژور استیل مابین دو مبل یا عسلی استیل گوشه تصویر زیباتر بود؟!

در ایجاد یک دکوراسیون منحصر به فرد مهم هزینه کرد نیست آنچه اهمیت دارد خرید مناسب ترین وسیله است.

برای دیدن و در صورت تمایل خریدن خاص ترین مدل های پرده متناسب با اینچنین دکوراسیونی به فروشگاه ما سر برنید.

رنگ پنجره و کف در دکوراسیون زرد خاکستری

اگر علیرغم استفاده از تنالیته های خاکستری تمایل به روشن بودن اتاق نشیمن خود دارید. بهترین راه سفید بودن پنجره یا کف اتاق است. اگر میگویید کف قابل تغییر نیست و تیره است، از فرش رنگ روشن استفاده کنید. همه چیز بستگی به نوع کاربرد رنگها دارد.

دکوراسیون طوسی و زرد

به رنگ سفید پنجره و رنگ کف پذیرایی نگاه کنید که چه هارمونی زیبایی ایجاد نموده و به بهترین شکل فضا را کامل کرده است.

 

کاربرد گیاهان و گلها در دکوراسیون زرد-خاکستری

حتی ساده ترین و کوچکترین گیاهان خانگی هم نگاه ها را به سمت خود کشیده و انرژی خوبشان لبخند بر لب می آورد.

اما صادقانه بگوییم، ما از گیاهان دوست داشتنی و رنگ سبزشان برای عمق بخشیدن به خاکستری مورد علاقه خود استفاده می کنیم. یک گیاه بزرگ مانند سرخس یا درختچه ها انتخاب کنید بهتر است، اگر تعداد گیاهان شما بیشتر است از چهار پایه استفاده کنید و آنها را در ارتفاعات مختلف قرار دهید.

دکوراسیون طوسی و زرد

ببینید رنگ سبز این گلهای شاداب و همینطور کوزه روی میز چگونه یک دکوراسیون خنثی را به یک محیط بسیار گرم و خانوادگی تبدیل کرده است. البته که باید بگوییم شما هر نوع دکوراسیونی داشته باشید یک شاخه گل می تواند معجزه کند! نه تنها به شما حس آرامش می دهد فضا را هم بسیار امن و گرم خواهد نمود.

کاربرد رنگ تیره در کنار خاکستری روشن و زرد

واقعا چه کسی یک اتاق نشیمن خاکستری روشن در ترکیب با زرد را دوست ندارد؟ آنچه این فضای دوست داشتنی نیاز دارد یک تضاد زیباست تا به کمال برسد. نه زیاد، کافیست پایه آباژورتان سیاه باشد! یکی از کوسنها تیره باشد یا شال مبل..یا هر وسیله دم دستی که تیره است، دوستش دارید و میخواهید در دکوراسیون خانه خود از آن استفاده کنید.

رنگ مد دکوراسیون در یکی دو سال گذشته طوسی بوده است، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دکوراسیون و مبلمان طوسی رنگ دارید و تمایل ندارید برای تغییر رنگ چیدمان منزلتان هزینه ی زیادی کنید کافیست جزییات زرد رنگی را بین رنگ های خاکستری و طوسی بیاورید تا دوباره خانه ای با دکوراسیون به روز داشته باشید.

احتمالا پیش زمینه و رنگ اصلی طوسی خواهد بود و جزییاتی مثل کوسن ها یا تعدادی گل و گلدان و یک تابلوی هنری می توانند به رنگ زرد باشند. استفاده از پرده های زرد رنگ هم مناسب است.

دکوراسیون طوسی و زرد

آنچه در این بخش گفته شد به خوبی در این عکس به نمایش در آمده است. ترکیب به جا و درست رنگ ها دکوراسیونی زیبا و چشم نواز ایجاد کرده است. در چنین دکوراسیون هایی می توانید از موکت های به رنگ تیره به خوبی استفاده نمایید، در صورت تمایل به دیدن مجموعه موکت های فروشگاه فرش آنلاین روی کلمه موکت کلیک کنید.

نمونه عکس های دکوراسیون زرد و طوسی

آنچه در این بخش می بینید ترکیبات رنگی انواع طیف های خاکستری و زرد در دکوراسیون می باشد.

 

دکوراسیون طوسی و زرد

 

دکوراسیون طوسی و زرد

 

دکوراسیون طوسی و زرد

 

دکوراسیون طوسی و زرد

 

 

دکوراسیون طوسی و زرد

 

دکوراسیون طوسی و زرد

 

دکوراسیون طوسی و زرد

 

رنگ دکوراسیون

 

رنگ دکوراسیون

 

رنگ دکوراسیون

 

رنگ دکوراسیون

 

رنگ دکوراسیون

 

رنگ دکوراسیون

ترجمه و تلخیص از دکوراسیون فرش آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.