۳۰ اتاق خواب متفاوت

0

آیا به دنبال تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود هستید؟ این پست کلا به این موضوع اختصاص یافته است! جدیدترین و بهترین شیوه های دکوراسیون اتاق خواب که در کل دنیا طرفدارانی دارد. در واقع ما یک مجموعه از ۳۰ اتاق خواب متفاوت را آورده ایم که رنج وسیعی از انواع سبکهای دکوراسیون اعم از کلاسیک، مینیمالیستی و یا حالتهای بینابینی را نیز در بر می گیرد. مطلبی برای همه، از طرفداران مدرنیته در دکوراسیون تا سنتی ها و…هر آنچه که شما بدنبالش هستید، ایده های خلاقانه در دکوراسیون، طراحی های متفاوت یا حتی الگوهای ساده رنگبندی در اتاق خواب. با ما همراه باشید…

دکور اتاق خواب

یک اتاق زیبا و راحت، با ترکیبی از رنگهای ملایم و آرامبخش. اگر به دنبال فضایی ساده و دنج هستید این طراحی میتواند گزینه مناسبی باشد.

دکوراسیون اتاق خواب

یک اتاق هتلی زیبا و دنج، به نوع کاربرد رنگ سبز و همینطور پنجره بدون پرده این اتاق دقت کنید که چه فضای خوشایندی ایجاد نموده است.

دکوراسیون اتاق خواب

یک اتاق با کاربرد روشهای فنگ شویی جهت دستیابی به خوابی خوشایند و آرام که با توجه به بافتهای روی دیوار یک نوع حالت امپرسیون را نیز القا می کند.

دکوراسیون اتاق خواب

بافت روی دیوار باعث شده است، وسایل چوبی استفاده شده در اتاق در کانون توجه قرار گیرد و کامل کننده این مجموعه آینه ای است که به درستی بر دیوار سمت راست جای گرفته است..

دکوراسیون اتاق خواب

ببینید طراحی فضای پشت تخت به چه زیبایی باعث انعکاس نور کامل خورشید از منبع نور سمت راست شده است. ترکیب رنگی جالب توجه این فضا نیز از جمله موارد چشمگیر این طراحی محسوب می شود.

دکوراسیون اتاق خواب

حداکثر استفاده مفید از فضا، باعث چشمگیری این طراحی شده است. نوع کاربرد آینه و میز کناری آنرا دلپذیرتر نموده است.

دکوراسیون اتاق خواب

یک اتاق خواب با طراحی مینیمالیستی. فضایی که پس از یک روز کاری شلوغ در یک شهر پر هیاهو میتوانید به آن پناه برده و انرژی از دست رفته خود را بازیابید.

دکوراسیون اتاق خواب

یک اتاق خواب کوچک، دنج و راحت. به دیوار چوبی پشت تخت و رنگ روشن آن دقت کنید. قطعا این طرح و رنگ مدرنتر از نوع تیره آن است.

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیونی با طراحی کلاسیک و فوق العاده. متناسب برای سلیقه هایی که فضای سنتی تری را می پسندند.

دکوراسیون اتاق خواب

یک اتاق خواب فوق العاده با کاربرد نقوش هندسی در دیوار پشت تخت و همینطور نقوش ساده تر در بافت لوستر و روتختی و…

دکوراسیون اتاق خواب

یک دکوراسیون مینیمالیستی با استفاده حداقل از تزئینات اضافی. فضایی دنج و راحت برای استراحت، فکر کردن و تمدد اعصاب.

دکوراسیون اتاق خواب

یک دکوراسیون جالب توجه برای اتاق خواب با نورپردازی وسیع در کلیه نقاط اتاق.

دکوراسیون اتاق خواب

یک اتاق با ترکیب رنگی تیره  که رنگ روشن کف اتاق و همینطور پنل نور بالای تخت که نقش متعادل کننده را به خوبی ایفا نموده است.

شاید برای شما جالب باشد

دکوراسیون اتاق خواب

یک اتاق خواب جذاب و جالب توجه . ببینید زوایا و فریم تخت به چه زیبایی با زوایای دیوار هماهنگ شده و چه تعادل خوبی در کل اتاق برقرار نموده است.

دکوراسیون اتاق خواب

آنچه این تصویر در لحظه اول منتقل می کند حسی است از آرامش و راحتی به همراه یک چشم انداز فوق العاده که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

دکوراسیون اتاق خواب

آنچه یک موزیسین و یک هنرمند بدان نیاز دارد. یک فضای زیبا با چشم اندازی گسترده و جالب توجه که پنجره ها آن را ایجاد نموده اند.

دکوراسیون اتاق خواب

نوع کاربرد سنگهای مرمر سفید در پس زمینه دیوار و نوارهای طلایی استفاده شده و نیز تخت گرد و بزرگ در محدوده میانی فضا را کاملا تجملی و خاص نموده است.

دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از فضای زیر شیروانی به عنوان مکان خواب بدون یک طراحی این چنینی میتواند احساسی از خفگی را به انسان منتقل کند. به نوع کاربرد پنجره و کتابخانه دقت کنید که به چه زیبایی و درستی با تخت هماهنگ شده اند.

دکوراسیون اتاق خواب

یک فضای مینیمالیستی و جالب توجه، که با حداقل هزینه نیز میتوان آن را ایجاد نمود. فضای زیر این تخت را میتوان به خوبی به عنوان یک انباری کوچک مورد استفاده قرار داد. در کل این طراحی برای آپارتمانهای کوچک میتواند گزینه جالب توجهی باشد.

دکوراسیون اتاق خواب

این اتاق دارای یک نور پردازی فوق العاده می باشد که دارای  اهداف متفاوت بوده و آنرا خاص و جالب توجه نموده است.

دکوراسیون اتاق خواب

یک دکوراسیون مینیمالیستی دیگر برای داشتن فضایی تا حد ممکن فراختر در مکانهای کوچک. به نوع ورود نور به این دکوراسیون دقت کنید که چه حس خوبی منتقل می کند.

دکوراسیون اتاق خواب

نوع کاربرد نقوش هندسی در فضای پشت تخت باعث عمق بخشیدن به فضای کلی اتاق شده است . در نهایت سادگی در این دکوراسیون حرف اول را می زند.

دکوراسیون اتاق خواب

فضایی کلاسیک و جالب توجه . خصوصیت اصلی این مدل دکوراسیون اسکاندیناوی آن است که هر قطعه هنری دلخواه خود و یا سایر وسایل دلخواه خود را میتوانید به راحتی در فضا جا دهید.

دکوراسیون اتاق خواب

فضایی زیبا و جالب توجه، دیوار چوبی پشت سر با نور پردازی خاصی که بر روی آن صورت گرفته باعث عمق بخشیدن به فضا شده است که همین نکته را فضای استفاده شده برای تخت و شکل آن کاملتر نموده است.

دکوراسیون اتاق خواب

یک طراحی سنتی امروزی با استفاده از انواع موتیفهای گیاهی و کف یکدست.

دکوراسیون اتاق خواب

طراحی کلاسیک این اتاق خواب انسان را با خود به قرنها پیش می برد و این به دلیل کاربرد تخت فرفورژه، گلدانهای گل طبیعی و روتختی چین داری می باشد که در فضا قرار داده شده است. البته فرش طرحدار استفاده شده نیز بی تاثیر نبوده است..

با ما همراه باشید….

منبع: ترجمه  و تلخیص دکوراسیون فرش آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.