۱۵ مدل فرش خاص و جدید

0

انتخاب فرش مناسب برای فضای داخلی، با تنوع طرح و رنگ کنونی واقعا سخت شده و همیشه تصمیم نهایی است که چشم انداز اتاق شما را تغییر می دهد.

امروز یک مجموعه از عکس ها آماده کرده ایم که شاید لوکس نباشند اما ایده های جدیدی در آنهاست که فضا را شادتر و جذاب تر می کند.

ایده ی جالبی است که فقط قسمتی از اتاق را فرش کنید اما هر جای اتاق که راه می روید فرش زیر پایتان باشد.اینطور نیست؟ هر گاه خواستید روی فرش بنشینید صندل ها را جای خود بگذارید.

فرش خاص

یک ایده ی نوستالوژیک! این مدل فرش چه برای کودکان و چه بزرگسالان هیجان انگیز است. دیگر فرق نمی کند که بیرون از خانه هوا چطور است.شما همیشه میتوانید لی لی بازی کنید.

فرش خاص

اگر از این ایده خوشتان آمده است کافیست یک عالمه بند کفش رنگی بخرید و آنها را درهم درهم روی زمین بگذارید.این کف پوش بامزه مورد پسند گربه ی شما هم خواهد بود.

فرش خاص

پازلی از جنس فرش هم مدرن است هم شیک. رنگ های ساده و هماهنگ آن اصالت فضا را حفظ می کند.فرش خاص

استخری از جنس فرش برای اتاق عنصری جالب خواهد بود.جالب تر است اگر در کنار آن صندلی ای مانند تخته دایو قرار دهید.

فرش خاص

پارکت را دوست دارید اما نمی خواهید گرمی و نرمی فرش را هم از دست بدهید؟ چاره ی شما این فرش با طرح پارکت است.

فرش خاص

فرش هایی به شکل کالباس برای عاشقان این فرآورده ی گوشتی. شاید در مورد کسانی که رژیم گیاهخواری دارند این تنها راه ورود گوشت به خانه شان باشد.

فرش خاص

مدل پیانو برای دوستداران موسیقی بسیار جذاب است. فرشی شیک و مناسب فضای یک اتاق بزرگ و مدرن.

شاید برای شما جالب باشد

فرش خاص

گرم شدن کره ی زمین! داستانی واقعی که خوب است هر روز به آن توجه کنیم. این فرش علاوه بر اینکه زیبا و نرم است، به طور نا خود آگاه هر روز به ما در جهت حفظ محیط زیست هشدار می دهد.

فرش خاص فرش خاص

فرش زیپی یک راه حل هوشمندانه برای کسانی که دوست دارند زود به زود چهره ی کف پوش خود را تغییر دهند. این فرش ها راحت تر شسته می شوند.

فرش خاص

فرش نصفه و نیمه! ایده ای جالب و کمتر دیده شده است. وقتی کسی وارد این اتاق می شوند با صحنه ی غیر منتظره ای روبرو می شود با این تصور که نیمه ی دیگر فرش آن سوی دیوار است.

فرش خاص

فرش آلارم دار مناسب کسانی است که با وجود تنظیم کردن زنگ ساعت، هر روز آن را خاموش می کنند و دوباره می خوابند.در واقع صدای زنگ این فرش زمانی قطع خواهد شد که شما روی آن بایستید.

فرش خاص

فرش تخم مرغی که از یک فرش سفید بزرگ و دو کوسن زرد رنگ تشکیل شده. البته این مدل فرش با وجود منحصر به فرد بودن به دلیل رنگ سفید آن زود چرک خواهد شد.

فرش خاص

فرش نورانی به درد اتاق بچه هایی می خورد که دوست دارند حتما در طول خواب چراغی روشن باشد.

فرش خاص

فرشی بسیار زیبا به شکل برشی از تنه ی درخت.

فرش خاص

ترجمه و تلخیص از دکوراسیون فرش آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.