پر طرفدار ترین دکوراسیون ها برای پاییز امسال

1

ابتدای پاییز است اگر تا کنون برنامه ای برای دکوراسیون کردن خانه خود یا تغییر دکوراسیون آن نداشته اید، امروز ۳ تا پر طرفدارترین دکوراسیون های داخلی را برای پاییز امسال به شما ارائه می دهیم.

زمین مشکی: وقتی صحبت از زمین تیره رنگ می شود، دو دسته از افراد وجود دارند، موافق و مخالف! اگر شما جز هر کدام از این ها باشید در هر صورت نمی توانید تاثیر خیره کننده ی زمین های تیره رنگ به ویژه مشکی را انکار کنید. اما دقت کنید این تغییر دکوراسیون برای مدت طولانی تری در خانه ی شماست پس قبل از آن خوب فکر کنید.

رنگ فلزات گرانبها: از رنگ فلزات گرانبها مثل طلایی ، نقره ای و مسی استفاده کنید و تاثیر بصری شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.

شاید برای شما جالب باشد

پرده های حریر: در پست های قبل در مورد جذابیت ها و ویژگی های پرده های حریر صحبت کرده ایم . این تغییر دکوراسیون به چشم می آید و هزینه و زحمت زیادی را روی دست شما نمی گذارد.

دکوراسیون پاییز دکوراسیون پاییز دکوراسیون پاییز دکوراسیون پاییز Contemporary-home-theater-with-smart-walls-in-sapphire دکوراسیون پاییز دکوراسیون پاییز دکوراسیون پاییز دکوراسیون پاییز دکوراسیون پاییز دکوراسیون پاییز دکوراسیون پاییز

ترجمه و تلخیص از دکوراسیون فرش آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. حسین می گوید

    سلام لطفا از طراحی داخل اتاق وحال پذیرای مد روز واسم ایمیل کنید

نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.