نقش شمع در دکوراسیون شما

0

به عقیده برخی از طراحان دکوراسیون داخلی،شمع ستون تزئینات خانه بوده و این قضیه تا این حد اهمیت دارد که به تازگی کلاسهایی با عنوان شمع آرایی , تاثیر آن دردکوراسیون در سراسر دنیا برپا شده و نحوه چیدمان درست شمعها را آموزش می دهد.

شاید برای شما جالب باشد

حضور شمع ها در جای جای خانه می تواند زینت بخش باشد. در نشیمن، اتاق خواب،اتاق نهارخوری و یا حتی در حمام و آشپزخانه نیز جلوه ای خاص دارد.بنا به نوع کاربرد شمع ها،شکل ظاهری آنها نیز متفاوت می گردد.

طاقچه ها یکی از مکانهای بسیار مناسب برای جاسازی شمع ها در منزل هست. همچنین لبه شومینه نیز برای این کار بسیار مناسب بوده و توجه زیادی را به خود جلب می کند.

ایده هایی جدید و زیبا برای تزیین منزل با شمع به همراه طراحی های مختلف برای انجام تزیینات زیبا با شمع در منزل و مدل های جدید شمع آرایی های مختلف که تاثیر زیادی در زیبایی منزل و انجام چیدمان و دکوراسیونی ایده آل و متفاوت خواهد داشت. در ادامه میتوانید چندین مدل از این تزیینات و ایده های زیبا و شیک را مشاهده کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مدل های زیبای تزیین منزل با شمع :

تزیین منزل با شمع و ایده هایی جالب و زیبا برای شمع آرایی منزل که علاوه بر ایجاد تنوع و زیبایی بیشتر، فضای منزل آرامش بخش و رمانتیک تر نیز خواهد شد. انتخاب مدل شمع برای تزیین منزل کاملا سلیقه ایی است و میتوانید ان را مناسب با فضایی که میخواهید شمع آرایی را انجام دهید و متناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل انتخاب کنید. در ادامه چندین مدل تزیین اتاق خواب را با انواع شمع مشاهده میکنید.

انتخاب جاشمعی مناسب نیز تاثیر زیادی دز زیبایی منزل و ایجاد فضایی مدرن و شیک دارد. میتوانید جاشمعی های مختلف را در رنگ بندی های زیبا و جذاب تهیه کنید و شمع ها را داخل آن قرار دهید و در تزیین منزل از آنها استفاده کنید.

در این میان رعایت هماهنگی رنگ و مدل های شمع و جاشمعی با دکوراسیون داخلی منزل، نقش مهمی در اجرای بهتر چیدمان و تزیینات منزل با شمع دارد که با کمی دقت و سلیقه میتوانید بهترین طراحی ها را انجام داده و شیک ترین تزیینات را داشته باشید.

در ادامه نیز نکاتی هرچند کوتاه اما بسیار مهم و قابل توجه را درباره خرید شمعهای تزئینی ذکر می کنیم:

۱- تناسب رنگ شمعها با مبلمان، فرش و پرده ها بر زیبایی آن می افزاید.

۲- به تناسب فصلی که در آن قرار دارید،رنگ و بوی شمع تان را انتخاب کنید.

۳- اشکال فضایی و طراحی های خاص برای مدتی اندک می تواند شما را راضی کند، آنچه تا ابد زیباست، سادگی است. سعی کنید شمعتان را در نهایت سادگی انتخاب کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.