قالیچه هایی که رنگ را به خانه ی شما می آورند

1

اضافه کردن رنگ به یک فضای ساده کار سختی به نظر نمی رسد، اما اگر رنگ در و دیوار خانه یتان روشن است و شما هم اجازه ی رنگ کردن و یا حتی بودجه ی آن را ندارید، این کار به این سادگی ها هم نخواهد بود.

اما در این پست به شما پیشنهاداتی می دهیم که به سادگی پهن کردن یک فرش به رنگ و روی خانه ی خود تازگی ببخشید.

قالیچه تزیینی

 

اول از همه یادتان باشد انتخاب یک قالیچه مناسب کاملا بستگی به جنس زمین شما دارد. بهترین سطوح برای قالیچه ها : چوب،لمینیت،بامبو،سنگ مرمر،پارکت و سطوحی مثل این می باشند.البته این قالیچه ها را معمولا به راحتی نمی توان با دیگر فرش ها ست کرد.

رنگ خیلی مهم است و بدون آن خانه بی روح به نظر می رسد. رنگ های پرطراوت تا زمانی که ناهماهنگی با وسایل خانه ایجاد نکنند بسیار موثر می باشند. مثلا شما نمی توانید یک قالیچه آبی پر رنگ را کنار یک فرش قرمز ایرانی و یک کاناپه ی طرح دار بگذارید. پس رنگ هایی متناسب با وسایل قبلی خود انتخاب کنید.

شما باید اندازه ی فرش را هم مناسب انتخاب کنید. فرش های خیلی بزرگ مناسب دکوراسیون مدرن نیستند و فرش نباید کل زمین را بپوشاند و بهتر است تقریبا ۶۰ سانتی متر از نزدیکترین دیوار اتاق، کوچکتر باشد. به علاوه وقتی فرش پهن می شود باید ۷۵ الی ۹۰ سانتی متر با در فاصله داشته باشد.

شاید برای شما جالب باشد

قالیچه تزیینی قالیچه تزیینی قالیچه تزیینی

قالیچه تزیینی قالیچه تزیینی قالیچه تزیینی

قالیچه تزیینی قالیچه تزیینی قالیچه تزیینی قالیچه تزیینی

 

در آخر یادتان باشد خرید قالیچه می تواند یک سرمایه گذاری باشد، دقیقا مانند هر وسیله ی دیگری که برای خانه می خرید. مطمئن شوید که جنسی خوب و از جایی مطمئن خریداری می کنید. فرش های دست بافت گران تر از نوع ماشینی هستند اما دارای ارزش و ماندگاری بیشتری می باشند.

در هر صورت فرشی را بخرید که با آن حس بهتری دارید.

 

ترجمه و تلخیص از : دکوراسیون فرش آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. وحیده می گوید

    وااای چه طرح و رنگهایی..خدایی وقتی این چیزا تو ایران نیسیت گذاشتنش چه فایده داره
    ؟

نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.