فرش نیمه دستبافت

3

فرش نیمه دستباف، از پشم  و یا نخ اکریلیک با کیفیت بالا تولید می شود بنابراین محصول نهایی شبیه به فرشهای دستباف، بافته شده با گره می باشد. تفاوت این مدل فرش با فرشهای گره بافت این است که این مدل فرش با دست و بدون گره بافته می شوند، بنابراین مدت زمان کمتری صرف بافت فرش می شود و بدین ترتیب هزینه ها نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می کنند.

فرشهای نیمه دستباف یا بعبارتی هند تافت با وسیله ای بنام “tufting gun.” بافته می شوند. بدین ترتیب که ابتدا بر زمینه پود طرح مورد نظر انداخته می شود سپس با استفاده از دستگاه فوق الذکر گلوله های پشم به داخل نخ پود فرستاده شده و بیرون می آیند. نقش کم کم ظاهر شده و سپس با استفاده از چسب لاتکس برای محکم کردن بافت پشت زمینه فرش پارچه ای چسبانده می شود بدین ترتیب حتی قطعه بندی و ایجاد شکلهای پازلی نیز امکان پذیر می شود چرا که کیفیت و دوام این مدل بافت بسیار بالا هست. متوسط طول عمر این مدل فرش حدود ۱۲ الی ۲۰ سال می باشد، آنهم در شرایط استفاده فراوان مثل راهرو، اتاق نشیمن و…

مزایای فرش هند تافت یا نیمه دستباف

۱- مقرون به صرفه تر از انواع فرشهای دستباف بافته شده با گره می باشند. چرا که به اندازه فرشهای کاملا دستباف زمانبر نبوده و نیاز به مهارت و تخصص ندارند. بنابراین به پس انداز بیشتر شما کمک خواهند کرد.

۲-کیفیت بسیار بالایی دارد چرا که با انواع پشم مرغوب تولید شده است درست مانند فرش دستباف.

۳-ظاهری کاملا شبیه به فرشهای دستباف دارند.

معایب فرش نیمه دستبافت

این فرشها را مجموعه داران نمی خرند چون در نهایت اصالت فرش کاملا دستباف را ندارند و نمیتوانند کالایی موروثی باشند

فرش آنلاین به عنوان اولین و بزرگترین وب سایت فروش فرش در ایران، افتخار دارد مجموعه بزرگی از فرشهای مدرن و امروزی را در اختیار مصرف کننده ایرانی قرار داده است. فرشهای زیر سفارشی بافت هستند، بدین معنی که در صورتی که هر یک از این طرحها را انتخاب نمودید، به صورت سفارشی بافته شده و در اسرع وقت با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار شمار قرار خواهد گرفت. حتی نوع رنگها و همینطور طرح دلخواه را نیز می توانید برای بافت بر زمینه فرش سفارش دهید.

فرش مدرن

فرشی بسیار زیبا و امروزی، در صورت تمایل میتوانید این فرش را سفارش دهید و یا رنگها و طرح دلخواه خود را برای بافت بر زمینه فرش سفارش دهید.

فرش سفارشی بافت

فرش با طرح مدرن

این فرش زیبا با انواع دکوراسیونهای امروزی و مدرن قابل ست بوده و نور فضا را نیز تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

فرش سفارشی

فرش با طرحی امروزی و سفارشی

این فرش خوشرنگ و شاد در هر بخشی از خانه اعم از اتاق خواب، نشیمن یا حتی اتاق نوجوان و افراد سالمند نیز قابل استفاده است و این به دلیل طرح شاد و سراسر گرمی و حرارت آن است.

فرش سفارشی

فرشی امروزی با طرحی مدرن و نیمه دستباف

این فرش فو ق العاده با انواعی از دکوراسیونهای مدرن قابل ست بوده و در کنار انواع مبلمان به رنگهای موجود در زمینه فرش ترکیب خوبی ایجاد می کند.

فرش سفارشی

شاید برای شما جالب باشد
فرش مدرن طرحدار سفارشی بافت

این فرش با طرح ساده و زیبایش با انواع مبلمان به رنگهای ساده جلوه بی نظیری دارد. در عین حال با مبلمان طرحدار همسو با رنگهای زمینه فرش نیز ترکیب جالب توجهی ایجاد خواهد نمود.

فرش سفارشی باف

فرش مدرن نیمه دستباف

این فرش زیبا به صورت سفارشی بافت بوده و میتوانید همین طرح یا طرح مد نظر خودتان را با رنگبندی دلخواه سفارش و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

فرش نیمه دستبافت

فرش هند تافت

این فرش در نهایت سادگی، بسیار زیبا بوده و در هر بخش از خانه از راهرو گرفته تا اتاق خواب و…قابل استفاده می باشد.

فرش نیمه دستباف

فرش مدرن سفارشی باف

این فرش زیبا و بی نظیر با انواعی از رنگهای گرم و سرد از آبی گرفته تا سفید، قهوه ای، کرم و…قابل ست بوده و جلوه زیبایی خواهد داشت.

فرش سفارشی

فرش مدرن نیمه دستباف

این فرش زیبا به صورت سفارشی بافته می شود. در صورت تمایل میتوانید همین فرش را با رنگهای موجود سفارش دهید و یا طرح و رنگ را خود انتخاب و بافته مد نظر خود را در اسرع وقت و با بهترین قیمت تحویل بگیرید.

فرش نیمه دستباف

فرش مدرن طوسی رنگ

فرشی ساده، زیبا و مسحور کننده. قابل ست با انواع دکوراسیون به رنگهای طوسی، نوک مدادی ،خاکستری و…

دکوراسیون امروزی

فرش با طرح مدرن و هند تاقت

طرح ساده این فرش با هر فضایی قابل ترکیب بوده و در تمامی بخشهای خانه به اختیار شما قابل استفاده می باشد.

فرش سفارشی

با ما همراه باشید…

منبع: ترجمه و تلخیص دکوراسیون فرش آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظرات
  1. مشکات می گوید

    به چه صورت باید سفارش بدیم و چند روزه آماده میشه/

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام. ۲۰ روز طول میکشه تا سفارش آماده بشه. برای سفارش میتونید با بخش فروش ۲۲۴۱۸۳۲۶ یا ۲۲۴۱۸۳۲۷ تماس بگیرید. برای دیدن نمونه ها و همینطور کیفیت بافت هم میتونید حضوری تشریف بیارید.

  2. eli می گوید

    سلام هر طرحی بخواهیم برامون میزنید قیمت ها به چه صورت هیت

نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.