ساخت پادری های زیبا در خانه و با ذهنی خلاق

1

پادری

اگر از پیدا کردن یک پادری و قالیچه متناسب و استاندارد برای دکوراسیون خود خسته شده اید، دست بکار شوید و خود آنرا بسازید. نتیجه شاید از نظر دیگران خیلی منحصر به فرد نباشد اما مطمئنا برای شما دنیایی خواهد شد از لذت خلق یک اثر و همچنین خاطره ای زیبا از دست ساخته ای قشنگ.

در اینجا با استفاده از عکس به شما خواننده عزیز و همراه همیشگی فرش آنلاین کمک شده است، تا ایده های طراحی و ساخت را عملی کنید. آنهم با حداقل هزینه و استفاده از مواد و وسایلی که شاید تاکنون فکر میکردید دور ریختنی هستند.

مهمترین نکته در مورد داشتن ذهن خلاق توانایی استفاده بهینه از کلیه خرده ریزهای موجود در خانه است، تا بتوانید به نحو عالی و با کمترین هزینه فکر خود را عملی سازید. اگر تعداد زیادی پیراهن قدیمی و خارج از رده دارید که دور نینداخته اید. میتوانید از آنها برای درست کردن این پادری زیبا استفاده کنید.

پادری خلاقانه

 اگر بدنبال داشتن یک زیبایی طبیعی ماننده داشتن پوست گورخر به عنوان یک قالیچه هستید، اما راهی برای داشتن یک پوست واقعی نیست! خیلی ساده است ، آن را بر روی پیراهن های ساده و کتانی که دیگر استفاده نمیکنید نقاشی کنید. مطمئنا از نتیجه کار راضی خواهید بود.

پادری خلاقانه

 پادری حاصل از توپکهای کامویی. که بسیار زیبا و کاربردی است، مخصوصا برای محل بازی کودکان ۴ دست و پا. میتوانید از آن به عنوان وسیله ای برای ایجاد هارمونی رنگی در دکوراسیون خود استفاده کنید. در هر صورت گرچه کمی وقت گیر است اما مسما نتیجه آن خوشایند است.

پادری

این گره سلتی، پادری است با مضمون دریایی که کاملا خیره کننده است. ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد، اما کافی است کمی دقت کنید. شما میتوانید انواع گره های دلخواه خود را ایجاد کنید و از داشتن اثر دست خود لذت ببرید.

پادری زیبا

این پادری بسیار زیبا از نوارهای پارچه ای ایجاد شده است که زمانی یک روتختی بوده است! و حال به شکلی جدید و با ظاهری بسیار زیبا پیش روی شما قرار گرفته است تا از آن به عنوان ایده ای جهت عملی ساختن آنچه در ذهن دارید استفاده کنید.

پادری

 اگر میخواهید یک زیلو برای زمان بازی کودک خود داشته باشید که هم زیبا و هم راحت باشید. خیلی ساده، میتوانید از انواع فومهایی است که در بازار می توان یافت، کافی است آنها را به همدیگر بدوزید. و به این ترتیب موجبات راحتی کوچولوی خود را فراهم آورید.

شاید برای شما جالب باشد

پادری

 یک ایده بسیار جالب برای درست کردن پادری و یا یک قالیچه کوچک استفاده از انواع نخهای کنفی است. تمام کاری که باید انجام دهید پیچاندن آن به شکل دایره ای میباشد، آنهم در سایزهای مختلف. سپس از چسب حرارتی برای محکم کردن این دایره ها در کنار یکدیگر استفاده کنید و از داشتن یک پادری و یا قالیچه منحصر به فرد لذت ببرید. این نوع پادری به شما اجازه هر نوع رویا پردازی را میدهد، کافیست ذهن خود را آزاد کنید.

پادری

۸- ایده ای بسیار خاص و منحصر به فرد. اگر میخواهید پادری داشته باشید که از خود نور داشته باشد و فضای خانه را روشن کند. کافیست در زمان ساخت آن از لامپهای ال ای دی استفاده کنید. البته که حواستان باشد، از انواعی که گرم می شوند و ممکن است باعث آتش سوزی شوند استفاده نکنید. در زمان خرید هدف خود را به فروشنده توضیح دهید تا شما را راهنمایی و انواع مناسب را در اختیار شما قرار دهد.

پادری

در اینجا انواعی از پادری ها و قالیچه ها جهت کمک به ذهنیت شما آورده شده است.

ذهن خلاق. پادری

پادری

پادری

پادری

پادری

پادری

منبع: ترجمه و تلخیص از دکوراسیون فرش آنلاین

با ما همراه باشید….

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. خانم ایرانی می گوید

    واقعا خلاقانه و جالب بود

نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.