راهنمای خرید مبل

403

خرید مبل فقط دغدغه شما نیست، همین الان که این مطلب رو می خوانید میلیون ها نفر دیگر در سراسر دنیا به این فکر می کنند که کدام مبل بهتر است؟ چه رنگی باشه بهتر؟ کدام سایز برای فضای مورد نظر آنها خوب است؟ راحتی یا استیل؟ و..و.. اینها سوالاتی هست که به ذهن همگی ما رسیده و با آن کلی کلنجار رفته و سردرگم شده ایم منجمله خود من…پسس دست به کار شدم و تحقیقاتی در این زمینه در منابع داخلی و خارجی انجام دادم. به شما توصیه می کنیم قبل از خرید مبل، نگاهی هم به این راهنمای خرید ما بیندازید؛ شاید به دردتان خورد!

انتخاب مبل مناسب که به بودجه شما بخورد و برای فضای مورد نظر هم مناسب باشد، با تصمیم گیری در مورد سبک مبل مورد نظر شما شروع می شود. خیلی مهم است که شما قبل از خرید تعیین کنید مبل راحتی می خواهید یا کلاسیک؟ برای کدام قسمت از خانه(راهروها، نشیم، اتاق خواب، سالن) قصد خرید دارید؟ میزان استفاده شما از مبل چقدر است(برای کسانی که بچه دارند یا حیوانات خانگی و…)؟ چه مقدار می خواهید هزینه کنید؟

شاید برای شما جالب باشد

خبر خوب اینست که ما به شما می گوییم چطور بهترین گزینه ها را انتخاب کنید، چه زمانی خرید کنید بهتر است، چه چیزهایی نباید برایتان مهم باشد. در پایان این مطلب شما یک لیست کامل از مهمترین جزئیات خرید یک مبل خوب را در اختیار خواهید داشت.

مبل از گران ترین وسایل خانگی محسوب می شود برای همین پیشنهاد می کنم وقت خوبی برای انتخاب اختصاص دهید، تا به محض رسیدن مبل به منزل از خرید خود پشیمان نشوید! امیدواریم بعد از مطالعه این راهنما، با خرید یک مبل خوب به احساس راحتی مد نظر خود برسید.

تصمیم بگیرید کدام مبل را می خواهید؟

.

راحتی یا استیل

مبل ها و کاناپه ها به اشکال و اندازه های مختلفی تولید و به بازار ارائه می شوند. برای انتخاب سایز باید ببینید چقدر فضا دارید، چه تعداد افرادی از مبل قرار استفاده کنند، آیا قصد استفاده از مبل برای چرت زدن و یا میزبانی از میهمانان هم دارید.

با توجه به این موارد که گفته شد، انواعی از مبل هست

کاناپه استاندارد: این مبل با اندازه استاندارد مابین 180 الی 210 سانتی متر تولید شده و معمولا 3 الی 4 نفر به راحتی روی آن می نشینند.

مبل لاوست: شبیه مبل است اما برای دو نفر در نظر گرفته شده است. عرض لاوستها معمولا بین 120 تا 160 سانتی متر است.

مبل ال یا یو شکل: این مبل معمولا متشکل از دو یا چند تکه است که با کنار هم قرار گرفتن تشکیل یک حالت ال شکل را می دهند. این مبل هم در تعداد متفاوت از 4 تا حتی 10 نفره تولید می شود.

مبل تختخواب شو یا سفری: این مبل معمولا از هم باز شده و یک سطح تشک مانند برای استراحت در اختیار شما قرار می دهد. این مبل غالبا نشیمن گاه عمیق تری دارد.

سبک مبل را انتخاب کنید

هر چقدر یک مبل محکم و خوش ساخت باشد، اگر شکل ظاهری آن را دوست نداشته باشید از آن راضی نخواهید بود. پس لطفا جستجوی خود را به سبک هایی که دوست دارید و مکمل دکوراسیون منزل شما است محدود کنید. در اینجا برخی از سبک های رایجی که در کل دنیا خواهان دارد و به فروش می رسد برایتان آورده شده است.

 

مبل کامل بک camel back

یک مبل کاملا اشرافی

مناسب دکوراسیون های کلاسیک و سنتی

کاناپه سه نفره آن با طول 220 و عرض 115 تولید می شود.

 

مبل چستر فیلدChester field

یک مبل کلاسیک که با تغییرات دنیای مد تغییرات زیادی کرده، اما کماکان ظاهر کلاسیک خود را حفظ نموده است.

این مبل زیبا با تمامی دکوراسیون های سنتی و مدرن سازگار است

 

مبل لاوسون Lawson

این مبل با طراحی ساده و مدرنی که دارای به راحتی مورد قبول خانواده ها و مخصوصا زوج های جوان قرار می گیرد.

تنها تفاوت لاوسون با مبل دسته رولی انگلیسی در این است که پشتی لاوسون قابل جدا شدن است

 

 

مبل دسته رولی انگلیسی English roll arm

این مبل بالشتک بالشتک بوده و در عین حال محکم است.

این سبک مبل مناسب فضاهای تزئینی و سنتی است تا به بهترین شکل دیده شود.

 

مبل تاکسیدوTuxedo

آنچه این مدل را متمایز می کند، سبک باکس مانند آن است. دسته ها هم ارتفاع پشتی می باشد. اگر به دکوراسیون های شلوغ و پر زرق و برق تمایل دارید تاکسیدو انتخاب خوبی است.

 

مبل شزلون Chaise Lounge

یک مبل راحتی فرانسوی در قالب صندلی.

این مبل به اندازه کافی بلند است تا بتوان پاها را روی هم انداخت و استراحت کرد.

کلمه شزلون به معنی صندلی بلند است. و تاریخچه آن به قرن 18 می رسد. از مناسبترین انتخاب ها برای اتاق خواب می باشد.

 

 

مبل مدرن Midcentury modern

یک مبل ساده، مدن و راحت برای دکوراسیون های مینیمالیسی و خلوت.

اگر از اون دسته آدم هایی هستید که حد میانه رو دوست دارین این مدل انتخاب خوبی هست.

 

مطمئن شوید که ابعاد مبل با منزل شما همخوانی دارد

گاهی همه چیز را رعایت می کنید، تمامی نکات از رنگ گرفته تا همخوانی رنگ و مدل و…اما یادتان می رود که آیا این مبل اصلا از راه پله ها عبور میکند؟ همگی ما بارها و بارها به این موضوع برخورده ایم و دوباره فراموش کرده ایم. پس سعی کنید تمامی مراحل را به درستی انجام دهید تا هم دچار خسارت مالی نشوید و هم تو ‌ذوق خودتان نخورد.

عرض، ارتفاع و عمق مبل را اندازه بگیرید حتی مقداری بیشتر در نظر بگیرید. اگر چه که اندازه ها در همه کاتالوگ ها ذکر شده است، اما ما توصیه اکید داریم شخصا این کار را انجام دهید. و حتما از فروشنده در رابطه با اینکه قطعات قابل جدا شدن است یا خیر سوال کنید.

حال که مبل را اندازه کرده اید. راهروها و درگاه های ورودی منزل خود را اندازه بگیرید. یک راهرو باریک یا یک آسانسور کوچک چالش های غیر قابل حلی هستند.

حالا چرا اینهمه وقت بگذارید؟ آیا شما هم در سایت های فروش دست دوم به مبل های نو برخورد کرده اید که فروشنده می گوید نو است و دوستش دارد اما از راهرو رد نمی شود و در پارکینگ مانده چون فروشنده هم حاضر به مرجوعی کالا نشده؟

مبل مناسب نوع زندگی خود را انتخاب کنید

به نیازهای شخصی خود در خرید مبل اهمیت دهید. قطعا آنچه یک خانواده بچه دار نیاز دارد با نیازهای یک عروس داماد وسواسی یا فردی که حیوانات خانگی نگاه می دارد یکسان نیست. اگر تاکنون به این مسئله فکر نکرده اید شاید سوالات زیر به کارتان بیاید.

چگونه از مبل استفاده خواهید کرد؟

در مورد نحوه استفاده و نشستن روی مبل با خودتان صادق باشید، قطعا مانند یک مانکن ایستاده روی مبل نخواهید نشست. اگر مبل را به عنوان یک تختخواب روزانه برای چرت زدن ظهر نیز می خواهید و یا ساعتها روی آن لم دهید بهتر است سراغ انواع راحت تر و با دوام تر بروید. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که هنگام کار با موبایل یا خواندن یا حتی بافتن کاموا به حالت ایستاده می نشینید انواع مدرن و با پشتی ایستاده انتخاب مناسب تری خواهد بود.

چند نفر روی مبل می نشینند؟

مثلا خانواده های بزرگتر و یا کسانی که به طور منظم میهمان دارند، بهتر است از دو کاناپه روبه روی هم و یا حتی مبل های ال استفاده کنند.

آیا بچه یا حیوانات خانگی دارید؟

هرگز توانایی سگ و گربه و همین طور کودک را در تخریب وسایل خانه دست کم نگیرید. در این شرایط مبل های میکروفایبر و چرم راحت ترین ها برای نگهداری و تمیز کردن هستند. و از آنجا که نرم هستند، کمتر احتمال دارد که توسط پنجه های حیوانات خانگی خراشیده شود. بهتر است حتی از فروشنده برای انواع پارچه های مبلی مناسب کودک و حیوانات خانگی و…راهنمایی بخواهید. اگر بچه هایتان روی مبل می پرند، از خرید بالشتک های پر شده و ..اجتناب کنید چون با پاهای کوچکشان پر کننده های شکل پذیر را دفرمه خواهند کرد. بهتر است از مبل های با چارچوب فنرهای معکوس و محکم استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم از خرید مبل های با جزئیات تزئینی مانند دکمه های تافتیک و لبه های تزئینی میخ شده و..خودداری کنید. قطعا کودکتان نمی توانید در برابر وسوسه تمایل به کندن و چیدن این تزئینات مقاومت کند!

.

مبل چوب و پارچه
مبل چوب و پارچه

.

اگر دوست دارید همیشه مبل‌هایتان تمیز باشد و برق بزند، بهتر است مبل‌های چرمی بخرید.

 

.

مبلمان چرکتاب

قابلیت تمیز کردن مبل را در نظر بگیرید

 

از مبل های تشک دوبل استفاده کنید

بزرگترین مزیت مبل های تشک دوبل بر مبل های یک تکه و ساده آن است که در صورت کثیف شدن، لک شدن، خوابیدگی و تورفتگی این تشکها، میتوان به جای تمیز کردن و یا تعویض کل مبلمان فقط تشک را تمیز یا تعویض کرد. دور پارچه رویی تشک مبل های تشک دوبل، زیپ بزرگی دوخته شده است که شما می توانید در صورت کثیف شدن پارچه، خلی ساده آن را از تشک جدا کرده و بشویید.

.

.

مبل تشک دوبل

رنگ پارچه مبل

اگر در خانه بچه های کوچک دارید، بهتر است رنگ پارچه مبل را از بین رنگهای چرک تاب مانند فیلی، نوک مدادی، کاراملی و..انتخاب کنید تا در اثر شیطنت بچه ها مدام کثیف و نامرتب به نظر نرسند. به طور کلی پارچه های مبلی یا ساده هستند یا طرح دار. پارچه های ساده برای فضاهای کوچک مناسب تر است چون فضا را بزرگ تر نشان خواهد داد و پارچه های گلدار هم مناسب فضاهای باز و بزرگ است. شما می توانید برای شکستن فضا و روح بخشیدن به محیط خانه مبلمانی ساده با کوسن های طرح دار و یا برعکس انتخاب کنید.

نکاتی درباره جنس پارچه مبل

مبل های چرمی به راحتی قابل شستشو بوده و حتی میتوان با روغن های مخصوص آنها را براق نمود. پارچه های مخملی براق و پرزدار برای مبلمانی که قرار است در خانه های کوچک تر چیده شوند بهتر است و فضای خانه را بزرگتر نشان می دهند. پارچه های مخمل مات و بدون پرز برای خانه های بزرگ مناسب می باشد.

تمیز کردن مبل

مبل ها را می توان با سه روش مختلف شست.

  1. اولین روش استفاده از بخارشوی است. شما می توانید با کمک گرفتن از بخارشوی، پارچه مبل هایتان را کاملا تمیز و حتی ضد عفونی کنید.
  2. روش دوم که کمی سخت تر از روش اول است. استفاده از محلول آب ولرم و شامپو فرش است. به این ترتیب شما پس از حاضر کردن این محلول باید ابری بزرگ را آغشته به آن نموده و پارچه مبل ها را از بالا به پایین با این ابر کف آلود تمیز کنید. سپس ابر خیس دیگری را روی پارچه مبل بکشید تا کف سطح پارچه از بین برود.در هر دوی این روشها، باید مراقب باشید چوب مبل ها خیس نشوند. چوب در اثر مرطوب شدن به سرعت پوسته پوسته و سفید می شود و به مرور زمان هم ترک می خورد.
  3. روش سوم هم که از دو روش قبل ساده تر است، سپردن کار شستشوی مبل ها به مراکزی است که این کار را انجام می دهند. پس از شستن مبل ها با هر روشی که برای شما راحت تر بود، باید هر چه سریع تر آنها را خشک کنید تا پارچه ها از بین نروند و چروک نشوند. برای این کار می توانید از یک سشوار کمک بگیرید. البته حواستان باشد ظاهر مبل ها پس از هر بار شستشو کمی از بین می رود و دیگر آن جلای اولیه را نخواهد داشت، بنابراین هر وقت واقعا مجبور شدید تن به شستن مبل ها بدهید.

زمان مناسب خرید مبل

اگر از آن دسته افرادی هستید که بچه کوچک دارند و نمیتوانند تمامی بازارها را به دنبال مبل خوب بروند و بگردند، بهترین زمان همان اواسط مرداد ماه است که نمایشگاه تخصصی مبلمان تهران برگزار می شود، این نمایشگاه در همین حدود زمانی در سایر شهرهای ایران هم برگزار می شود. در نمایشگاه های مبل شما نه تنها کلیه مدلهای مبل را از کلیه سازندگان خواهید دید، بلکه به دلیل فضای رقابتی و تخفیف ها، قطعا انتخاب بهتری خواهید داشت.

تهیه و تلخیص از : دکوراسیون فرش آنلاین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
403 نظرات
  1. فاطمه می گوید

    سلام من مبله استيل سفارش دادم با منبته تقريباً زياد رنگه چوبشو نقره اي انخاب كردم و پارچه را صورتي چرك به نظره شما خوب ميشه
    در ضمن كل جهيزيم تقريباً صورتيه

    1. فرش آنلاین می گوید

      رنگ های نقره ای و سفید برای مبل، در مقابل رنگ طبیعی چوب و قهوه ای، مدرن هستند و زیبایی خودشون رو دارند. رنگ سفید ساده تر و شیک تر ، و رنگ نقره ای در مقایسه لوکس تر هست. هر دو هم با رنگ صورتی هماهنگی خوبی دارند. سلیقه ی شخصی خودتان در درجه ی آخر برای انتخاب و لذت بردن مهم است.

  2. سارا می گوید

    سلام من سالنم ۳۵ متریه کفپوشم کرمیه کاغذ دیواریمم کرمیه فرشمم ۶ متریه که حاشیش مسی رنگه زمینش کرمه یه دست مبله استیلو یه نیم سته راحتی میخوام بگیرم چه رنگی بگیرم شیکتره نمیخوام کرمو قهوه ای باشه

    1. admin می گوید

      سلام
      با توجه به اینکه حاشیه فرشتون مسی رنگه میتونید مبلمانتون رو توی رنگهای مسی – گلبهی یا ترکیبی از نارنجی و آبی تهیه کنید.از رنگ پرده سالنتون هم میتونید در مبلمانتون به کار ببرید.

  3. بی سلیقه می گوید

    سلام من راحتی خریدم که کوسناش از پارچه رنگی و پشتش از چرم قهوه ای و تشکچه های روی آن از پارچه قهوه ای کمرنگ ولی اصلا به دلم نمیشینه چکار میتونم بکنم که از راحتی که خریدم خوشم بیاید و یا بیشتر به چشم بیاید فرشامون سرمه ای پرده هامون هم قهوه ای مبلق زیادی بابتش پول پرداخت کردیم ولی اصلا به دلم نمیشینه لطفا راهنماییم کنید

  4. فاطمه می گوید

    سلام من مبل مصری با رنگ غالب سورمه ای سفارش دادم به نظرتون پرده و فرش رو چه رنگی بگیرم که خونه تاریک نشه ممنون

    1. admin می گوید

      سلام پرده های طلایی یا زرد همراه فرش رنگ روشن مناسب دکوراسیون شماست

  5. هونیا می گوید

    سلام خسته نباشید من فرشم مسی هست و میخوام راحتی بگیرم به نظرتون چه رنگ پارچه ای با چه رنگ چوبی انتخاب کنم،ممنون میشم از راهنمایی شما.

  6. admin می گوید

    سلام راحتی به رنگ روشن با کوسن های تم تیره و مسی برای دکوراسیون شما مناسب است

  7. سمیرا می گوید

    لطفا منو زود راهنمایی کنید.خواهش میکنم. مبل استیل سفارش دادم، رنگ چوبش قهوه ای گردویی روشنه، برای انتخاب رنگ پارچه ش دچار تردید و مشکل شدم. چه رنگی برای این رنگ چوب مناسب تره؟؟؟؟یه پارچه مخمل قهوه ای راه راه و ترکیب اون با قهوه ای مخمل ساده، انتخاب کردم ولی خیلی مرددم. سریعتر باید پارچه رو به فروشنده بگم ولی واقعا مرددم. میترسم قشنگ نشه. ضمنا مبل گرونی هم هست. نمیخوام بخاطر انتخاب بد پارچه، جلوه شو از دست بده.

  8. admin می گوید

    سلام
    رنگ پارچه قهوه ای با چوب گردویی عمومیت بیشتری داره با این حال باید به وسایل دیگه دکوراسیون مثل پرده و فرشتون هم توجه کنید.اگر فکر میکنید رنگ قهوه ای خیلی خونتون را تیره و فضا را بسته نشون میده میتونید از پارچه رنگ روشنتریا کوسنهای رنگ روشن که به پرده و فرشتون هم بخوره استفاده کنید

  9. سیتا می گوید

    سلام خسته نباشید من سالنم ۲۰ متره فرشم کرم و قهوه ای با طرح بته جغه ای هست
    پرده هام کرم قهوه ای هست
    نمیدونم راحتی بخرم یا استیل؟
    و یا استیل و یه نیم ست راحتی
    و نمیدونم چه رنگی بخرم

  10. admin می گوید

    سلام
    راحتی یا استیل بستگی به دکوراسیون مدرن یا کلاسیک منزل دارد
    با توجه به مساحت نسبتا کم سالن بهتره یک ست کامل بگیرید تا دکورتون آرامش بیشتری داشته باشه
    برای مبل رنگ کرم باعث دلباز شدن فضا بین رنگهای قهوه ای فرش و پرده میشه

    1. الهه می گوید

      سلام میخام مبل راحتی بخرم مبل استیل دارم مبل استیلم رنگش سبز هست به نظر شما راحتی رو چه رنگ بخرم

      1. admin می گوید

        سلام
        همه چیز بستگی به سلیقه ، سبک و سایر المان های دکوراسیون شما داره ولی به طور کلی رنگهای خانواده قرمز و نارنجی مکمل رنگ سبز هست

  11. فهیمه می گوید

    سلام.من میخوام مبل بخرم خودم ترکیب استخونی طلایی دوست دارم البته منظورم رنگ چوب هست.اما بعضی ها میگن رنگ روشن زود دل آدمو میزنه میخوام راهنماییم کنید.ممنون

    1. admin می گوید

      سلام
      اگر تمام وسایل روشن باشد بله سرد و کسل کننده است ولی فرش و پرده با تم تیره همراه مبلمان استخوانی طلایی هارمونی زیبایی ایجاد می کند

  12. عاطفه می گوید

    سلام فضای هال من ۳۰ متر و رنگ پردهام یه چیزی بین صورتی تیره و بنفش و کرم روشن هست رنگ فرش هم کرم حالا موندم اول اینکه چند دست مبل بخرم دوم اینکه چه رنگی بخرم که هم از مد نره هم بچه کوچیک دارم زود کثیف نشه میشه راهنماییم کنید

    1. admin می گوید

      سلام
      برای هال میتونید دو نیم ست یا یک ست کامل با یک شزلون و با تم رنگ بادمجانی تهیه کنید که هم به دکوراسیون منزل بیاد هم چرک تاب باشه

  13. الهام می گوید

    سلام میخام مبل استیل وراحتی بگیرم ولی نمی دونم چه رنگی انتخاب کنم. پرده تور نسکافه ای باوالن قهوهای .فرش کرم وصورتی .لطفا راهنماییم کنید متشکرم.

    1. admin می گوید

      سلام
      شما میتونید رنگ غالب مبلمانتون را با رنگ پرده ها و در تم نسکافه ای یا شکلاتی کم رنگ ست کنید و برای هماهنگی با فرش از کوسن های رنگ روشن که در فرشتان رنگ آن به کار رفته استفاده کنید

  14. معصومه می گوید

    سلام.خسته نباشید می خام مبل بگیرم از نوع استیل.ولی چون اشپزخانه کاملا باز ودید داره وناهار خوریم رنگ روکشش زغال سنگیه ولی چوب ومنبت است موندم چه رنگی باشه پردمون کرم قهوهای وفرش کرم گلبه ای .کابینت کرم قهوه ای.ممنون از راهنمایی شما.

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ چوب مبلمان میتونه قهوه ای با پارچه کرم رنگ و کوسن های تم گلبهی که با فرش هم هماهنگی داشته باشه

  15. یه بنده ی خدایی می گوید

    سلام
    ممنون از سایت مفیدتون یه سوالی داشتم در مورد اینه که من فرشام سفیده حاشیش کمی شلوغه و تقریبا گردویی رنگ کابینت قهوای دیوار سفیده
    اگه بشه کمک کنین بگید چه نوع مبل ال با چه رنگی بگیرم لطفا کمک کنید فردا می رم بخرم کمک کنید….. منتظرم

  16. admin می گوید

    سلام
    نوع مبل ال بستگی به سلیقه و سبک دکوراسیون منزل شما داره. رنگ مبل قهوه ای روشن برای شما پیشنهاد میشه

  17. هلیا می گوید

    سلام.میخواستم بپرسم شما برای مبل نیمه استیل که پارچش نسکافه ای طرح دار هست چه رنگ چوب رو پیشنهاد می کنید طلایی یا تیره در ضمن رنگ پرده هم تو مایه ی نسکافه با والن قهوه ای .رنگ کابینت هم تو همین مایه ی.ممنون از راهنمایی شما.

  18. admin می گوید

    سلام
    رنگ چوب طلایی جلوه بیشتری داره و چون بیشتر وسایلتون تم قهوه ای داره، رنگ طلایی برای دکوراسیون منزل شما مناسبتر هست

  19. زیبا می گوید

    سلام.میخام مبل استیل بگیرم فضای پذیرایی چهل وپنج متره.این مدل تاج بلندتره.میخاستم ببینم فضای خونه با تاج کارکرده ونسبتا بزرگ دلگیر نمیشه رنگ تاج طلایی.ممنون

    1. admin می گوید

      سلام
      برای ۴۵ متر فضای پذیرایی اگر وسایل و مبلمان دیگه ای نداشته باشید یعنی فضاتون زیاد شلوغ نباشه به نظر مناسب میاد

  20. مبلمان کلاسیک می گوید

    سلام
    میشه لطف کنید و در مورد تمایل مردم نسبت به خرید مبلمان کلاسیک هم مطلب بذارید؟
    ممنون میشم

  21. آرام می گوید

    سلام.مبلهای من ال طوسی خیلی روشن هستن.کلاف مبل و میز ناهارخوری و جا کفشی قهوه ای ونگه.فرش آبی سرمه ای نخودی.تخت و میز توالت سفید.میخوام واسه اتاق خواب پرده کلفت بگیرم که نورصبح ها بیدارم نکنه.خواستم لایه زیری رو تور سفید بگیرم و لایه رویی رو مخمل.اما دیدم خیلی تکراریه.لطفا بگین چه مدلی بگیرم و چه رنگی.دوست دارم اتاق خاص و شیک باشه.سپاس از لطفتون

    1. admin می گوید

      سلام
      لایه زیری پرده همان تور سفیدمناسبه ولی برای لایه رویی باید هماهنگ با روتختی رنگ و مدل انتخاب بشه

  22. الهام می گوید

    سلام ممنون از راهنمایی خوبتون.میخام مبل استیل بگیرم ولی نمیدونم چه رنگی.رنگ قاب طلایی رو می پسندم ولی در طرحش موندم.به نظر شما رنگ ابی فیروزه ای طلایی خوب میشه برای دکور منزل که اشپزخونه سر پذیرایی است وکاملا دید داره.رنگ کابینت نسکافه ای پرده کرم با والن قهوه ای.فرش کرم گلبه ای.ناهارخوری رنگ چوب .ممنون میشم اگه زود تر جواب بدین.رنگ پیشنهادی شما چیه.؟

  23. admin می گوید

    سلام
    اگر رنگ رویه مبل مورد نظر سبز آبی باشه با رنگ قاب طلایی حس هنری زیبایی به منزلتون میده.برای نمونه عکس های مقاله زیر را ببینید
    http://www.farshonline.com/blog/archives/3481

  24. مرضیه می گوید

    سلام من تصمیم گرفتم سرویس چوبم رنگش کلا سفید باشه منظورم رنگ چوب هست البته و فرشم هم رنگ آبی هم قرمز وهم رنگ سفید توش به کاررفته متراژ خونم هم هفتاد متره شما رنگ مبلمو چی پیشنهاد میکنید؟؟خودم رنگ جیگری یاهمون قرمز خیلی تیره که به مشکی میزنه میپسندم ولی باز مرددم شما چی پیشنهادمیکنید؟؟

    1. admin می گوید

      سلام
      سلیقه خوبی دارید رنگ قرمزی که به رنگ قرمز فرشتون بیاد هارمونی زیبایی تشکیل میده

  25. بشرا می گوید

    سلام
    من مبل أستیل سفید با پارچه صورتى چرک تقریبا روبه رنگ پوست پیازى سفارش دادم، میخوام بدونم چه رنگ پرده اى با این رنگها میاد که جلوه خیلى قشنگى داشته باشه.
    دکور و کنسول و میز ناهار خورى و همه اینا ، با مبلمان ست هستند
    ممنون از کمکتون

    1. admin می گوید

      سلام
      پرده سفید کامل یا سفید با گل یا رگه های صورتی برای دکوراسیون شما پیشنهاد میشه

  26. ویدا می گوید

    سلام و خسته نباشید من یک دست مبل راحتی به رنگ فیروزه ایی با گل های طلایی دارم میخوام برای پذیرایی سی و پنج متری یک دست مبل استیل و فرش و پرده تهییه کنم امکانش هست منو راهنمایی کنید در ضمن بچه کوچیک دارم خیلی مایل به رنگ کرم برای فرش نیستم ممنون

    1. admin می گوید

      سلام
      الان فرش رنگ تیره با طرح های شلوغ مد شده که برای چرکتاب بودن همین رنگ تیره برای شما توصیه میشه.برای مبل و پرده هم میتونید از رنگهایی که داخل فرشتون بکار رفته و دوستشون دارید استفاده کنید

      1. ویدا می گوید

        اخه من واقعا بزرگترین مشکلم رنگ فرشه نمیدونم چه رنگی بگیرم که هم چرکتاب باشه هم زیبا باشه و خونه رو دلگیر نکنه ممنون میشه لاقل زمینه فرشو بگید

  27. ویدا می گوید

    سلام خسته نباشید من مبلمان راحتی به رنگ ابی فیروزه ایی با گل های طلایی دارم برای یک پذیرایی سیو پنج متری با نور متوسط چه رنگ پرده و فرش و مبل استیل بگیرم در ضمن بچه کوچیک دارم و خیلی مایل به استفاده از رنگ کرم در فرش نیستم

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ زمینه فرشتون با توجه به اینکه مبلمان راحتی آبی فیروزه ای هست میتونید از بین رنگهای آبی کاربنی یا سورمه ای انتخاب کنید با گلهای زرد و طلایی یا آبی فیروزه ای و برای اینکه فرش هم تیره و چرکتاب باشه و هم فضای خونه را دلگیر نکنه باید از فرشهای با نقوش خلوت و ساده استفاده کنید

      1. ویدا می گوید

        خیلی ممنون

  28. آنیسا می گوید

    سلام . مبلمانم استیل نقره ای فرشم سرمه ای ده رنگ داخلش زرشکی هم داره ولی خیلی کم. پرده رو چه جوری انتخاب کنم لطفا زود راهنماییم کنید اخه من مدل پانچ به رنگ زرشکی سفارش دادم ولی مرددم تا امروز وقت دارم رنگشو تغییر بدم. لطفا کمممممک

    1. admin می گوید

      سلام
      پرده نقره ای یا بژ بیشتر با دکوراسیون شما هماهنگی دارد

  29. نغمه می گوید

    سلام من پذیرایم به شکل ال هست که دو تا کمد دیواری داره برای همین فقط دو کنج خالی دارد یکی جلوی اوپنه که ساعت گذاشنم یکی کنار تلویزیون که میز آینه شمعدونم (بد نیست اینه کنار تلویزونه؟)و گذاشتم حالا نمی دونم بوفم و کجا بزارم یه کنسولی با آینه هم دارم می شه بوفه رو به رو یا کنار اون بزارم زشت نمیشه

    1. admin می گوید

      سلام
      یکی از اصول زیبایی دکوراسیون منزل و فنگ شویی حجم کم لوازم و مبلمان و چیدمان مناسب آنهاست تا انرژی به راحتی در منزل جریان داشته باشد
      برای راهنمایی بیشتر از این مقاله و عکسها میتونید استفاده ببرید:
      http://www.farshonline.com/blog/archives/2865

  30. پریسا می گوید

    سلام من چندروز پیش یه دست مبل جک دار با غذاخوری خریدم تمش,گلبهی و تشکش با گلهای کوچیک رز که احساس میکنم گلها خیلی تو چشمم چون کوچیک راستش بدلم ننشسته چیکار کنم که این گلها کمتر به چشم بیاید دوتا صندلی میزبانش هم کلا با همین روکش گلها هستش وقتی پارچ رو انتخاب کردم قشنگ بود ولی رو کار زیاد بدلم ننشیته

    1. admin می گوید

      سلام
      میتونید از کوسن با رنگهایی که به میز یا فرشتون بیاد استفاده کنید

  31. M.T می گوید

    سلام، ممنون از سایت خوبتون.
    ما میخوایم رنگ پارچه و چوب مبل های استیل مون رو عوض کنیم ممنون میشم اگه در انتخاب رنگ کمکم کنید. پرده های خونه سفید صدفی، و فرش گردویی رنگ هستش و چون پذیرایی به شکل ال هست پس خونه بزرگ بنظر نمیاد.
    متشکر.

    1. admin می گوید

      سلام
      میتونید از رنگ بژ یا کرم برای مبلمانتون استفاده کنید

  32. fatemeh می گوید

    سلام.آپارتمان تازه ساخته شده ای داریم که در انتخاب رنگ پرده و پارچه مبلمان تردید دارم.میخواستم راهنمایی بگیرم. رنگ دیوارها سفید، رنگ فرشها کرم گل دار و رنگ چوب مبلمان فندوقی و کابینتها هم سفید اکریلیک و گردویی. اینکه پارچه مبلم و با پردم مثل هم بگیرم نظرتون چیه؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدین.

    1. admin می گوید

      سلام
      چون رنگ قالب دکوراسیون شما روشن هست باید برای پارچه مبلتون از یک رنگ گرم که دوست دارید استفاده کنید و رنگ پرده را هم هماهنگ با آن ست کنید

  33. مهرسام می گوید

    باسلام و تشکر از سایت مفیدتان
    یه سوال داشتم از خدمتان . رنگ فرش من گردویی و پارکتها قهویه ای که به طلایی می خوره . مبلمانم استیل با چوب طلایی است . می خوام پارچه ی مبلهارو عوض کنم با توجه به کوچک بودن فضای سالن ، به نظر شما چه رنگی انتخاب کنم تا سالن بزرگتر و آرامش بخش تر باشه . منظور اینکه که شلوغ دیده نشه . ممنون

    1. admin می گوید

      سلام
      مبلمان رنگ روشن مثل سفید، کرم یا بژ روشن باعث میشه فضای شما بزرگتر و آرام تر به نظر بیاد و با رنگ فرش هارمونی خوبی داشته باشه.

  34. ساقی می گوید

    باسلام- آشپزخانه ی من کابینت هایگلاس سفیدرنگ، وسایل آشپزخانه تیتانیوم و مشکیه- و پذیرایی کاغذدیواری سفید با گل نقره ای سرامیک قهوه ای مایل به کرم دارد- برای پرده ی پذیرایی ازچه رنگی استفاده کنم؟؟ اگر پرده ی سفید ساده بدون والان بزنم جالب میشه؟؟
    یک دست مبل راحتی نخودی رنگ دارم، تصمیم به خرید یک دست مبل استیل استخونی با چوب پایه و دسته ی سفید دارم،، بنظرشما انتخاب درستی است؟؟؟

    1. admin می گوید

      سلام بله پرده سفید میتونه با رنگ بقیه دکوراسیون که نوشتید بیاد. برای مبل هم رنگ نخودی و استخوانی هارمونی خوبی با کاغذ دیواری سفید و نقره ای شما ایجاد میکنه

  35. سعیده می گوید

    سلام.مبلم استیل ابی فیروزه دور طلایی هستش.فرشمم ابی هست.پرده ام باید چه رنگی باشه؟ممنون

    1. admin می گوید

      سلام
      باید رنگی را از فرش یا مبل به عنوان رنگ پرده انتخاب کنید، مثل طلایی یا بژ روشن

  36. فاطمه می گوید

    سلام لطفا منو راهنمایی کنید
    من تازه عروسم
    مبل استیل و میز ناهار خوریش روسفارش دادم و قرار فرم طلایی بشه ولی بزای رنگ پارچه بین زرشکی و بادمجونی واقعا موندم
    پردم رو هم قراره با توجه به رنگ مبل ها سفارش بدم البته پرده خیلی ساده
    واقعا موندم لطفا راهنماییم کنید

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ مبل و پرده را باید با توجه به رنگ دیوار و کف خانه و فرش و وسایل دیگر و روحیات خودتون انتخاب کنید ولی به رنگ طلایی پارچه بادمجونی بیشتر میاد

  37. شیرین می گوید

    سلام من فرش فیروزه ای کرم خریدم نمیدونم چه مبلی با چه رنگی انتخاب کنم میشه کمکم کنید

    1. admin می گوید

      سلام
      مبل استیل یا راحتی بستگی به روحیات و دکوراسیون منزلتون داره که کلاسیک میخواهید یا مدرن، برای رنگ مبل هم رنگی از فرشتون که دوست دارید و به شما آرامش میده را برای مبلتون انتخاب کنید

  38. سمانه می گوید

    سلام ممنون از سایت خوبتون
    ببخشید من دو ماه دیگه عروسیمه. پذیرایی ۳۰ متر یا ۳۶ متره. فرشام سورمه ای با حاشیه کرم هست. مبلام مبل اتریشی ساده کرم با چوب قهوه ای سوخته هست. رنگ پرده و رنگ دیوار رو چی بزنم زیباتر میشه؟؟
    ممنونم

  39. سمانه می گوید

    دوباره سلام ببخشید روتختیم بنفشه برای اتاق خواب چه رنگی برای دیوار خوبه؟ دیوارو پتینه میزنیم.
    تختم رنگش سفید باشه بهتره یا قهوه ای براق روشن؟شبیه طلایی
    فرش فانتزی اون یکی اتاخواب ترکیب رنگای روشنه و ملیحه صورتی زرد…دیوار اتاق چه رنگی باشه خوبه؟
    ممنونم از کمکتون

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ اتاق خواب ساده و روشن باشد آرامبخش تر می شود.برای اتاق بعدی میتونید از صورتی ملایم استفاده کنید.

  40. سمانه می گوید

    سلام با تشکر از کمکای خوبتون
    من دوماه دیگه عروسیمه ممنون میشم راهنماییم کنید. فرشام سورمه ای با حاشیه کرم البته ده رنگ هست. مبلا اتریشی ساده کرم و چوب قهوه ای سوخته. رنگ پرده و دیوارا چی خوبه که زیبا کنه خونرو؟
    ممنون

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ دیوار کرم و رنگ پرده قهوه ای بیشتر با دکوراسیون پذیرایی شما هماهنگ هست

  41. fatemeh می گوید

    سلام وبا سپاس و تشکر از سایت خوبتون. من در انتخاب رنگ مبلمان استیلم که فندوقی است مردد هستم. پرده های پذیراییم تور ساده شیری با شال سبز زیتونی یا سدری رنگ و دکور سبز خیلی روشن با گلهای گلدوزی شده زیتونی هست. موندم اینکه پارچه مبلمو تناژ سبز بگیرم یا نه . چون همسرم معتقده رنگ سبز به مبل فندوقی منبت دار نمیاد و نظرش رو نسکافه ای روشن هست . در ضمن فرشامم کرم گل دار کاشان و دیوارهام گچ هست. لطفا کمکم کنین.ممنون

    1. admin می گوید

      سلام
      برای مبل استیل فندوقی پارچه نسکافه ای روشن بیشتر میاد تا سبز

  42. لیلا می گوید

    سلام…..من فرشم رنگ غالبش زرشکی با حاشیه های کرم….می خواستم بدونم برای پرده و مبل البته مرددم راحتی بگیرم یا سلطنتی)چه رنگی انتخاب کنم که با هم ست بشن و فضا رو بزرگ نشون بدن…البته با کابینتای سفید و نقره ای.

    1. admin می گوید

      سلام
      برای بزرگ نشان دادن فضا مبل راحتی با رنگ روشن انتخاب کنید.برای پرده هم رنگ روشن با ارتفاع زیاد مناسبتر هست

  43. ناهید می گوید

    سلام پذیرایی نشیمن من یکیه،متراژش۳۰مهره، فرشم کرمی گلبهی سبزرنگ درش بکاررفته،چه نوع وچه رنگ مبلی مناسبه،ممنون از راهنماییتون

    1. admin می گوید

      سلام
      مبل راحتی، چون به عنوان نشیمن خودتون هم استفاده می کنید. رنگ بژ تیره یا روشن پیشنهاد میشه

  44. نازی می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید برای عوض کردن روکش مبلم پارچه گل گلی با زمینه طوسی خریدم اما متاسفانه حیرونم که چوب اون رو چه رنگی رنگ بزنم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید گل های صورتی و رنگی داره

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ چوب تیره برای شما پیشنهاد میشه

  45. شیما می گوید

    سلام من قصد خرید مبل استیل دارم رنگ چوب طلایی دوست دارم و با پارچه قهوه ای خوب میشه از یه طرفم شنیدم چوب طلایی که ورق طلا میشه بعد دو سه سال ترک میخوره لطفا کمکم کنید

    1. admin می گوید

      سلام
      برای انتخاب بهترین چوب از تولیدکنندگان معتبر مبل راهنمایی بگیرید

  46. زهرا می گوید

    سلام ..پرده های خونه ما والناش قهوه ایه…با فرشای تقریبا نسکافه ای…الان در حال خریدن مبل ال و نیمه استیل هستیم ..اما تو انتخاب رنگ مبلا نتونستیم کنار بیایم..لطفا راهنمایی کنید

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ روشن مثل کرم یا بژ روشن برای شما پیشنهاد میشه

      1. Sad می گوید

        سلام بنظر شما مبلی با چوب استخوانی به پارچه ی کرم صورتی میاد؟

        1. admin می گوید

          سلام
          کلا بستگی به سایر عناصر دکوراسیون منزل مثل فرش و پرده و دیوارها داره ولی به تنهایی مشکلی ایجاد نمیکنه

  47. مهیا می گوید

    سلام.فرش هاموم سورمه ای تیرست و پرده ها سفید .قصد داریم مبل استیل ابی رنگ بگیریم به نظر شما خوبه،رنگ کرم و روشن دوست ندارم.ممنون‌از راهنمایی تان

    1. admin می گوید

      سلام
      بله میتونید رنگ مبلمان را هماهنگ با فرش انتخاب کنید که همرنگ تنهای رنگ داخل فرش باشه

  48. سمانه می گوید

    سلام ببخشید من خیلی وقته دو تا سوال پرسیدم چرا جواب نمیدین؟:(
    ببخشید من رو تختیم مخمل وبنفشه تیره هست رنگ دیوار اتاق خوابو چی بزنم خوبه؟ (پتینه میزنیم)سرویس خواب هم سفید یا رنگ چوب براق(فروشنده میگف هفت رنگه) انتخاب میکنم.
    پرده اتاق خواب هم بگید چه رنگی کنم ممنون میشم.

  49. سمانه می گوید

    اا ببخشید جواب دادید خیلی ممنونم.
    زرد بنظرتون خوبه برا اتاق خواب با رو تختی بنفش؟

  50. سمانه می گوید

    زردِ زرد یا لیمویی مانند؟
    ببخشید جدا جدا میپرسم آخه یهو بذهنم میرسه.

    1. admin می گوید

      سلام
      بله رنگ زرد با بنفش هماهنگی خوبی ایجاد میکنند.برای اتاق خواب رنگ زرد ملایمتر باشه بهتره

  51. زینب می گوید

    سلام راحتی من کرم قهوه ایه با فرش زمینه کرم،حالا چون کابینتام قهوه ایه احساس میکنم خونه خیلی تیره به نظر میاد میخوام رنگ پرده روشن باشه،به نظرتون چیکار کنم؟چه رنگ روشنی مکمل قهوه ای هستش؟

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ پرده را همرنگ یکی از رنگهای روشن فرشتون که دوستش دارید انتخاب کنید

  52. سيما می گوید

    سلام و خسته نباشید
    من دو ماهه دیگ عروسیم،فضای خونه من کوچیکه و همسرم اصرار داره ک مبلمان و کنسول و ویترین ورق طلا باشه با پارچه قهوه ای. فرش من هم کرم قهوه ای هستش تقریبا، به نظرتون خوب میشه؟ به نظرم زیادی طلای میشه؟ میزتلویزیونم چه رنگی باشه بهتره؟

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ قالب وسایلتون طلایی میشه و حالت لوکس بودن به دکوراسیون منزل میده. رنگ قهوه ای برای میز تلوزیون شما مناسبتر هست

  53. ناز می گوید

    سلام خسته نباشید,من میخوام فرش ومبل بخرم اما تو انتخاب هر دوش موندم ,کمکم کنید

    1. admin می گوید

      سلام
      باید مطابق سلیقه و نوع وسایل منزل و نحوه استفاده روی سبک مبلمان تصمیم بگیرید و برای رنگ هم ابتدا فرشی را که دوست دارید انتخاب کنید، سپس از رنگ های فرش برای رنگ مبل انتخاب کنید

  54. ساحل می گوید

    سلام واقعا ممنون از کمکاتون
    ببخشید یکی از اتاقای خونه جدیدم قراره رنگ دیوارش صورتی ملایم باشه. یک فرش ۴ متری وسطش میندازم که روشن و رنگارنگ شاد ریز صورتی زرد هست. دوتا پنجره کوجیک ۱٫۵ متری داره که قراره پرده حصیری بزنم. اول اینکه بنظرتون موکتی که کل اتاق بشه چرنگی باشه خوبه؟؟؟ و دوم اینکه پرده حصیری اگه گل گلی شادو برنگ فرش ۴متری باشه خوبه؟ یا رنگ دیگه ای بنظرتون بهتره؟

    1. admin می گوید

      سلام
      موکت رنگ بژ خوبه و پرده هم بهتره با فرش اتاق هماهنگ باشه

  55. سمانه می گوید

    سلام ممنونم از راهنماییتون
    ببخشید من آشپزخونم کابینتاش سفیده سرامیکاش کرمی گلدار کمرنگ. وسایلای بزرگم استیل و برقی های کوچیک سفید استیل. سرویس پلاستیک بادمجونی یا بنفش تیره. آشپزخونه پنجره۱٫۵ متری داره. حصیری بزنم اشکال نداره؟ یا حریر یا زبرا بزنم؟؟؟ اگه حصیری باشه چرنگی باشه خوبه؟؟ لوستر آشپزخونه چرنگی باشه؟ کلا آشپزخونه کوچیک وقدیمی هست. اوپن نیست.
    ممنون

    1. admin می گوید

      سلام
      پرده حصیری قهوه ای سوخته خوبه
      لوستر سفید پیشنهاد میشه

  56. ساحل می گوید

    ببخشید اگه رو تختی بنفش و دیوارا زرد ملایم و سرویس خواب سفید یا کرم شیری باشه
    ۱-پرده اتاق چرنگی باشه خوبه؟
    ۲- لوستر چرنگی؟
    ۳- موکت کف اتاق چرنگی باشه؟:|
    بی نهایت سپاس

    1. admin می گوید

      سلام
      ۱- پرده اتاق باید هماهنگ با روتختی یعنی در تم رنگ بنفش باشه
      ۲- لوستر سفید پیشنهاد میشه
      ۳- موکت شکلاتی

  57. zahra می گوید

    سلام خسته نباشید
    من مبلمان مدل ال با رویه چرمی قهوه ای سوخته و پارچه نسکافه ای خریداری کردم جاکفشی ویترین و میزتلویزیونم قهوه ای سوخته هستش فرشم مدل دستبافت حاشیه اش سورمه ای و داخلش رنگهای مختلفی از کرم آبی گلبهی هستش ترکیب رنگهاش زیاده ولی سورمه ای و کرم و آبیش تو چشم هستش بنظرتون پرده و کوسن و گلدانها و تابلو رو چه سبکی و چه رنگی انتخاب کنم حتی پادری رو چه رنگی انتخاب کنم؟
    سرویس خوابم مدلش کلاسیک با رنگ سفید هستش رو تختی و پرده و فرش اتاق خوابم و آباژورها و تابلو رو چه رنگی و چه مدلی انتخاب کنم؟
    لطفا راهنماییم کنید خیلی به کمکتون نیاز دارم

    1. admin می گوید

      سلام
      برای سالن پرده کرم رنگ و کوسن و گلدانها را از رنگ داخل فرش انتخاب کنید مثل سرمه ای یا آبی
      سبک تابلو باید مطابق سبک دکوراسیون منزلتون باشه و با یکی از وسایل و رنگها هارمونی داشته باشه
      پادری هم بهتره هماهنگ با فرش اصلی باشه
      برای اتاق خواب روتختی و پرده باید در یک سبک و رنگ باشند، فرش و تابلو هم میتونند در یک تم رنگ و آباژور هماهنگه با سرویس خواب باشه

  58. goliiiii می گوید

    سلام
    پرده های خونمون گلبهی تیره با والن قهوه ای
    بیشترقهوه ای میزنه.دیوارها زردکثیف و کابینت آشپزخونه کرم وقهوه ای.
    برای خرید مبلمان خواهشا منو راهنمایی کنین
    خودم مبلمان استیل طلایی با پارچه بنفش دوست دارم.رنگ کالباسیم دوس دارم.خواهشا راهنمایی کنین چوب مبلمانم چه رنگ باشه هارمونی خوبی پیدامیکنه.مبلمان باچوب استخوانی چی؟

    1. admin می گوید

      سلام
      سلیقه خوبی دارید همان مبل استیل طلایی با پارچه بنفش با رنگ زرد دیوارها بیشتر ست میشه

  59. ماریا می گوید

    سلام ببخشید راهنمایی میخواستم در مورد مبلمان راحتیم .سالنم بزرگه ومبلمان استیلم زیتونی با چوب فندقی است. پرده این قسمت هم زیتونی طلایی است.میخوام راحتی با رنگ بنفش (نه تیره نه روشن) بگیرم با کوسنهای گلدار تا فضا از یکدستی خارج بشه، به نظرتون انتخاب خوبیه؟

    1. admin می گوید

      سلام
      بله در صورتی که سالن به اندازه کافی بزرگ هست تا در ۲ نقطه سالن دو سبک کلاسیک و مدرن را پیاده کنید چراکه نه. به شرطی که در قسمت راحتی هم سایر عناصر دکوراسیون مثل فرش و تابلو هم هماهنگ با دکوراسیون مدرنتون باشه

  60. ماریا می گوید

    لطفا جواب منو در مورد مبل استیل زیتونی و راحتی بنفش که براتون فرستادم بدین برام مهمه.ممنون میشم

    1. admin می گوید

      پاسخ داده شد

  61. ماریا می گوید

    سلام ممنون از پاسخگویی شما. سالنی که عرض کردم حدود ۵۰ متره که با یک پله به دو قسمت تقسیم میشه بالا پذیرایی و پایین نشیمن محسوب میشه.به نظرتون برای ترکیب رنگ ذکر شده به اندازه کافی بزرگ هست؟

    1. admin می گوید

      سلام
      بله این مزیت بزرگیست که سالن شما با پله به دو قسمت تقسیم می شود. در این سالن به راحتی می توان دو سبک متفاوت را اجرا نمود و رنگهای خوبی هم انتخاب کردید

  62. noshin می گوید

    سلام ببخشید من فرشام گردوییه..کابینتا قهوه ای روشن…سرامیکای کف هم کرم و قهوه ای روشنه..مبل نیم استیل چه رنگی بگیرم کرم و قهوای نمیخوام. ..به نظرتون میتونم ابی یا بنفش بگیرم بعد با پرده ست کنم

    1. admin می گوید

      سلام
      بله مبل بنفش با پرده زرد یا لیمویی ست مناسبی با دکوراسیون منزل تشکیل می دهند

  63. هنگام می گوید

    سلام یه سوالی داشتم من برای جهزیه ام یه مبل پر منبت خریدم فرشمو یه طرحی که همه رنگی رو داره و غالب کرم ه حالا برای رنگ این مبلا رنگ استخوانی کرم بهتره یا طلایی کرم میخوام جلوش زیاد باشه ممنون میشم پاسخ بدین

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ طلایی کرم حالت لوکس تری به فضای شما میبخشه

  64. سارا می گوید

    سلام رنگ مبلمان وفرش من زرشکی و پرده های تورش کرم و والان قهوه ای داره سرامیکها هم قهوه ای رنگه. کاغذدیواریمم نسکافه ای رنگه چه رنگی برای کوسن های مبل انتخاب کنم و میخام اپن اشپزخانه رو ام دی اف کنم چون اپن طولش زیاده زیاد به چشم میاد چه رنگ چوبی برای اپن انتخاب کنم که. هماهنگ با این رنگها باشه واقعا موندم چکارکنم کمکم کنید

    1. admin می گوید

      سلام
      برای کوسن ها رنگ روشن انتخاب کنید هماهنگ با پرده ها و برای اوپن آشپزخانه هم رنگ نسکافه ای پیشنهاد میشه

  65. یاسمین می گوید

    سلام من برای پذیرایی مبل ال به رنگ صورتی چرک با کوسن های پرگل به رنگ بنفش و صورتی سفارش دادم اگر مابین اینا از کوسن سورمه ای ساده هم استفاده کنم به نظرتون چطور میشه .؟برای صندلی های میز ناهار خوری هم از همین پارچه گلی سفارش دادم به نظرتون پایه های صندلی ها سفید بشه بهتره یا قهوه ای؟ممنون میشم اگه کمکم کنید

    1. Admin می گوید

      سلام دوست عزیز
      با تشکر از توجه شما،در مورد کوسن سورمه ای باید این موضوع را در نظر بگیرید که این رنگ در مجموعه ای که کنار هم چیده اید موجود باشد مثل حاشیه فرش یا گل های فرش یا پرده….اما به طور کلی ترکیب این رنگ ها با سورمه ای هم خوانی دارد.
      در مورد رنگ چوب هم باید گفت که تا حدودی سلیقه ای هست،از هر دو رنگ معمولاً استفاده می شود. برای راهنمایی بیشتر می توانید عکس مجموعه خود را در اینستاگرام یا تلگرام برای ما ارسال فرمایید.

      با احترام

  66. لیلا می گوید

    سلام
    ترکیب رنگ فرش من حاشیه ی قهوه ای و کار بنفش و آبی هست موندم رنگ مبل هاو کوسن رو چجوری انتخاب کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. Admin می گوید

      با سلام و تشکر از توجه شما
      با توجه به رنگ فرشتان که از ترکیب دو رنگ تیره هست،بهتر است برای انتخاب رنگ مبل و کوسن از رنگ های روشن تر استفاده کنید. ترکیب رنگ لیمویی نیز با آبی بسیار استفاده می شود.
      با احترام

  67. غنچه می گوید

    سلام،برای فرشهای سورمه ایی تیره در حدی که به مشکی میزنه و پرده های نباتی با والون شنل قهوه ایی تیره چه رنگ مبل استیل پیشنهاد میدید؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. admin می گوید

      با سلام و تشکر از توجه شما
      شما میتوانید از مبلمانی با رنگ های قرمز،زرشکی استفاده کنید.اما اگر این رنگ ها باب میل شما نیست می توانید از رنگ های کرم یا طلایی استفاده کنید.لازم نیست کل پارچه مبل دارای چنین رنگهایی باشد،شما می توانید مبلی انتخاب کنید که با چوب طلایی یا کرم باشد و این رنگها روی پارچه ی مبل استفاده شده باشد.

  68. مریم می گوید

    سلام پذیراییم دوازده متره میخوام مبل فیروزه ای بگیرم پرده هامم سفید آ بی موندم که اگه زمینه فرشم آ بی باشه بهتره یا کرمی، ممنون میشم از جوابگوییتون

    1. admin می گوید

      با سلام و تشکر از شما
      از هردو رنگ های انتخابی شما در دکور کردن چنین مجموعه ای استفاده می شود،اما اگر اتاق شما از اتاق های اصلی منزل هست بهتر است برای جلوگیری از کثیف شدن زود هنگام فرش از رنگ تیره تر استفاده کنید.
      با احترام

  69. Sepide می گوید

    سلام خسته نباشید من برای جهیزیهذفرش سورمه ای گرفتم ولی در انتخاب رنگ مبل دچار تردیدم نمیدونم چه رنگی مناسبه که خونه نه خیلی تیره بشه نه سرد،رنگ سفید هم نمیخام،ولی خودم سورمه ای. و بادمجونی خیلی دوست دارم با کوسنهای رنگ روشن،البته مبل تکی رو دوست دارم رنگش فرق کنه،راهنماییم کنید

    1. مونا گیویان می گوید

      سلام دوست عزیز
      شما می توانید با در نظر گرفتن اینکه چه نوع مبلمانی(استیل و رسمی و یا راحتی و اسپرت) مد نظر دارید، دایره انتخابی خود را محدود تر کنید همچنین می توانید از مبل با چوب تیره ولی پارچه روشنتر استفاده کنید. چون خودتان به رنگ بادمجانی و سورمه ای اشاره کردید به شما پارچه مبل با زمینه روشن ولی طرح لیمویی،سورمه ای و یا بادمجانی پیشنهاد می شود. در واقع بهتر است برای جلوگیری از تیرگی فضا رنگ پارچه مبل روشنتر باشد و از کوسن هایی با رنگ هایی که اشاره کردید استفاده کنید. می توانید برای کسب مشاوره بیشتر، عکس مبلمانتان را در تلگرام و یا اینستاگرام برای ما ارسال کنید تا تیم طراحی ما شما را بیشتر همراهی کنند.
      با تشکر

  70. عطیه می گوید

    سلام
    من مبل استیل دارم میخوام رنگ چوب و پارچه رو عوض کنم .پذیراییم ۲۴ متر

    هست فرش هام رنگ روشن هست . به نظر شما رنگ چوب صدفی باشه من

    هست یا نه؟

    1. مونا گیویان می گوید

      سلام دوست عزیز
      بستگی به عوامل زیادی از جمله رنگ پرده و باقی لوازم شما دارد.باید رنگ ها با هم هارمونی داشته باشد و فضا نه خیلی سرد و بی رنگ به نظر برسد و نه از رنگ های تند زیاد استفاده شود. اگر پارچه انتخابی شما از سردی محیط می کاهد به نظر مناسب می آید.شما می توانید برای راهنمایی بیشتر با مشاوران ما از طریق تلگرام و یا اینستاگرام در تماس باشید.
      با تشکر

  71. بیتا می گوید

    سلام.من فضای حالم ۱۲ متره و رنگ دیوار سفید و سرامیک کف سفید با رگه های قهوه ای به همراه فرش روشن.مبل استیل سورمه ای انتخاب کردم به نظرتون خوب میشه؟

    1. مونا گیویان می گوید

      با سلام و تشکر
      بله، همچنین شما می توانید با کوسن های رنگی فضای مورد نظرتان را کمی گرمتر کنید همان طور که می دانید آبی و سورمه ای در گروه رنگهای سرد قرار دارند و با در نظر گرفتن دیوار و کف سفید استفاده از کوسن های رنگی و طرح دار به دلنشین تر شدن فضای شما کمک می کند.

  72. مینا می گوید

    لطفااااا کمکم کنید ما فرشهای ابی فیروزه ای و سورمه ای خریدیم کل دکوراسیونمون کرم قهوه اینه الان بهم نمیخورن میخوام مبلارو عوض کنیم نمیدونم چه رنگ بخرم و همچنین پرده ها لطفاکمک کنید

    1. مونا گیویان می گوید

      با سلام و تشکر
      اگر از کوسن های آبی و کرم استفاده کنید و روی میز از گلدان یا وسایل تزیینی فیروزه ای استفاده کنید ممکن است احتیاجی به تغییر مبلمان نباشد، اما ترکیب رنگ کرم برای مبل ها به شما پیشنهاد می شود و برای پرده نیز می توانید از پرده ای با ترکیب هر دو رنگ کرم و فیروزه ای استفاده کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در تلگرام و اینستاگرام استفاده کنید.
      با سپاس

  73. فاطمه می گوید

    با سلام
    پرده پذیرایی شیری با والان دکوریه مخمل قهوه ای تیره است. اگر مبل استیل با چوب طلایی و پارچه گلدار یزد سورمه ای قهوه ای که رنگ غالب مبل سورمه ای باشه. می شه فرش رو از طرح ماهی ماشینی که از ترکیب قهوه ای سورمه ای تشکیل شده استفاده کرد؟ پایین پذیرایی یه ست راحتی کرم قهوه ای دارم می خواستم رنگ مبل استیلم متفاوت باشه. لطفا راهنماییم کنید.

    1. مونا گیویان می گوید

      با سلام و احترام
      استفاده از دو رنگ قهوه ای و سورمه ای ترکیب جالبی به شما خواهد داد. فقط به این نکته توجه کنید که فضای شما بیش از اندازه تیره نشود.برای کسب مشاوره ی رایگان بیشتر می توانید عکس منزلتان را از طریق اینستاگرام و یا تلگرام برای ما ارسال فرمایید.
      با سپاس

  74. داوود می گوید

    من مبلمان استیل کم منبت طلایی با پارچه سبز حنایی سیر البته به انتخاب همسرم سفارش دادم خونم هم ۵۵ متر ه با فرش وپرده کرم روشن میخوام بدونم خوب میشه یا نه فکرمو مشغول کرده .ممنون میشم نظرتونو بگین.

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و احترام
      دوست عزیز ترکیب رنگ کرم و سبز بسیار دلنشین خواهد شد. پیشنهاد ما برای شما علاوه بر انتخاب رنگ بسیار خوبتان، استفاده از کوسن ها یا وسیله های تزیینی مثل گلدان و…با رنگ های کمی گرم می باشد. برای دریافت مشاوره دقیق تر از مشاورین با می توانید در اینستاگرام یا تلگرام با ما در تماس باشید.
      با سپاس

  75. تیارا می گوید

    سلام مبل استیل سبز آبی با چوب طلایی رو با چه فرش پرده وراحتی ست کنم کف قهوهای

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و احترام
      پرده شما می تواند طلایی انتخاب شود برای فرش هم بهتر است زمینه کرم و حاشیه یا طرح کرم آبی یا سبز انتخاب شود.برای راهنمایی بیشتر و دقیقتر می توانید از طریق تلگرام یا اینستاگرام با مشاورین ما به صورت رایگان در تماس باشید.

  76. ارزو می گوید

    سلام, میخواستم بپرسم با مبلمان راحتی صورتی کثیف, چه رنگی باید برای پرده انتخاب کنم, و کلا این که هماهنگ با صورتی کثیف چه رنگایی هست?
    رنگ چوب مبلمانم

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و احترام
      دوست عزیز رنگ صورتی چرک را می توانید با رنگی از خانواده خودش مانند صورتی تیره یا تند و یا صورتی کم رنگ و شفاف همچنین با رنگهای خنثی همانند سفید و خاکستری ست کنید. برای پرده می توانید از ترکیب رنگها استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر با تلگرام ما در تماس باشید.
      با تشکر

  77. سمیرا می گوید

    سلام مبل سلطنتی سورمهای با چوب طلایی سفارش دادم هنوز نیاورده به دلم نشسته فرش وپرده هام رو چه رنگی بخرم در حال حاضر فرشام کرم وراحتی هام کرم با گلهای قهوهای هستش لطفا راهنمایی کنید

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و احترام
      بهتر است از رنگ های روشن مانند کرم و آبی روشن برای پرده و فرش استفاده کنید. می توانید فرش را به گونه ای انتخاب کنید که دارای طرح یا حاشیه ای سورمه ای باشد.

  78. فرشته می گوید

    با سلام سالن من حدودا ۳۰ متره و فرشن و پرده هام کرم شکلاتی روشنه مبلمانم ۱۷ نفره استیله ظریفه به رنگ گردیی تیره با پارچه زرشکی طلایی فضای خونه ام خیلی پر از زرشکی شده و تاریک شده . با توجه به اینکه پشتی مبلا زرشکی ساده است و کفی ها زرشکی طلاییه چه رنک کوسن بزارم روش تا رنگ زرشکی توی فضای خونه محو تر بشه و فضا روشنتر به نظر برسه

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و تشکر
      شما می توانید ازکوسن های کرم طلایی برای روشن تر کردن فضا استفاده بفرمایید.

  79. مريم می گوید

    سلام ما پرده مون آبی سفارش دادیم،رنگ پارچه مبل هامون کرم هست با کوسن های گلدار، میخوایم پارچه اش عوض کنیم چه رنگی بگیریم که خونمون خوشرنگ باشه، کاغذ دیواریمونم استخونی

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و تشکر
      بسته به سلیقه شخصی که دکوراسیون مدرن مد نظرتان هست و یا کلاسیک، می توانید از رنگهایی از خانواده آبی تا ترکیب رنگهای گرم مانند نارنجی و یا صورتی کمرنگ و کرم…استفاده کنید.

  80. سعیده می گوید

    سلام ما دو دست مبل راحتی گرفتیم یکی برای نشیمن به رنگ سبز و زرد و یکی برای سالن با رنگ نخودی،ولی تعداد مبلهای نشیمنمون زیاده و باید بقیش رو با مبلهای سالن ترکیب کنیم خواستم بپرسم این کارو چطور انجام بدم که چیدمان مبلها تو ذوق نزنه؟و دیگه اینکه از چه رنگ کوسنی برای دو دست مبلم بگیرم؟سالن ما سرامیک سفید با کابینتها و دیوار و پرده سفیدداره.
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و تشکر
      دوست عزیز مبل های سالن به چه رنگ هستند؟ رنگ سبز و نخودی در کنار هم ترکیب جالبی می دهند.شما همچنین می توانید از خانواده سبز،زرد و نارنجی و کرم برای کوسن ها استفاده کنید.

      1. سعیده می گوید

        مبلهای سالن نخودیه و همونطور که گفتم مبل نشیمن هم، سطح رویی و تکیه گاهش به رنگ سبز و سطح زیری زرده،به نظرتون ترکیب این سه رنگ قشنگ میشه؟
        میخواستم در مورد رنگ پرده هم ازتون مشورت بگیرم،ما کلا از این پرده هایی که تو بازار هست و دو سه لایه پارچه روهم قرار گرفته خوشمون نمیاد فکری که به نظرمون رسیده اینه که یه حریر سفید پرده اصلی باشه و سه رنگ قهوه ای از تیره به روشن(هماهنگ با مبلای سالن)زیر کار قرار بگیره و این سه رنگ تکرار بشه و باید بگم که خونه ما طبقه پنجمه و نور بسیار زیادی داره.
        ممنون از لطفتون بخاطر وقتی که میذارید

        1. فرش آنلاین می گوید

          با سلام و سپاس از شما
          ترکیب رنگ هایی که فرمودین امکان پذیر هست به نکته ای که می توان دقت کرد نحوه چیدمان آنها به نحوی است که تمام فضای منزل به صورت یکدست پر شود و به خاطر تفاوت رنگ ها چشم خسته نشود. و استفاده از این ترکیب رنگها در باقی وسایل چیدمانی آن فضا استفاده شود. رنگ پرده هم خوانی با باقی رنگ ها دارد.

  81. الهه می گوید

    سلام.. ما مبل نیمه استیل طلایی سفارش دادیم. برای پارچه رنگ زرشکی تیره رو به سفارش خود فروشنده انتخاب کردیم چون نمیخواستیم خیلی روشن باشه و تناژ شکلایتی قهوه ای هم نباشه! با این توضیح که پذیرایی ۲۴-۵ متره و فرشمون سنتی و شلوغ هست. یعنی هر ترکیب رنگی توش هست و بافت گل هاش خیلی ریزه. در مورد پرده هم در حال حاضر سفیده با گل های قرمز قهوه ای ولی قراره پرده عوض بشه. حالا میخوام بدونم رنگ پارچه زرشکی با چوب طلایی خونه رو کوچیک یا دلگیر نمیکنه. این ترکیب رنگ خوب از آب در میاد؟؟ مثلا اگه کوسنهاش رو طلایی انتخاب کنیم چه طور میشه؟
    لطفا اگه راهنمایی بهتری دارین ارائه کنین . ممنون میشم چون باید سریع تر رنگ پارچه رو بگیم
    ممنون

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و احترام
      ترکیب طلایی و زرشکی یکی از ترکیبات پر طرفدار هست.کوسن ها به رنگ طلایی میتوانند باشند به شرط آنکه رنگ غالب نشوند.برای این کار می توانید از کوسن های طلایی و زرشکی کنار هم استفاده کنید.

  82. فاطمه می گوید

    سلام من فرشام سبزآبی تیره هست پرده هاسفید وهاشیه ابی روشن داره مبل سبز با کوسن نارنجی تندسفارش دادم ب نظرتون کوسن چ رنگی ب مبل سبز میادرنگ مبل سبزمتوسط بین روشن و تیره

  83. فاطمه می گوید

    اگه میشه همین الان راهنماییم کنیدممنون

  84. فاطمه می گوید

    عجله دارم اگه میشه همین الان راهنماییم کنیدممنون

    1. admin می گوید

      سلام
      برای مبلها رنگ نارنجی یا قرمز مناسبتره

  85. ساغر می گوید

    سلام من سالنی ۲۸ متری بافرشهای کرم باحاشیه گلبه ای ومبلمان ال قهواهی دسته چرم قهوه ای با پرده تور شیری ورویه ای قهو ه ای تیره وشیری دارم میخوام کاغذ دیواری کنم چه طرح ورنگی باشه متشکرم

    1. admin می گوید

      سلام
      طرح کاغذ دیواری سلیقه ای هست ولی رنگ میتونید روشن انتخاب کنید تا سالنتون دلبازتر باشه

  86. رویا می گوید

    باسلام.
    من درحال خرید جهیزیه هستم.لطفا راهنماییم کنید برای مبلمان استیل با ورق طلا با رنگ ابی کاربنی و پرده سفید ساده آیا فرشی با رنگ زمینه ابی کاربنی که رنگ های کرم و سورمه.ای و… دران کار شده وترنج هم نداره مناسبه؟
    من تا فردا وقت دارم.میشه لطفا راهنماییم کنید

    1. admin می گوید

      سلام
      فرش با همین طرح ولی رنگ روشن با گلهای آبی و سرمه ای مناسبتره

  87. رویا می گوید

    آیا ترکیب مبل استیل طلایی با روکش ورق با پارچه آبی کاربنی با فرشی که بدون ترنج باشه(افشان) با زمینه آبی کاربنی که رنگهای کرم و سورمه ای و…. در آن کار شده با پرده سفید خوب میشه؟
    در غیر اینصورت لطفا راهنماییم کنید

  88. رویا می گوید

    ببخشید یک سوال دیگه من دوتا روتختی دارم با تم های رنگی مختلف(۱ مخمل کرم و قهوه ای ۲ سفید و بنفش)چه رنگی برای سرویس خواب پیشنهاد میکنید که از هر دو روتختی بشه استفاده کرد؟

    1. admin می گوید

      سلام
      سرویس خواب سفید خوبه

      1. admin می گوید

        سلام انتخاب رنگ سرویس خواب به چند عامل بستگی دارد
        ۱- میزان نور خانه
        ۲- سلیقه و رنگ مورد علاقه شما
        و رنگ سفید هم برای اتاق خواب خوب است

  89. دره زرشکی می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    چه رنگ فرش و پرده ای را با توجه به مبل استیل طلایی با پارچه بنفش بادمجانی و یک دست مبل ال با پارچه شیری و بنفش کم رنگ پیشنهاد می دهین ؟
    در فضای ۳۵ متری نیمی را به سبک کلاسیک و نیمی را به سبک مدرن – چیدمان انجام شد حالا مونده فرش و پرده خواهشا کمک کنین.

  90. دره زرشکی می گوید

    با سلام و خسته نباشید .
    مبل استیل طلایی با بنفش بادمجانی
    مبل ال راحتی با سفید بادمجانی
    و اما سرویس خواب طلایی
    فرش اتاق خواب دستباف قشقایی زمینه طلایی با گلهای به رنگهای متفاوت چه رنگ رو تختی و پرده ای را پیشنهاد می دهین
    با تشکر

    1. admin می گوید

      سلام انتخاب رنگ روتختی و پرده به چند عامل بستگی دارد
      ۱- میزان نور خانه
      ۲- سلیقه و رنگ مورد علاقه شما
      اگر به ست بودن رنگ ها علاقه مند هسنید ما به شما پرده کرم یا طلایی یا سفید با والان طلایی پیشنهاد می کنیم
      روتختی هم یا طلایی یا ترکیبی از رنگ های مجود در فرش شما

  91. احمد می گوید

    سلام
    به نظرشما مبل استیل با رنگ چوب فندقی چه رنگی بگیریم بهتره
    در ضمن حاشه رنگ فرشها ابی هستش

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و احترام
      به صورت کلی رنگ مبلمان شما به عوامل زیادی از جمله میزان نور، باقی لوازم منزل،حاشیه فرش، پرده و….بستگی دارد. با در نظر گرفتن سلیقه خود و باقی عوامل ذکر شده می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  92. احمد می گوید

    سلام
    به نظرشما مبل استیل با رنگ چوب فندقی چه رنگی بگیریم بهتره
    در ضمن حاشه رنگ فرشها ابی هستش
    باتشکر

    1. admin می گوید

      سلام انتخاب رنگ مبل به چند عامل بستگی دارد
      ۱- میزان نور خانه
      ۲- سلیقه و رنگ مورد علاقه شما
      ۳- میزان رفت و امد و بچه( در این صورت باید پارچه مبلی چرک تاب باشد)
      اگر حاشیه فرش ها آبی است ما به شما پارچه طلایی با طرح های آبی پیشنهاد می کنیم

  93. گرامی می گوید

    سلام من مبلمانم رنگش شیریه رنگ چوبشم استخونی با یکمم طلایی هست فرشمم زمینش کرمه برای رومیزی روی عسلی ها و پرده ها چه رنگی رو انتخاب کنم در ضمن کف خونه سرامیک سفید هست ودیوارها کاغذ دیواری تقریبا طلایی

    1. admin می گوید

      سلام شما می توانید از همان رنگ ها برای خانه خود استفاده نمایید مثلا شیری یا طلایی ولی رنگ قهوه ای هم به دکوراسیون شما می آید
      البته شما می توانید یک رنگ بسیار متفاوت مانند بنفش یا نارنجی هم استفاده نمایید ولی در کل سلیقه ای است

  94. زهرا می گوید

    سلام من واسه جهیزیم فرش طرح کهکشان خریدم.توش همه رنگ داره ولی بیشتر سرمه ای و سفیده.الان نمیدونم چه رنگی رو واسه مبل و پرده انتخاب کنم؟وس ندارم مبلم سفید یا کرم باشه.خواهش میکنم کمکم کنید

    1. admin می گوید

      سلام وقت بخیر ما به شما رنگ طلایی یا نقره ای را برای دکوراسیون پیشنهاد می کنیم

  95. ناز می گوید

    سلام خسته نباشید،من مبل خریدم راحتی رنگش طوسی روشنه ،چه فرشی با چه رنگی بخرم خوبه

    1. admin می گوید

      سلام دوست عزیز
      ما به شما فرش های ابریشم گونه را پیشنهاد می کنیم و رنگ آن بستگی به سلیقه و پسند شما دارد ولی پیشنهاد بر اساس نظر ما این است که شما فرشی که در آن صورتی به کار رفته است را انتخاب نمایید زیرا هارمونی توسی و صورتی زیبا است

  96. سولماز می گوید

    باسلام فرش خونه م پوست گردویی هستش میخواستم بدونم رنگ پرده چه رنگ باشه بهتر می باشد در ضمن نشیمن خونه هم آفتاب گیر نیست باتشکر

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام
      با در نظر گرفتن رنگ مبل و باقی لوازم منزل می توانید انتخاب درستی داشته باشید. با بیان کم نوری منزل، استفاده از رنگ های روشن پیشنهاد می شود.

  97. لیلا می گوید

    سلام،فرش قرمز پرده کرم مبل رنگ چوب قهو ه ای چه پارچه ای مناسب روکش مبل میباشد

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام
      از رنگ های کرم،طلایی،زرشکی و ترکیب این رنگ ها می توان استفاده کرد.

  98. زهرا می گوید

    سلام.فضای پذیرایی ما تقریبا ۳۰مترست.رنگ پرده ها شیری و رنگ فرشها هم کرم ست.که رنگ فرشها رو در آینده میتونم تغییر بدم.در حال حاضر میخوام دو دست مبلمان استیل با رنگ پارچه کرم با گلهای ظریف بخرم توی رنگ چوبش ماندم که قهوایی انتخاب کنم یا طلایی.باتوجه به اینکه هر دو مبل رو دیدم و پارچه با چوب طلایی زیباتر به نظر میرسه.آیا طلایی در طول زمان از مد میره و همیشگی مد نیست و یا بعد از مدتی خسته کننده ست یا نه؟

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و احترام
      بر اساس باقی رنگ های موجود در فضای شما هردو رنگ در ترکیب محیط خوب به نظر می رسد. اما از آنجا که در دکوراسیون منزل باید در ابتدا سلیقه و راحتی خود و افراد خانواده مد نظر باشد می توانید از رنگ طلایی استفاده کنید. رنگ طلایی جز رنگ هایی است که همیشه می توان از آن استفاده کرد. مهم نحوه ترکیب آن با سایر رنگ هاست.

  99. zahra_s می گوید

    سلام،درحال خرید جهیزیه هستم میخواستم بپرسم مبلمانمو چ رنگی بگیرم بهتره؟
    خودم طوسی با کوسنای رنگی تو طیف آبی وصورتی مدنظرمه،بنظرتون خیلی بی روح نمیشه؟یا زود کثیف نمیشه بنظرتون؟اگه اصن طوسی خوب نیست چ رنگی بگیرم؟ رنگای خیلی جیغ دوست ندارم،ی رنگی میخوام ک نه زیاد روشن باشه نه زیاد تیره،میخواستم بهم کمک کنین ممنون،راستی فرشم سرمه ای بگیرم چطوره؟ رنگ کفپوشم هم قهوه ای روشنه،آشپزخونمم وسایل بزرگ سیلوره و میخوام کوچیکارو آبی و صورتی بگیرم،پرده ام بگین چ رنگی باشه ،ببخشید سوالام زیاد بود

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و احترام
      به شما پیشنهاد می شود اگر فضای منزل شما کوچک است برای انتخاب فرش از زمینه کمی روشن تر استفاده کنید و اگر تمایل داشتید حاشیه آن سرمه ای باشد. بر اساس طرح و رنگ فرشتان مبلتان را انتخاب کنید. طوسی رنگی است که به راحتی با بسیاری از رنگ ها ست می شود اما اگر منزلتان پر رفت و آمد است می توانید از رنگ های تیره تر استفاده کنید .در آشپزخانه علاوه بر رنگ های نام برده حتماٌ در بعضی قسمت ها از رنگ های گرم نیز استفاده کنید. پرده باید بر اساس میزان نورگیر بودن فضا و فرش و مبلمان انتخاب شود که به صورت مثال می توانید یکی از رنگ های موجود در فرشتان را ملاک قرار دهید و باقی وسایل را با آن ست کنید. در آخر این نکته را مد نظر داشته باشید که نباید انتخاب رنگ ها طوری باشد که چشم بعد از مدتی خسته شود.

  100. سینا می گوید

    با سلام، میخواستم بدونم که چه رنگ پارچه ای به مبل سلطنتی با رنگ چوب قهوه‌ای روشن میخوره که باید بگم رنگ فرش ها سرمه‌ای ۸ رنگ طرح پرگل هستش که نمای داخلی کرمی رنگ هستش

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و احترام
      بر اساس یکی از رنگ های به کار رفته در فرشتان می توانید پارچه مبل را انتخاب کنید. همچنین از رنگ های بژ، طلایی، یاسی و…. می توان استفاده کرد.

  101. شیما می گوید

    سلام من یه دست مبل تمام پارچه راحتی با زمینه آبی درباری، نشیمن گلدار بنفش و صورتی چرک دارم البته دو تا از کاناپه ها لوزی های کرم رنگ روی زمینه آبی داره میخوام فرش بخرم که با مبل ست باشه ولی فضای خونه از سردی دربیاد چه فرشی بخرم؟با چه رنگ کوسنی تضاد ایجادکنم؟

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و احترام
      اولین نکته این که به پرده خود نیز توجه کنید.شما می توانید فرشی با تم طرح نارنجی و زرد که هردو در کنار هم با رنگ آبی سازگاری دارند استفاده کنید. می توانید از فرش با زمینه کرم و حاشیه و گل و طرح آبی،نارنجی،صورتی و… استفاده کنید.با رنگ های گفته شده نیز تضاد رنگی ایجاد کنید.

  102. فاطمه می گوید

    من خونم نورگیر نیست
    زمینه فرشم گردوییه ولی توش رنگای سرمه ای و کالباسی و انابی و خیلی رنگای دیگه هست دوست دارم مبل کرم بگیرم ولی خیلی زود چرک میشه یه رنگ مناسب که هم دلگیر نباشه برا مبل و پرده بهم بگید
    درضمن مبل استیل با تاج استوخونی چه رنگ پارچا مبلی بهش میاد؟ممنون

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و احترام
      شما می توانید یکی از رنگ های موجود در فرشتان را به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید مثل کالباسی و یا رنگی مشابه آن.برای پرده بهتر است از پارچه روشن و کم طرح و نقش استفاده کنید. از آنجایی که مبلتان استیل و رنگ روشن است می توانید پارچه مبلی را بر اساس رنگ و نحوه چیدمانتان که کلاسیک یا مدرن است و رنگی که در فضای شما موجود است انتخاب کنید.

  103. مریم می گوید

    سلام من دارم جهیزیمو اماده میکنم کابینتای خونم سفید و بادمجونیه فعلا یه دست مبل استیل خریدم با فرم استخونی و پارچه کرم روشن .میخواستم ببینم باید پرده و فرشمو چه رنگی بخرم?رنگ تیره دوست ندارم.و اینکه مبل راحتیمو چه رنگی انتخاب کنم?دیوارها سفیده و کف سرامیک روشن هست ممنون میشم کمکم کنید

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و احترام
      بر اساس رنگ مبلتان که روشن و کرم است شما می توانید هر رنگ دلخواهی را انتخاب کنید فقط باید در نظر بگیرید اگر فضای شما پر رفت و آمد است فرش کاملا روشن توصیه نمی شود. و اگر فضای شما نور گیر نیست پرده با پارچه کم طرح و ساده توصیه می شود. رنگ فیروزه ای، شکلاتی، نسکافه ای،سورمه ای آبی ،گلبهی…رنگهاییست که با مبل شما دبزاین مناسبی تشکیل میدهد.

  104. روشا می گوید

    با سلام.سالن ۲۰متری.با سرامیک طرح پارکت.مبلمان استیل طلایی سفارش دادم .برای پارچه مبل نسکافه ای بهتر میشه یا کرم؟! پرده ا کرم و قهوه ای هست.
    ممنون

    1. فرش آنلاین می گوید

      با سلام و احترام
      رنگ روشن فضا را بزرگتر و دلبازتر نشان میدهد.از آنجایی که پرده شما کرم قهوه ای می باشد هردو رنگ مناسب است نکته قابل ذکر این است که رنگ کرم برای مکانهای پر رفت و آمد مناسب نمیباشد.
      با احترام

  105. ارزو می گوید

    با سلام. لطفا مرا راهنمایی کنید. پرده پذیرایی ابی و کاغذ دیواری سفید زمینه با طرح ابی و نقره ای. پارچه مبل استیل با چوب به رنگ قهوه ای بهتر چه رنگی انتخاب شود ؟ممنون از راهنمایی شما

    1. admin می گوید

      سلام
      با توجه به رنگ روشن قالب دکوراسیون شما، بهتر است از رنگهای تیره مثل قهوه ای برای پارچه مبل خود استفاده کنید.

  106. مریم می گوید

    سلام،وقتتون بخیر!
    من رنگ مبلام قهوای روشنه!
    میخوام پرده بگیرم،از اینای که دوتا دکوری میخوره،الان نمیدونم مخمل زیرو چه رنگی بگیرم،پارچه رویه رو چه رنگی؟؟
    ممنون میشم کمکم کنید.

    1. admin می گوید

      سلام
      مخمل زیر پرده بهتره همان تم قهوه ای را داشته باشه و پرده رویی بهتره سفید باشه

    2. فاطمه می گوید

      سلام ببخشید من فرش ماهی سرمه ای دارم میخواستم ببینم چه رنگ مبل چه پارچه چه چوب بهش میاد سرامیک خونه هم کرم رنگ هست در ضمن فرش ماهی کاملا سرمه ای نیست رنگ های کرم تیره قهوه ای داخلش هست
      ممنون میشم منو راهنمایی کنین

      1. admin می گوید

        سلام
        رنگ مبلمان، پارچه کرم تیره و چوب قهوه ای همراه کوسن های تم سورمه ای مناسب دکوراسیون شما هست

  107. نسیم می گوید

    با سلام
    رنگ مبل راحتی من کرمی که کوسن هاش نصفش کرمی و نصفش عسلیه و رنگ دیوار ها سفیدمیخواستم راجع به رنگ پرده و فرش راهنماییم کنین ولی درکل میخام از حالت یکنواختی خونه کم کنم و یکم شاد بشه رنگ المانهای خونه. با تشکر

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ فرش سرمه ای یا آبی کاربنی الان مده
      برای پرده هم رنگی از فرش را که دوست دارید به عنوان رنگ پرده میتونید انتخاب کنید

  108. Roz می گوید

    باسلام
    سوالی برایه انتخاب پارچه مبلام دارم
    پرده رنگش بین مسی و گلبهی هستش و حریر وسط پرده ها شیری رنگ
    فرشامم گردویی روشن و داخلشم گلهایه گلبهی زرشکی و کرم وسبزم هست
    مبلام هم نیمه استیلن (بیشتر پارچه داره) رنگ چوبشم فندوقی هستش پارچه فعلیش پارچه چرم گردویی خیلی روشن یا کرم چرک میشه گفت
    چرما ساییدگی پیدا کردن میخواستم پارچه هاشو عوض کنم به نظرتون چه رنگی بزنم که هم تنوع بشه و هم باکلاس و شیک باشه البته نهار خوریم ها هم سر مبلا هستن که باید پارچش عوض بشه

    1. admin می گوید

      سلام
      پارچه کرم چرک برای پارچه مبلی شماپیشنهاد میشه

  109. Roz می گوید

    ممنونم

  110. نیلو می گوید

    سلام.مامبلامون سرمه ای باچوبه استخونی هستش.ممنون میشم بگید چه رنگه فرش وپرده بهش میاد؟

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ فرش زمینه مشکی یا سرمه ای با گلهای ریز در رنگهای متنوع و شاد که رنگ پرده هم از یکی از رنگهای گلهای فرشتون که دوست دارید انتخاب کنید

  111. بهار می گوید

    لطفا کمکم کنین که اتاق کودکم تم پسرونه بگیره

    با عرض سلام و احترام.
    روتختی ، بالش ، پتو و ملافه پسرم که به زودی به دنیا میاد به رنگ صورتیه.(چون فکر میکردم دختره صورتی خریدم و بعد جنسیتش عوض شد ، متاسفانه امکان تعویض یا خرید مجدد رو ندارم و باید همونها رو استفاده کنم.) و الان خیلی ناراحتم که وسایلش تم دخترونه داره .کالسکه و روروک و کریر ش سرمه ایه که گلهای صورتی ریز داره.تخت و کمد و فرش و …چه رنگی بگیرم که اتاق پسرونه بشه؟از لطفتون خیلی ممنونم.

    1. admin می گوید

      سلام
      بقیه موارد باقی مانده را هم رنگ سرمه ای تهیه کنید تا با لوازم قبلی همخوانی داشته باشه

  112. محبوبه می گوید

    سلام.من مبل ال به رنگ قرمز وسفی دارم که جنس پارچه سفیدش چرمه.ویه مبل راحتی تمام پارچه دارم که میخوام رنگ پارچشوعوض کنم میخوایتم بدونم باید چه رنگی بشه تا بامبل الم ست بشه؟خودم رنگ آبی با رنگ کالباسی رودوست دارم.لطفا راهنماییم کنید

    1. admin می گوید

      سلام
      شما می توانید رنگ مبلمانتون ترکیب سفید و قرمز باشد، که مثلا صورتی یا کالباسی می شود
      و یا می توانید اگر مبل تک نفرتون قرمز و دو و سه نفره سفید یا بلعکس باشد و از کوسن های گلدار استفاده نمایید
      یا می توانید کلا رنگ را بشکنید و از آبی و زرد استفاده نمایید.
      البته تمامی پیشنهادات سلیقه ای می باشد

  113. Marya می گوید

    سلام من فرشام کاکایوئی . چه رنگ مبلی بهشون میخوره؟

    1. admin می گوید

      سلام
      مبلمانتون باید پررنگتر از فرشها و در همان خانواده رنگ مثل قهوه ای پررنگ باشه

  114. زهرا می گوید

    سلام
    رنگ مبلمان ما نسکافه ای هست و فرشامون کرم قهوهای که البته رنگ کرم غالبه، قراره واسه پذیرایی پرده سفارش بدیم ولی سردرگم شدم، ممنون میشم راهنمایی کنید چه رنکی برای پرده انتخاب کنیم که بهتر باشه.

    1. admin می گوید

      سلام
      پیشنهاد می کنم رنگ و طرح پرده ها هماهنگ با رنگ و نقش کوسن ها باشه در غیر این صورت مشابه رنگ کرم فرشتون باشه

  115. الهام می گوید

    سلام ممنون از سایت خوبتون
    من رنگ فرشم سرمه ایی، دوست دارم مبلم صورتی چرک باشه بنظرتون زشت میشه فضای خونم؟ البته نا گفته نماند فرشم داخلش گل صورتی هم هست

  116. الهام می گوید

    بازم خخخخمعذرت میخام، میشه اگه پیشنهاد بهتری در مورد مبلم دارید بدین البته صورتی رنگ اصلیش باشه،یه پیشنهادی که به فرش هام بخوره یه دنیا ممنونم

    1. admin می گوید

      سلام
      فرش سورمه ای با مبل صورتی چرک همخوانی خوبی ندارند، بهتره مبلمانتون رنگ روشن مثل کرم چرک باشه

  117. مهشاد می گوید

    سلام ممنون از سایت خوبتون ، من یه فرش به رنگ طوسی دارم که گل بزرگ وسط فرشم کرم هست و به صورت پراکنده تو فرشم رنگ فیروزه ای هم به کار برده شده، چوبی که برای مبلم انتخاب کردم فندقی هست اما بین ٢ مدل پارچه موندم، یکیش زمینش کرم هست با گلهای داماسک سبزآبی و یه مقدار طلایی، یکیشم زمینش کرمه با گلهای داماسک قهوه ای و شیری روشن ، میشه راهنماییم کنید کدوم با فرش قشنگ تر میشه؟ رنگ پرده و کاغذم هم با توجه به رنگ اینا انتخاب میکنم بعدا

    1. admin می گوید

      سلام
      با توجه به اینکه در فرشتون رنگهای آبی فیروزه ای هم به کار رفته پارچه مبل با گلهای سبز آبی و طلایی جلوه خوبی به محیط خونتون میبخشه و فضای گرمتری به منزل میده

  118. محبوبه می گوید

    سلام. پذیرایی منزل ما تقریبا ۵۰ متر مربعه. یک طرفش کاملا پنجره هست و آفتاب خوره. طرف دیگش منتهی میشه به آشپرخونه و یه در میخوره به راه پله و یک پنجره هم داریم که رو به پله ها باز میشه. فرشهامون رو قصد نداریم تعویض کنیم. ۵ تا هستند با رنگ زمینه زرشکی و حاشیه هاشون کرمه. دیوارهارو هم اسفند نقاشی کردیم به رنگ سفید. دیوارها تا ارتفاع یک متر سرامیک مسی و سفیده. میخایم پرده و مبلمان تهیه کنیم. ازتون راهنمایی می خواستم. در مورد مدل مبل و پرده و رنگش لطفا راهنمایی کنید. از اونجایی که سن ساکنان این خونه همگی بالای ۳۰ ساله و توی شهر گرم قم زندگی می کنیم می خواستم ببینم با در نظر گرفتن این مسائل چه پیشنهادی برای منزل ما دارید. اگر لازم باشه عکس ارسال کنم خدمتتون.

    1. admin می گوید

      سلام
      تشکر از توضیحات کاملتون
      مبل کلاسیک با رنگ شکلاتی روشن و پرده های تیره رنگ توصیه میشه

  119. sara می گوید

    سلام من مبارک استیل با چوب سفید و خش قهوهای گرفتم با پارچه زیتونی برای فرش و پرده چه رنگی را ست کنم کف معلمم پارچه گلدار کرم زیتونی هست و فضای سالم هم بیست متر با تشکر

    1. admin می گوید

      سلام
      سوالتون را متوجه نشدم

  120. Mahineh می گوید

    Salam khaste nabashid! Mamnoon misham pasokh dahid. Man moble estile range kerem , range chub shiri va neshimane mobl zamine kerem ba golhaye ghahvei tire daram, farshe sormei , mishe rahnamai konid range pardeha va moble rahatiro che rangi entekhab konam, va hamin tor range vasael dekor ra. Man dost dashtam az range sabz estefade konam, vali hala ke farsham ra sormei entekhab kardam shak daram

    1. admin می گوید

      سلام
      لطفا با حروف فارسی تایپ کنید

  121. atefe می گوید

    سلام.تشکر بابت سایت خوبتون
    من رنگ پرده ی پذیراییم قهوه ای کرم هستش البته ملایم میخام مبل راحتی بگیرم و درواقع تو انتخاب رنگ فرش و سرویس چوبم مرددم نمیخام قهوه ای باشن چون خونه دلگیر میشه.ممنون میشم دراین باره کمکم کنید.

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ مبل کرم و فرش هم کرم حاشیه گلبهی و سرویس چوب هم فندوقی پیشنهاد می شود

  122. pari می گوید

    سلام خسته نباشید.من سالنم حدودبیست مترهس.فرشم طرح دستباف هفت رنگ نمیدونم چه نوع مبلی با چه رنگی بخرم؟همچنین توانتخاب پرده هم مرددهستم.

    1. admin می گوید

      سلام
      برای انتخاب مبل باید رنگی را انتخاب کنید که با قسمتی از رنگ فرشتون همرنگ باشه و پرده را هم با توجه به رنگ دیوار و مبلمان انتخاب کنید

  123. مریم می گوید

    سلام .من مبلمان با چوب مشکی طلایی گرفتم با پارچه آبی فیروزه.ویترینم رو سفید باتاج کاملن طلایی وبازم طلایی ویترینم داره .بنظرتون بهم میان؟

    1. admin می گوید

      سلام
      کلا رنگ طلایی حالت لوکس بودن به دکوراسیون میبخشه و رنگ آبی فیروزه ای مبل هم با رنگ طلایی هارمونی خوبی داره

  124. مریم می گوید

    ویترینم ک سفیده با مبلام چجوری میشه

  125. admin می گوید

    سلام
    چون چوب مبلمانتون مشکی داره با ویترین سفید هماهنگ هست

  126. انوشه می گوید

    سلام من یه دست مبل راحتی خریدم مدلش آل هستش ولی خیلی پارچه اش جرقه میزنه موقع بلند شدن از روی نشیمنش به طور خیلی بدی الکتریسیته میزنه لطفا راهنمایی کنید ببینم چطور میشه این مشکل رو حل کنم باتشکر

    1. admin می گوید

      سلام
      می توانید روی مبل های خود را با یک پارچه ی کتانی مرطوب دستمال بکشید. این کار به از بین رفتن الکتریسیته ساکن مبل کمک بسزایی می کند.
      نسخه ی خانگی که برای از بین بردن الکتریسیته ساکن مورد استفاده قرار می گیرد عبارت است از ۱۰ پیمانه آب به همراه ۱ پیمانه نرم کننده پارچه و لباس؛ سپس این محلول را به خوبی بهم بزنید و آنرا درون یک ظرف اسپری بریزید. نهایتاً آنرا به آرامی بر روی مبل های دارای الکتریسیته ساکن اسپری کنید.

  127. parya می گوید

    سلام خسته نباشد من پارچه مبلمان و میز ناهار خوری به رنگ یاسی و ترکیب کالباسی گرفتم رنگ فرشم هم حاشیه قهوه ای تیره دارد و زمینه اش شلوغ و از ترکیب ۱۰ رنگ استفاده شده حالا برای رنگ پرده نمیدونم چیکار باید کنم به نظر شما اگه از ترکیب رنگ بنفش تیره و طوسی روشن استفتده کنم بد میشه و همچنین پشت تلویزیون هم از رنگ فیلی یا طوسی با گل یاسی استفاده بشه چطور میشه .ممنون از شما

    1. admin می گوید

      سلام
      پرده تم زرد یا طلایی پیشنهاد میشه چون با رنگ بنفش هارمونی خوبی ایجاد میکنه

  128. sh می گوید

    سلام
    من فرشام زمینه سرمه ای هست با حاشیه کرم صورتی هشت رنگ داره داخلش کاغذ دیواری هم کرم هست چون پذیرایی پنجره نداره و نورگیر نیست میخوام بدونم چه رنگ مبلی با چه رنگ چوبی به خونم میاد نمیخوام دلگیر بشه پذیرایی هم ۳۶ متره

    1. admin می گوید

      سلام
      مبلمان رنگ روشن مثل کرم با کوسن های هم رنگ گلهای فرش یا گلهای کاغذ دیواری مناسب پذیرایی شما هست

  129. مریم می گوید

    سلام من مبل و نهار خوری استیل طلایی با رویه زرشکی خریدم به نظر شما پرده و فرش راچه رنگی بخرم . متشکرم

    1. admin می گوید

      سلام
      پرده و فرش کرم با گلهای طلایی مناسب دکوراسیون شما هست

  130. ارینا می گوید

    با سلام من فرشهام دست بافته تبریزه و طبعتاً قرمز هس برای اینجور فرشها چه نوع مبلمان با چه رنگی بگیرم که باهم هارمونی داشته باشن ممنون

    1. لیلا درخشان می گوید

      با عرض سلام
      مبلمان کلاسیک، با رنگهای سرد مثل آبی با دکوراسیون شما همخوانی بیشتری دارد. البته همه اینها بستگی به جنس و رنگ پرده نیز دارد و بهتر است در کل مجموعه ای از رنگهای گرم و سرد استفاده شود.

  131. محیا می گوید

    با سلام من مبل استیل طلایی سفارش دادم ولی برای انتخاب رنگ پارچه مرددم با توجه به اینکه فضای پذیرایی حدود ۵۰متر رنگ غالب فرش هام کرم ومسی وپرده شیری با کتیبه منبت طلایی دارم از چه رنگی برای مبلمان استفاده کنم؟

    1. admin می گوید

      سلام
      با توجه به داده های دکوراسیون، برای پارچه مبل از رنگ های گرم مثل زرشکی می توانید استفاده کنید

  132. narges می گوید

    سلام روزتون به خیر پرده سالن ما نسکافع ای با کتبیه قهوه ای هست فرشمون موشی برای خرید مبل چه پیشنهادی دارید؟

    1. admin می گوید

      سلام
      بهتره مبل همرنگ پرده ها یا کمی روشنتر از آنها انتخاب کنید

  133. ملیحه می گوید

    سلام. من.پذیرایی م حدود ۴۰متره.رنگ شومینه و درها قهوه ای سوخته. کف و دیوارها سفید. کابینت ها قهوهای روشن. فرش ها کرم مایل به سبز با گلهای یشمی سوسنی که بیشتر حاشیه فرش هاست و وسط فرش خلوته. پنجره ها کرکره سفید. وسایل تزیینی رو زرد و سبز روشن گرفتم. وسایل برقی رو سفید بخرم یا نقره‌ای. مبل گردویی با چوب فندقی مناسبه؟ مبل راحتی

    1. admin می گوید

      سلام
      ممنون از توضیحات کاملتون
      وسایل برقی به خاطر کف و دیوارها و رنگ کابینت ها سفید مناسبتره
      مبل راحتی گردویی با چوب فندقی، هارمونی خوبی با دکور منزل شما ایجاد میکنه

  134. نحله می گوید

    با سلام. سالن من حدودا ۳۵ متر هست.پرده و مبل و کاغذ دیواری و کابینت من همه تو تم کرم قهوه ای هست. ولی توی فرشم تنوع رنگ بیشتریه. الان میخوام یه نیم ست اضاف کنم بنژرتون چه ترکیب رنگی مناسب تره. ممنون

  135. نحله می گوید

    یه مبل دیدم با زمینه خاکستری نسبتا تیره و کوسن هایی با رنگ غالب قرمز و شاسی سفید. خیلی خوشم اومد. ولی تردید دارم که با بقیه وسایل همخوانی داشته باشه. بنظرتون اگه رنگشو تغییر بدم و کرم انتخاب کنم با کوسن هایی با رنگ غالب نارنجی و مسی. آیا با همون شاسی سفید جالبه یا باید اونم قهوه ایی سوخته باشه.

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگی را برای نیم ست انتخاب کنید که در فرشتون بکاررفته و با توجه به رنگ بقیه وسایلتون بهتره تفاوت رنگی زیادی با آنها نداشته باشه

  136. سميرا می گوید

    با سلام و تشکر از راهنماییهای خوبتون
    فرشهای خونه ما ده رنگ زمینه کرم با حاشیه مشکی است و مبلمان چستر زرشکی سفارش دادم با چوب قهوه ای. بنظرتون با توجه به اینکه فضای پذیرایی هم کوچیکه برای پرده و وسایل تزیینی چه رنگی رو انتخاب کنم؟

    ممنون از اینکه کمک میکنید

    1. admin می گوید

      سلام
      برای پرده رنگ کرم با والان یا نوارهای زرشکی پیشنهاد میشه

  137. mahsa می گوید

    سلام من مبلم سورمه ای ال کوسن هم سفارش دادم سفید وزردملایم رنگ فرشم وپرده ام وجه رنگی بگیرم؟؟ممنون میشم جوابموبدین مرسی

    1. admin می گوید

      سلام
      فرش کرم سورمه ای و پرده تم رنگ زرد کوسن ها مناسب دکور شما هست

  138. سمیه می گوید

    سلام من یه پذیرای به وسعت ۶۰ متر دارم کابینت سفید و دکور داخل پذیرایی ام سفیو با قهوه ای است میخواستم ببینم مبل سلطنتی ام رو با چه رنگ چوب و چه رنگ پارچه اتنتخاب کنم البته پرده هایم نیز تور سفید با یالون سفید قهوه ای البته من یه دست مبلمان چستر رنگ سفید چرک تاب با کوسن قهوه ای برای قسمت نشیمن دارم لطفا من رو راهنمایی کنید

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ چوب مبل سلطنتی، قهوه ای مثل والان پرده باشه و پارچه مبل، رنگی بین حنایی و شکلاتی، باز بستگی به وسایل دیگه مثل فرش داره

  139. نسیم می گوید

    با سلام و خسته نباشید سالن خونه ما ۷۰ متر هست یک دست مبل نیمه استیل با میزنهارخوری آبی که چوب های منبت کاری شده طلایی هم کار شده و پارچه نشیمن گلهای صورتی و گلبهه ای داره فقط رنگ کاغد دیواری کرم و پرده هم کرم هست ولی دکور پرده مخمل پژ و قهوه ای هست البته دوبل هست حالا به نظر شما قشنگ میشه؟؟؟

    1. لیلا درخشان می گوید

      اونچه که گفتید ترکیبی هست از رنگهای با تنالیته گرم مثل کرم و قهوه ای و همینطور سرد مثل آبی میز ناهارخوری…و به تبع باید متناسب و زیبا باشه اما ورای اینکه از هر رنگ چه مقدار استفاده شده باشه، خیلی چیزهای دیگر هم تعیین کننده هست مثل رنگ کوسن، تزئینات یا فرش و ….مثلا با توجه به گلدار بودن ناهارخوری بهتر فرش ساده و تا حد امکان تک رنگ باشه…و اینکه ما در دکوراسیون سعی میکنیم رنگها با هم در ارتباط باشند مثلا از همان رنگ حاشیه فرش یا گلهای مبل برای پرده و…استفاده میشود

  140. سحر می گوید

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من میخوام برای خرید جهیزیه اقدام کنم ولی نمیدونم رنگ ست پذیرایی چی باشه که نه خیلی تیره باشه نه خیلی روشن باشه که زود کثیف بشه
    به نظرتون رنگ بادمجانی یا صورتی چطوره ?
    فرش و پرده چطور ?
    ممنون میشم کمکم کنید

    1. لیلا درخشان می گوید

      هر دو رنگ چرک تاب بوده و مناسبند، بستگی به سلیقه خود شما دارد. البته که بهتر است اول فرش را انتخاب کنید و با توجه به رنگهای زمینه فرش و حاشیه سایر وسایل را به ترتیب با اون ست کنید. در نهایت سعی کنید کل فضا را با تم سرد و یا گرم پر نکنید و از رنگها به صورت متعادل استفاده ببرید.

  141. سمیه می گوید

    سلام و خسته نباشد ممنون از راهنمایی شما.
    یه دست مبل استیل با میز ناهاری تو تم کرم و طلایی و فرشم سبز آبی با رنگهای گلبهی روشن که ابریشم نما یه جورایی سایه دار. مبل راحتی که سفارش دادم رنگ گلبهی رنگ دارد نمی دونم یالان پرده را چه رنگی بگیریم و آیا این رنگ راحتی سفارش دادم هماهنگ میشه یا نه. از اونجایی که دوست ندارم یالان پرده تو تم قهوه ای و یا شکلاتی، نسکافه ای باشه. لطفا راهنمایی ام کنید.

    1. لیلا درخشان می گوید

      مبل راحتی بدلیل رنگهای گلبهی موجود در فرش هارمونی خوبی با بقیه وسایل خواهد داشت. برای پرده هم با توجه به اینکه اکثر رنگهای انتخابی روشن هستند بهتر هست از تم تیره تر استفاده کنید. قهوه ای و قرمز رنگهای مناسب و هماهنگ با رنگ وسایل شما هستند.

  142. سمیه می گوید

    میخوام پرده تو تم سبز آبی باشه که از این رنگ تو فرش زیاد کار شده البته رنگهای زیادی تو فروش داره. دوست دارم یالان پرده سبز آبی باشه ولی نمیدونم با مبل استیل و ناهارخوری و مبل راحتی که به رنگ گلبهی سفارش دادم جور میشه یا نه اشتباه بزرگی کردم خواهش میکنم زودتر جوابمو بدین ببینم میتونم زنگ بزنم شرکتش رنگشو عوض کنم اگه بخواهم عوض کنم چه رنگی بگیرم

    1. لیلا درخشان می گوید

      دوست عزیز به لحاظ هارمونی بدلیل کاربرد سبز آبی در فرش هارمونی ایجاد خواهد شد، البته به شرطی که رنگ ایندو کاملا یکی باشد که بعید است. بهترین شرایط در دکوراسیون زمانی است که یک رنگ به حالت گردشی در کل فضا دیده شود و به عبارتی یک تم رنگی غالب باشد. در نهایت تعیین کننده اصلی خود شما هستید.

  143. رادوین علوی می گوید

    سلام من مبل استیل آبی فیروزه ای باچوب استخوانی گرفتم ورنگ کفپوشم قهوه ای ورنگ دیوارام بژ و آبی تیفانی کم حال وحالا تصمیم دارم یک نیم ست راحتی و بافرش برای بین دودست مبلم بخرم به نظر شما ازچه رنگهایی استفاده کنم . درضمن هنوز دستک هم نزدم

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام دوست عزیز
      قبل از خرید نیم ست فرش رو انتخاب کنید، که با توجه به رنگ تیره کف پوش و رنگ مبل بهتر هست از رنگهای خنثی و ملایم استفاده کنید. برای ایجاد تناسب مجموعه از کوسن به رنگ نارنجی و یا هر رنگ گرم دیگری که در مبلمان بهتر به نظر برسد و هماهنگ تر باشد استفاده کنید. با توجه به رنگ فرشی که انتخاب کردید میتوانید نیم ست را نیز انتخاب کنید. از رنگهای حاشیه فرش برای انتخاب نیم ست به عنوان راهنما استفاده کنید.

  144. Katayoun می گوید

    سلام برای استیل با چوب فندقی چه رنگی رو پیشنهاد میکنید؟،نمیخواییم رنگ پارچش خیلی روشن باشه،به نظرتون شکلاتی یا نسکافه ای که خیلیم پررنگ نباشن مناسبه؟ از بین رنگ های که با قهوه ای مناسبه اگر پیشنهاد دیگه ای دارین استفاده میکنیم

    1. لیلا درخشان می گوید

      دوست گرامی دایره وسیعی از رنگها رو میشه با چوب فندقی ست کرد. اما هارمونی اون بستگی به سایر وسایل استفاده شده در دکوراسیون شما داره..رنگ شکلاتی و نسکافه ای میتونن گزینه های مناسبی باشند، در صورتی که به طور متعادل از سایر رنگها در فرش و پرده و …استفاده شده باشه.

  145. آفایی می گوید

    سلام و خسته نباشید
    من یک دست مبل نیمه استیل با چوب طلایی و پارچه آبی کاربنی دارم و فرشم زمینه سورمه ای و پرگل هستش و پرده ام سورمه ای با گل های طلایی هستش
    الان میخام یک کاناپه راحتی برای جلوی تی وی بخرم
    چه رنگی انتخاب کنم بهتر است؟آیا زرد یا خردلی مناسب است؟
    مدل کاناپه ساده باشد بهتر است یا اگر چوب داشته باشد در کناره ها رنگ چوبش چه رنگی باشد بهتر است؟
    ممنون میشم سریعتر راهنماییم کنید

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام دوست عزیز
      با توجه به اونچه فرمودید تم رنگی غالب در دکوراسیون شما رنگهای آبی هست که خنثی و سرد هستن بنابراین استفاده از کاناپه با رنگهای گرم میتونه گزینه خوبی باشه. البته رنگ زرد رنگ خوبی هست، منتها با توجه به رنگ تیره سایر وسایل تضاد شدیدی ایجاد خواهد شد و این رنگ در این شرایط به شرطی خوبه که در میزان کم استفاده بشه. پیشنهاد ما استفاده از رنگ قرمز و نارنجی هست که میتونید بعنوان تعدیل کننده فضا از همون رنگ کوسنهایی رو برای استیل هم در نظر بگیرید. اگر در نهایت تصمیم به استفاده از رنگ زرد گرفتید سعی کنید مقدار کمی سبز و نارنجی رو هم در فضا استفاده کنید مثل گلدان گل و …

  146. آفایی می گوید

    رنگ دیوار ها سفید و رنگ اوپن آشپزخانه ام دی اف قهوه ای تیره با خطهای برجسته کرم

  147. الهام می گوید

    سلام خسته نباشید ازتون راهنمایی میخواستم ،میخام میل راحتی بگیرم در نوع ورنگش موندم.یک دست سلطنتی دارم نسکافه ای با چوب طلایی پرده تور نسکافه ای با والن قهوه ای سوخته.فرش کرم گلبه ای کابینت نسکافه ای وقهوه ای نمای اشپزخانه تو حال دید داره .ممنون میشم.

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام و سپاس
      با توجه به غلبه رنگهای خاکی در دکوراسیون شما بهتر هست ستی رو انتخاب کنید که با مبل سلطنتی تا حدی در رنگ اختلاف داشته باشه البته نه اونقدر که یک تضاد ناخوشایند ایجاد بشه. اگر میخواهید بین همین رنگهایی که فرمودید انتخاب کنید، هر دو با توجه به گفته هاتون از دکوراسیون مناسب هستند باید دید کدام با وسایل هماهنگ تر هست. البته پیشنهاد ما در درجه اول مبل کرم قهوه ای هست. و در نهایت سعی کنید با رنگ کوسن، گلدان، تابلو و ….یکنواختی ایجاد شده ناشی از تم قهوه ای خاکی را تعدیل کنید.

  148. الهام می گوید

    ممنون میشم زودتر پاسخ بدین.

  149. الهام می گوید

    مبل نیمه راحتی کرم طلایی بهتره یا مبل راحتی کرم قهوه ای طوریکه قهوه ای غالب بر کرم باشه.

  150. الهام می گوید

    نظر شما چه رنگیه غیر از کرم قهوه ای.ممنون

  151. یعقوبی می گوید

    سلام…وقت بخیر….ابتدا تشکر میکنم بابت وقت و انرژی که میذارید و پاسخ میدید به سوالات……یه راهنمایی میخواستم….من جدیدا اقادم به خرید مبل کردم .مبل ۷ نفره طوسی روشن…دو تا صندلی کوچیک چوبی خردلی به عنوان میزبان میخواستم کنارش بگیرم…اما الان در مورد رنگش تردید دارم و نمیدونم چه رنگی بگیرم…پرده هال سرمه دوزی با والن قهوه ای و شیری هست..فرشم کرم با گلهای قرمز…کف خونه لیمینت رنگ چوب.دیوار اپن اشپزخونه هم ستگ انتیک قهوه ای..و یه دیوارم سنگ انتیک طوسی تیره….ممکنه راهنمایی ام کنید در رابطه با رنگ کوسن میل و رنگ صندلی میزبان

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام دوست عزیز. سپاسگزار
      پیشنهاد ما رنگ خردلی یا زرد و…نیست به دو دلیل. اول اینکه با توجه به رنگهایی که از دکوراسیون گفتید همخوانی وجود نداره و این هماهنگی صرفا با رنگ خود مبل هست فقط و دوم اینکه این رنگ با همه دلربایی بهتر در مقدار کم استفاده بشه مگر اینکه بقیه وسایل پذیرای این رنگ باشند. با توجه به کرم بودن فرش و طوسی روشن بودن مبلها بهتر هست که میزبانها رو از یک رنگ تیره انتخاب کنید مطمئنا جلوه کل وسایل رو بالا خواهد برد. برای کوسنها هم میتونید رنگهای فرش یا پرده هر کدوم که خودتون می پسندید رو انتخاب کنید، البته اگه رنگ گرم یعنی قرمز، زرد و …باشه بهتر. حتی میتونید کوسن ترکیبی استفاده کنید.

  152. یعقوبی می گوید

    بسیار عالی….سپاسگذار از وقتی که گذاشتید…..کاش این امکان بود که عکس از نمای دکوراسیون و مبل خونه برای شما میفرستادم…..میبخشید من به خاطر توقع زیاد و جسارتم

  153. یعقوبی می گوید

    به شخصه عاشق دیزاینم…اما به خاطر شاغل بودنم….فرصت شرکت تو کلاسهاش نداشتم…وقتی از دیزاین صحبت میشه…روحم تازه میشه و لذت میبرم….خوشحال شدم از اشنایی با شما دوست عزیز

    1. لیلا درخشان می گوید

      خواهش میکنم، خدا رو شکر که تونستیم در انتخاب بهتر و مفیدتر شما نقش داشته و کمکی هر چند کوچک بکنیم. من هم از آشنایی با شما خوشحال شدم.

  154. مریم می گوید

    با سلام. من میخام برای خرید جهیریه اقدام کنم. تم طوسی و خاکستری و دوست دارم. خونه اجاره ای هست با کفپوش و کابینت قهوه ای. رنگ فرش و پرده و کمکم کنید.

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام. در وهله اول براتون آرزوی خوشبختی میکنم.
      در مورد دکوراسیون، طوسی رنگی هست خنثی و البته کاملا امروزی که با دایره ای وسیعی از رنگها هم ترکیب خوبی ایجاد میکنه. به چند طریق میتونید انتخابتون رو شکل بدید. اول دکوراسیونی نوعروسانه با ترکیب طوسی و صورتی که ترکیب زیبایی هم ایجاد میشه یعنی غلبه رنگهای فرش و پرده و ..با طوسی، صورتی و سفید باشه. دوم دکوراسیونی براساس فنگ شویی چینی، ترکیب طوسی با دایره ای ساده و یکنواخت از طوسی و سفید. در هر دو صورت به رنگ کوسنها اهمیت بدید چون که نقش تعیین کننده ای در دکوراسیون خواهند داشت.

      1. NM می گوید

        سلام مبل مدرن با کاناپه نباتی و تک نفره های قهوه ای خریدم و پایه میزها و مبل ها فلز استیل مسی رنک و رویه ی میزها سنک مشکی با رکه های کرم ومسی رنک است.میز نهارخوری هم گرد هشت نفره و صندلی های نباتی رنک است. فرشم هم ماهی تبریز زمینه مشکی کرم و مسی رنک است.به نظر شما مدل پرده من جکونه و جه رنکی باشد؟؟ممنونم

        1. لیلا درخشان می گوید

          سلام دوست گرامی.
          ممنون از توضیحات کاملی که دادید. با توجه به رنگ قهوه ای مبل و پایه های میز و فرش میتونید از پرده به رنگ قهوه ای با گلهای به رنگ ترکیب کرم و مشکی استفاده کنید. و یا میتونید از یک رنگ گرم مثل نارنجی در کوسن و پرده استفاده کنید تا کمی به فضا هم روح داده باشید.

  155. NM می گوید

    درضمن در ادامه ی سوال قبلی که یرسیدم اکر بخواهم مبل راحتی هم در کنار مبل مدرن با پایه مسی ومیز سنک بکذارم باید جه رنکی باشد؟؟تا کمی رنک به خونه بدهد و رنک سرد نباشند. بسیار سیاسگزارم از شما دوست عزیز

    1. لیلا درخشان می گوید

      با توجه به رنگ نباتی غالب میتونید از رنگهای با تم بنفش و یاسی استفاده کنید.
      خواهش میکنم، موفق باشید

  156. گل می گوید

    سلام خسته نباشید من تازه عروسم و تو رنگ سرویس چوب پذیراییم مرددم سرویس خواب و سفید میگیرم اما برای رنگ چوب مبل(کلاسیک یا نیمه استیل)و کنسول جاکفشی و میز تی وی مرددم با توجه به اینکه پذیرایی و نشیمن یکیه چه رنگی کلاسیک تر و شیک تره و تا چندین سال جدید هس و رنگ مبل و فرش و پرده رو چه رنگی کنم خوب میشه؟خودم رنگای زرشکی تیره و بادمجونی رو دوس دارم لطفا کمکم کنین میخوام خیلی شیک باشه

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام دوست عزیز. براتون آرزوی خوشبختی وسعادتمندی داریم.
      رنگ و ترکیب غالب در دکوراسیون کاملا سلیقه ای هست. و نمیشه گفت کدوم رنگ شیکتر هست. همه چیز بستگی به ترکیب رنگها داره، اینکه مثلا اگه رنگ مبلت تیره هست بهترین حالت این که از رنگ متضاد اون در کوسنها و فرش استفاده شده باشه. یا مثلا اگر فرش پر نقش و شلوغه بهتر که مبل کاملا ساده باشه. در یک جمله زیبایی در تعادل، هماهنگی و هارمونی رنگها هست.
      پیشنهاد ما به شما این هست که در وهله اول فرش رو انتخاب کنید، چون میتونه راهنمای رنگ و ترکیب بقیه وسایل باشه. حالا به فرض که دوست دارید رنگ مبل زرشکی تیره و یا بادمجونی باشه، پس فرشی انتخاب کنید که مقداری هر چند خیلی جزئی از این رنگها رو داشته باشه تا گردش رنگی ایجاد بشه. و در نهایت اگه رنگی رو دوست دارید، پس شک نکنید همون رو باید انتخاب و بقیه وسایل رو براساس اون رنگ تنظیم و ترکیب کنید.

  157. بانو.نعنا می گوید

    سلام ..خوبین.یه مبل توسی روشن دارم با
    بایه های چوبی عسلی..
    کوسنهام سبز تیره ساده + کوسن طرح دار سنتی که نارنجی و سبزه …فرش چی بگیرم؟؟؟ میدونم اول باید فرش ومیگرفتم اما نشد که بشه!! خودم یه فرش افشان سبز نارنجی دیدیم..بگیرمش؟؟؟ یکم شلوغ میشه فک کنم..نه؟؟

  158. گل می گوید

    مرسی از پاسخ کامل و خوبتون.به نظرتون مبل زرشکی با چوب سفید با پرده ی سفید حریر ۱-والانش چه رنگی باشه؟ ۲-فرش اگه بخوام تیره باشه چه رنگی باشه؟

    1. لیلا درخشان می گوید

      خواهش میکنم دوست عزیز.
      برای سوال اول والان میتونه قهوه ای باشه یا زرشکی یا کرم با گلهای زرشکی و…
      سوال دوم . پیشنهاد ما این که در کنار مبل زرشکی که رنگی تیره هست بهتر فرش تیره انتخاب نکنید چون نور فضا رو تحت الشعاع قرار میده مگر اینکه نور خیلی زیاد باشه و رنگ وسایل تاثیری روش نداشته باشه اما اگه میخواید رنگ تیره باشه حتما بهتر از رنگ متضاد زرشکی انتخاب کنید. یعنی زرشکی رنگی گرم هست و بهتر که از یک رنگ سرد مثل سورمه ای و یا حتی زمینه سیاه استفاده کنید.

  159. بهاره می گوید

    با سلام
    من چند روز پیش یه دست مبل سرمه ای تیره خریدم با کوسنهای هم رنگش که جزو مبل بودن، الان می خواهم خودم کوسن ومیز وسط مبل وپرده بگیرم ولی نمیدونم دقیقا چه رنگی، در ضمن من دوتا بچه کوچیک دارم وبه همین خاطر مبلهارو تیره گرفتم وجنس مبلها هم مخمل هست وچوب بکار برده نشده میشه لطفا راهنمایی کنین ممنونم

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام
      برای کوسن بهتر هست از رنگ مکمل و متضادش یعنی نارنجی استفاده کنید. برای پرده و میز وسط در وهله اول بسته به سلیقه خودتون و دوم به بقیه وسایل دکوراسیون بستگی داره یا اینکه میتونید از یک رنگ مشترک در این دو وسیله استفاده کنید مثل رنگ سفید برای میز و کرم و…برای پرده یا میز شیشه ای و پرده ترکیبی از رنگ نارنجی کوسن رو تو خودش داشته باشه….

  160. مریم می گوید

    سلام روزتون بخیر،من مبل استیل به رنگهای سفید و طلایی و آبی متمایل به نقره ای گرفتم،ولی پرده هام قهوای و کرم با گلهای قهوه ایست،حالا به نظر شما پرده هامو چکار کنم که به مبلام بیاد در ضمن نمی خوام دوباره هزینه زیادی کنم.

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام، ممنون.
      برای پرده ما فقط نوع ترکیب رنگها رو در اختیار شما میگذاریم. اینکه چه جنسی با چه هزینه ای انتخاب کنید کاملا بستگی به خودتون داره….اما با توجه به رنگ مبلها میتونید از ترکیب رنگ سفید و طلایی برای پرده استفاده کنید که انواع کم هزینه و با تنوع بالا هم راحت در بازار پیدا میشه، میتونید از رنگ گلها و حاشیه فرش هم بعنوان راهنما کمک بگیرید…

  161. Hasti می گوید

    سلام
    ما پردمون طلاییه و فرشامونم طلاییه و مبلمونم چی پندل هست
    به نطر شما چه رنگ پارچه و چوبی برای مبلمانمون بهتره؟؟؟

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام
      با توجه به روشن بودن رنگ فرش و همینطور پرده بهترین حالت استفاده از مبلمان به رنگ تیره تر هست تا هم خودش نمود داشته باشه و هم به فرش و …جلوه بده. اگه میخواهید کاملا هماهنگ باشند میتونید از رنگ تیره هم خانواده مثل زرشکی با چوب طلایی استفاده کنید. یا رنگ متضاد مثل سرمه ای با کوسن نارنج یا رنگی که در فرشتون هم وجود داشته باشه و چوب طلایی، کاملا بستگی به سلیقه و خواست خودتون داره. بجز اینکه در نهایت بهتر که رنگ مبل رو روشن انتخاب نکنید چون ممکن فضا حالت بی روح و یکنواختی پیدا کنه.

  162. Hasti می گوید

    ببخشید
    رنگ فرش کرم

    1. Farnaz می گوید

      سلام.لطفا حتماپاسخ سوال‌منو بدید ممنون میشم.رنگ‌فرش حاشیه سورمه ای و رنگ زمینه فیروزه ای و۸رنگ دیگر ب کار رفته(رنگ غالب همین فیروزه ای است)چه رنگ مبلمان(سلطنتی) و پرده ای مناسب است؟؟

      1. لیلا درخشان می گوید

        سلام. با توجه به اینکه رنگ فیروزه ای رنگ خنثی و سردی هست و همینطور حاشیه تیره دو راهکار میتونید در پیش بگیرید…اول اگر به دنبال فضایی خنثی هستید از مبلمان به رنگ های خنثی و سرد و البته تیره استفاده کنید و اگر هدف شما از دکوراسیون ایجاد فضایی گرم و خانوادگی هست میتوانید از مبلمان به رنگ های گرم مثل قرمز، نارنجی، خاکی و…استفاده کنید. پرده رو هم میتوانید با هر جزیی از مبلمان اعم از رنگ کوسن، رنگ حاشیه فرش، رنگ چوب مبل و….ست کنید

  163. هلیا می گوید

    سلام من پذیرایمان ۵۰مبراست میخوام بدونم که دودست مبل راحتی بگیرم یا ترکیبی از استیل وراثتی

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام دوست عزیز. بستگی به نوع کاربردی هست که مدنظرتون هست و اینکه شکل سالن به چه صورت هست یا ناهارخوری میگزارید و….در حالت ایده آل برای سالن مستطیل شکل و ….ترکیبی قطعا جلوه زیباتری داره که میتونید از کتیبه پرده و شکل اون برای شکل و رنگ چوب مبل هم استفاده کنید.

  164. هلیا می گوید

    ما برای پذیرایی ۵۰ متری دودست راحتی بگیریم بهتر است یا یکدست استیل و یکدست راحتی

  165. سوگند می گوید

    سلام وقت بخیر ،مبل های راحتی دارم که فیلی هستند،دلمو زده میخوام با سورمه ای تلفیق کنم!!!نظر شما چیه؟؟؟(فرش هامون سورمه ای ،مبل ها هم تشک دوبل هستند با ۴ کوسن،تک نفره ها تک تشک هستند)چجوری با سورمه ای تلفیق کنم؟

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام. وقت شما هم بخیر باشه دوست عزیز.
      راههای زیادی برای ایجاد ترکیبهای متنوع هست که بستگی به رنگ های غالب فرش و مبل و همینطور بقیه وسایل منزل شما داره…به طور ساده اگه بخوام راهنمایی کنم این دو رنگی که اسم بردید یعنی فیلی و سرمه ای هر دو در خانواده رنگهای سرد قرار دارند و اگه بدنبال ایجاد تنوع و رفع دلزدگی هستید بهتر از ترکیبهای گرم در بخشهایی از مبلمان یا بقیه فضا استفاده کنید و هارمونی رنگی ایجاد کنید. برای شروع رنگی رو که در حال حاضر در وسایل میبینید وبهش علاقه دارید رو الگو قرار بدید و با توجه به اون رنگهای بعدی رو انتخاب کنید. موفق باشید.

  166. mahdi می گوید

    سلام.پرده های من موسی رنگ(طوسی تیره) و آبی درباری هست.و فرشهای من سورمه ای.میخواستم بپرسم مبل راحتی با چه رنگ پارچه ای مناسب دیزاین خونه من هست؟ از راهنمایی شما پیشاپیش تشکر میکنم.

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام
      در طراحی دکوراسیون کلیه رنگهای موجود در فضا بر هارمونی و نتیجه نهایی اثر گذار هست. اما به طور کلی، رنگهایی که گفتید رنگهای سردی هستند و بهتر است از رنگهای گرم در نوع پارچه مبل استفاده کنید و نیز بهتر است از رنگهای روشن استفاده بیشتری کنید چون طوسی تیره و سرمه ای قطعا نور فضا را کم میکنند و بهتر است تعادل رعایت شود بعنوان مثال میتوانید از رنگ زرد ، کرم یا حتی سفید در مبل استفاده کنید یا از نارنجی در ترکیب رنگی کوسن و…استفاده کنید. در نهایت سلیقه خودتان حرف اول را میزند و اینکه بجز دو رنگی که ذکر کردید رنگ سایر وسایل هم در دکوراسیون بی تاثیر نیست

  167. مهرنیا می گوید

    سلام
    هال ۷۰متری داریم باکاغذ دیواری کرم روشن، سرامیک قهوه ای تیره، کابینت سفید کلاسیک، وفرش کرم باحاشیه کالباسی ویکدست راحتی بابدنه چرم وداخل پارچه نسکافه ای روشن باکوسن های پشتی بزرگ سفید همراه باگل های نسکافه ای وبنفش وسبز. میخوام مبل استیل بگیرم
    لطفا راهنماییم کنید الف) چوب استخوانی بهتره یاطلایی؟
    ب)پارچه چه رنگی باشه قرمز چطوره؟
    ج) پرده بزرگ( که عرض پنجره ۶متری که کمی قوس داره )لازمه ،چه رنگی وچه مدل باشه بهتره؟

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام
      با تنوع رنگی بالایی که در دکوراسیون دارید بهتر هست از رنگهایی غیر از رنگهای موجود استفاده نکنید. چوب استخوانی بهتر است و برای رنگ پارچه میتونید از یکی از رنگهای زمینه فرش یا کوسنها استفاده کنید. اما اگر که رنگ مورد علاقه خودتون قرمز با چوب طلایی هست بهتر کوسنهای مبل راحتی رو عوض کنید و حداقل از پشتیهایی که یک رنگ قرمز ملایم دارند استفاده کنید و یا به صورت گردشی در بخشهایی از خانه از رنگ قرمز استفاده بشه.در مورد پرده، در صورتی که از طرح گلدار برای پارچه رومبلی استفاده کردید و یا طرحهای گلدار کلا تو دکوراسیون خونتون زیاد هست بهتر تا جایی که ممکن است طرح پرده گلدار نباشه و رنگ رو هم متناسب با زمینه فرش، کوسن یا رنگ مبلها انتخاب کنید. در هر صورت بهتر است اول مبل رو بخرید و بعد پرده رو انتخاب کنید تا کمتر سردرگم بشید.

  168. ذبيحي می گوید

    سلام من مبل کلاسیک با رنگ صورتی چوک گرفتم،نمیدونم چوبش را سفید بگیرم یا کرم خش دار یا استخوانی؟

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام. بستگی به رنگ بقیه وسایل و همینطور علاقمندی خودتون داره، در هر صورت با توجه به رنگ صورتی چرکی که گفتید بهتر از رنگ کرم برای چوب استفاده نشه.

  169. لیلا می گوید

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون.
    من تازه عروسم فرش خریدم آبی روشن(آسمونی)طرحوزمینه خلوت،دورش شتری
    پرده رو والان آبی و روش تور سفید نظرمه مبل و کوسن رونمیدونم چه رنگی بخرم خاکستری روشن بادوتا میزبان آبی باشه قشنگه؟میشه کمکم کنید

  170. لیلی می گوید

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون،
    من فرش آبی روشن (آسمونی،زمینه خلوت)حاشیه به رنگ شتری خریدم پرده والان آبی همرنگ فرش که روش توربزنم قشنگه؟یعنی رو والان یه تورسفید بیاد.بعد مبل و کوسن چه رنگی بخرم طوسی روشن دوست دارم دوست دارم فضام روشن باشه
    میشه کمکم کنید.دوتا از میزبان آبی بردارم خوبه؟اصلا نمیدونم چی کنم?

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام
      بهتر هست که همه رنگها رو آبی و توی یک مایه برندارید، اینطوری فضا حالت یکنواخت و خنثی پیدا میکنه. در کنار رنگ آبی که یک رنگ سرد هست از رنگهای گرم استفاده کنید بهتر هست مثل کرم یا خاکی که تو حاشیه فرش هم هست، یا حتی سفید اگه رنگ روشن دوست دارید. اگه میخواید رنگ طوسی روشن انتخاب کنید اول ببینید با رنگ فرش همخوانی داره یا نه و اگه همخوانی داشت میتونید با کوسنهای رنگ گرم مثل انواعی از نارنجی ها یا ترکیب نارنجی قهوه ای و….متعادلش کنید. پرده رو بعد از انتخاب مبل انتخاب کنید و سعی کنید ترکیبی از رنگهای فرش و مبل رو داشته باشه.

  171. Sara می گوید

    سلام خسته نباشید
    مبلهای من سفید صدفیه با خش نسکافه ای
    میخواستم ببینم پارچه ابی یا سبز بهش میاد؟
    پررنگ یا کمرنگ؟
    اگر پرده ام رو هم دقیقا رنگ پارچه مبل بگیرم فرشم چه رنگی باشه قشنگ میشه؟
    ممنونم

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام، ممنون.
      با رنگ سفید هر رنگی میشه ست کرد، فقط کافیه اون رنگ در دکوراسیون مرتب بچرخه به این معنی که اگه از کوسن به رنگ سبز استفاده می کنید باید در زمینه فرش یا طرح پرده نیز اندکی از اون رنگ وجود داشته باشه. در هر صورت هر رنگی میتونید استفاده کنید، بستگی به علاقه خودتون داره و اینکه میخواید فضای خونه چه مدل باشه اگه به دنبال فضایی کاملا مدرن هستید، همون رنگ آبی به همراه زرد برای کوسن خوبه و رنگ فرش رو هم ساده و مدرن انتخاب کنیدمثل انواع گبه به رنگهای قرمز، سرمه ای و.. یا فرشهای مدرن(میتونید از مجموعه فرش مدرن فرش آنلاین انتخاب کنید یا طرح مورد نظرتون رو برای بافت سفارش بدید). و اگه فضای کلاسیک میخواید ایجاد کنید، میتونید از انواع فرش لاکی و طرحهای عشایری جنوب استفاده کنید. اگر فرش طرحدار بود بهتر پرده زیاد شلوغ نباشه.

  172. Sara می گوید

    سلام خسته نباشید
    رنگ چوب مبلمانم سفید با توتاژ نسکافه ای ملایم و سر گل ورق طلا هستش میخواستم ببینم پارچه سبز یا ابی بهش میاد و اینک پر رنگ بهتره یا کمرنگش
    ۲.رنگ پرده دقیقا همون رنگ باشه با تور طلایی فرشم رو چه رنگی سفارش بدم
    لطفا زود جوابم رو بدین و ممنونم از راهنماییتون

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام، ممنون.
      هر چه رنگ چوب مبل تیره تر باشه بهتر از پارچه به رنگ روشنتر، و هرچه روشنتر بهتر از رنگ پارچه تیره تر استفاده کنید تا هم چوب و هم پارچه جلوه خودشون رو داشته باشن مگر اینکه بدنبال فضایی کاملا ملایم باشید. اما در مورد سبز و آبی. بستگی به سلیقه خودتون داره اما در کل رنگ آبی با رنگهای وسیعتری قابل ست کردن هست.
      ۲-اگه دنبال فضایی دلنشین و خانوادگی هستید و رنگ سبز رو انتخاب کردید بهتر رنگ زمینه فرش قرمز باشه یا با آبی بهتر از فرشهای طرح عشایری که کمی نارنجی دارند استفاده کنید. در کل برای ست کردن بهتر اول فرش رو انتخاب کنید بعد براساس اون پرده و رنگ پارچه مبل انتخاب کنید این قانون کلی هست، چون رنگهای زمینه فرش کاملا دست شما را در انتخاب باز میکنه. برای انتخاب فرش یا صرفا دیدن و ایده گرفتن به سایت فرش آنلاین http://www.farshonline.com مراجعه کنید و براساس خواست خودتون رنگ طرح و سایزهای متفاوت رو نگاه کنید، قطعا بهتون کمک می کنه

  173. رعنا می گوید

    سلام من میخوام مبل استیل سدری بخرم با چوب قهوه ایی با مبلای راحتیه پوست پیازی،
    بنظرتون خوب میشه؟

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام
      بله ترکیب خوبی هست البته به شرطی که بقیه وسایل هم با مبلمان هماهنگ باشند سعی کنید با کوسنهایی به رنگ گرم که در زمینه فرش هم همون رنگ باشه، فضا را هارمونی ببخشید.

  174. محمد می گوید

    سلام.
    لطفا من رو هم راهنمایی کنین.
    من مبل ال نوک مدادی رنگ سفارش دادم که سه تا بالش بزرگ،سه تا متپسط و سه تا کوچک داره.
    هیچ ذهنیتی راجع به رنگ بالش ها ندارم.
    کف خونه سنگ تقریبا کرم رنگه، فرش هم احتمالا تم کرم بگیرم.در رابطه با بالش ها لطفا راهنماییم کنین.
    با تشکر.

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام دوست عزیز
      برای رنگ کوسنها از رنگهای زمینه و حاشیه فرش کمک بگیرید. هر رنگی رو که در زمینه و حاشیه فرش بود و بیشتر دوست داشتید و البته هم رنگ و یا شبیه رنگ مبل نباشه رو میتونید استفاده کنید یا رنگ گلها و طرح پرده. در نهایت اگه خواستید رنگ کوسنها کاملا متفاوت باشه میتونید از رنگ قرمز یا حتی سفید استفاده کنید. بستگی به علاقه خودتون داره.

  175. آرزو می گوید

    سلام
    میشه برام شمارتونو بزارید من یهههههه عالمه سوال دارم جمیلمو میزارم
    تورووو خدا یه هفته دیگ جهازم میره کسیو ندارم ک کمکم کنه

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام
      به دلیل ترافیک کاری متاسفانه قادر به پاسخگویی تلفنی نیستیم.

  176. نظری می گوید

    سلام
    من فرشام سرمه این میخوام مبل استیل با چوب طلایی بگیرم بنظرتون رنگ پارچه مبلم سفید باشه یا شیری یا چه رنگی بهش میخوره؟

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام. هر دو رنگ همخوانی داره، بسته به علاقه خودتون و همینطور پارچه ای که دوست دارید انتخاب کنید. البته رنگهای زیادی رو میشه با رنگ سرمه ای هماهنگ کرد، که بهترین گزینه رنگ روشن هست و خودتون هوشمندانه بهش رسیدید.

  177. زیبا می گوید

    سلام وقت بخیر.قصد دارم مبل راحتی روعوض کنم.الان رنگش کرم شتریه.یک دست استیل دارم چوب طلایی با پارچه نسکافه ای طرح دار.پرده هم نسکافه ای با والن قهو هایه.ممنون میشم در مورد رنگ مبل راحتی کمکم کنین.وایا مبل راحتی نسکافه ای به فرش رنگ سرمه ای میاد.

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام. وقت شما هم به خیر..در نگاه اول به متنتون غلبه رنگ نسکافه ای و شتری در کل فضا دیده میشه..بهتر هست کمی تنوع رنگی ایجاد کنید، و بهترین راه کاربرد رنگهای مکمل هست. در نهایت رنگ نسکافه ای و فرش سرمه ای در کنار هم میتونن قرار بگیرن اما جالب توجه هم نمیشه. بهتر هست از رنگهای شادتر و زنده تری استفاده کنید

  178. زیبا می گوید

    ممنون از پاسختون.اگه میشه نظرتون در مورد رنگ مبلمان راحتی رو بفرمایید .ممنون میشم.

  179. سرایلو می گوید

    سلام دوست عزیز.رنگ فرش های ما کرم و گلبهی و در طرح شلوغ سنتی هستش.هنوز متراژ خونه مشخص نیست.تمایل داریم مبل استیل با چوب استخوانی رنگ انتخاب کنیم.لطفاً در مورد هارمونی و رنگ پارچه باتوجه به رنگ فرشها ما رو راهنمایی کنید. ممنون از شما

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام و درود. با توجه به طرح سنتی و شلوغ فرش بهترین حالت این هست که از پارچه های با طرح شلوغ استفاده نکنید و تا جایی که ممکن تک رنگ و یا با طراحی محو باشه. و اما در مورد رنگ پارچه، رنگهای زیادی رو میتونید تو محدوده قهوه ای ها انتخاب کنید که با کرم گلبهی همخوانی دارند. در کل رنگهای تیره گزینه های مناسبی محسوب می شوند. برای ایجاد حداکثر هارمونی سعی کنید رنگها در فضا گردش داشته باشند. مثلا اگر پارچه مبل رو قهوه ای تیره برداشتید کوسنها رو تقریبا مشابه به رنگهای فرش انتخاب کنید و یا ترکیب ملایمی از رنگها تو پرده هم دیده بشه.

  180. سرایلو می گوید

    سلام دوست عزیز.رنگ فرش های ما کرم و گلبهی و در طرح شلوغ سنتی هستش.هنوز متراژ خونه مشخص نیست.تمایل داریم مبل استیل با چوب استخوانی رنگ انتخاب کنیم.لطفاً در مورد هارمونی و رنگ پارچه مبل همچنین پرده و والان باتوجه به رنگ فرشها ما رو راهنمایی کنید. ممنون از شما

  181. ماندانا بحری می گوید

    سلام من دوست دارم مبل هام آبی سورمه ای باشه بنظرتون اگر بخوام یکی از دیوارهای خونه رو به یه رنگی غیر از سفید رنگ کنم چه رنگی مناسبه در ضمن فرشم رنگ غالبش صورتی چرکه احتمالا باید پرده رو طوری انتخاب کنم که بین مبل و فرش هماهنگی ایجادکنه لطفا منو راهنمایی کنید

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام. میتونید دیوار رو به رنگ دیگه در بیارید، اما چرا از کاغذ دیواری برای اینکار استفاده نمی کنید؟ مثلا کاغذ دیواری که تو بافتش از کرم های محو استفاده شده باشه..اینطوری قطعا جلوه بیشتری رو تجربه خواهید کرد. برای پرده هم میتونید از رنگ و طرحی استفاده کنید که تو فرش هم استفاده شده باشه.

  182. ماندانا فناکار می گوید

    سلام من دوست دارم مبل هام آبی سورمه ای باشه بنظرتون اگر بخوام یکی از دیوارهای خونه رو به یه رنگی غیر از سفید رنگ کنم چه رنگی مناسبه در ضمن فرشم رنگ غالبش صورتی چرکه احتمالا باید پرده رو طوری انتخاب کنم که بین مبل و فرش هماهنگی ایجادکنه لطفا منو راهنمایی کنید

  183. بهاره می گوید

    با عرض سلام
    اگه میشه منو راهنمایی کنین.
    من نامزدم و در حال خرید جهیزیه
    فرشام سورمه ای و آبی هستش و میخوام مبل استیل با پارچه سورمه ای بخرم اما نمیدونم چوبش رو چه رنگی بخرم.بین قهوه ای و طلایی موندم.چون بوفه و آیینه شمعدان و میز تلویزیون و ساعت و ظرفهای توی بوفه برنز هستن فکر میکنم رنگ طلایی بهتره اما من رنگ قهوه ای رو بیشتر دوس دارم.لطفا راهنماییم کنین.ممنون

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام، با آرزوی خوشبختی.
      رنگ طلایی جلوه بیشتر و همخوانی بهتری داره.

  184. مریم می گوید

    سلام؛ فضای هال ۴۰ متره، میخوام یک دست مبل استیل و نیم ست ال بگیرم، باهم همخوانی دارن؟ و چه رنگی انتخاب کنم واسشون، رنگ شاد رو میپسندم، لطفا راهنمایی کنید

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام. همه چیز بستگی به خواست و علاقه خود شما داره..اگه فضای ایندو رو کمی با فاصله انتخاب کنید چرا که نه.

  185. آسیه می گوید

    سلام مطلب خیلی عالی و کامل بود.
    ما یه مبل کرم با چوب ساده قهوه ایی دیدیم ک خیلی خوشمون اومد از مدلش.فقط چون از اول تو ذهنمون بود ک رنگ پذیرایی سفید و خاکستری باشه و مبل ها ترجیحا ال خاکستری، ب نظر شما اگه رنگ خاکستری با چوب سفید سفارش بدیم قشنگ میشه؟ البته چوبش کم کار شده و کاملا ساده هستش
    یا اینکه کلا بریم دنبال همون مبل ال خاکستری؟

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام و ممنون. نظر خودتون مهمتر از هر چیز هست، مخصوصا که برای جهیزیه هست و مشکلی بابت ست کردن با سایر وسایل ندارید. اما اگر نظر فرش آنلاین رو میخواید، گزینه مبل خاکستری با چوب سفید زیباست به شرطی که بقیه وسایل در نهایت هماهنگی انتخاب بشن و بتونید رنگهای مکمل رو به درستی انتخاب کنید. گزینه دوم که مبل کرم و چوب قهوه ای هست بهتر هست، چون انعطاف بیشتری در ست کردن و هماهنگی داره

  186. آسیه می گوید

    راستی ما داریم جهیزیه میخریم و خونه هم نداریم ک رنگ فرش پرده و دیوارو بخوایم درنظر بگیریم.متشکرم

  187. بهاره می گوید

    خیلی ممنون از پاسختون لیلا درخشان
    یه سوال دیگه
    من شنیدم که دوام رنگ طلایی چوب مبل استیل نسبت به رنگ قهوه ای خیلی کمه و بعد از یه مدت کمی رنگ کدر میشه و از چشم میفته.آیا این درسته؟؟

    1. لیلا درخشان می گوید

      خواهش میکنم. واقعیت این هست که رنگ طلایی مخصوصا در محلهای پررفت و آمد به مرور زمان کدر میشه.

  188. سمیرا می گوید

    سلام خسته نباشید.
    من میخوام مبل بخرم اما تو رنگ و مدلش مشکل دارم.
    فضایی که دارم ۱۸ متره.رنگ میز تلویزیونم مشکی و قهوه ایه تیره .ام دی اف ها کرم و قهوه ای.فرش هم زمینه ی شلوغی داره زمینه ی موشی ک ترکیب رنگهای فیروزه ای .اجری داره.مبلهای قبلیم قهوه ایه روشن با چوب قهوه ایه تیره بوده دوست دارم یه تغییر اساسی کنه به نظرتون چکار کنم ؟

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام و ممنون.
      تو تم رنگ فرشتون دنبال رنگ مبل باشید.. رنگهای زمینه رو در نظر بگیرید و یکی رو که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و مبل رو همون رنگ بردارید این بهترین حالت ممکن هستش. نخواستید از رنگهای فرش انتخاب کنید هم بهتر هست یک رنگ گرم انتخاب کنید..بخاطر رنگ فرش دستتون برای انتخاب رنگ مبل باز هست.

      1. سمیرا می گوید

        ممنون از راهنمایی تون
        زمینه ی فرشم طوسیه .اما بیشتر وسایلم قهوه ای روشن و تیره هستن.
        مبل رو طوسی بخرم بعد پرده رو هم همین تم انتخاب کنم خوب میشه به نظرتون؟

  189. تدریس خصوصی زیست شناسی می گوید

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

  190. Fateme می گوید

    سلام خسته نباشید .من می خوام مبل استیل بخرم .ویه دست مبل راحتی به رنگ صورمه با چوب قهوای دارم و فرشاممم به رنگ زمینه صورمه ای با نقش های شلوغ هستش ورنگ پرده هم کرم روشن .الان نمی دونم مبل استیل چه رنگی بخرم که به مبل راحتی وفرشام ست شه .لطفا منو را هنمایی کنید

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام و ممنون.
      با توجه به اینکه رنگ سرمه ای هم تو فرش هست و هم رنگ راحتی ها. پس بهتر که مبل استیل سرمه ای نباشه وگرنه هم یکنواختی ایجاد میشه و هم تا حد زیادی روی نور فضا اثر گذار خواهد بود. فرمودید رنگ قهوه ای تو وسایلتون زیاد هست و رنگ پرده ها هم کرم هست، پس میتونید از زمینه رنگهای قهوه ای و یا کرم (انواع مختلف)هر کدوم که بیشتر با وسایلتون همخوانی داشت انتخاب کنید(تا حدا امکان روشنتر باشه بهتر). و اگه به رنگهای کرم و قهوه ای روشن علاقه نداشتید. به رنگهای زمینه فرش دقت کنید. زمینه سرمه ای هست اما حتما رنگهای دیگه هم داره که به چشم میاد..هر رنگی که بیشتر پسندیدید و البته با رنگ پرده هم هماهنگی داشت رو برای رنگ رویه مبل استفاه کنید. موفق باشید.

  191. Fateme می گوید

    در ضمن بیشتر وسایلم قهوای هستش .می خوام با فرشام ست شود

  192. Fateme می گوید

    ممنون از راهنمایی تون

  193. مرضیه می گوید

    سلام من دیوارهای خونم سفیده کف هم سرامیک سفیده مبل ترکیبی کرم عسلی گرفتم میشه کمک کنید که چه رنگ فرشی بهش میاد

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام. در گام اول اگر مبلتون طرحدار هست فرش ساده انتخاب کنید تا حد ممکن و اگر مبل ساده فرش تا حدودی طرحدار باشه بهتر. با رنگ کرم که یک رنگ تقریبا خنثی هست رنج وسیعی از رنگها رو میتونید بدون ترس استفاده کنید. اگه همخوانی براتون خیلی اهمیت داره میتونید از تم نسکافه ای قهوه ای استفاده کنید. و اگه به تنوع رنگی علاقه دارید رنگهای سیلور، آبی متعادل با رنگ کرم مبل شما و یا حتی زرد به مقدار کم میتونن یک دکوراسیون خوب ایجاد کنند البته در صورتی که به صورت اندازه و در جای درست به کار برده بشن.

  194. زهرا می گوید

    با سلام.کابینت اشپر خونه من کابینت ممبران قهوه ای هست.
    اشکالی زاره ک مبلمان من با منبت استخوانی باشه؟ یا اینکه همرنگ با کابیمت باشه ؟ و اینکه منبت استخوانی بهتره یا قهوه ای واسه چیدمان ؟

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام. منبت استخوانی میتونه گزینه بهتری باشه.

  195. Farzane می گوید

    سلام دو ماه دیگه عروسیمه مبل و ناهار خوری و میز tv رو که ست هم بودن مدل کلاسیک رنگ کرم استخوانی گرفتم فرش و پرده رو چه رنگی بگیرم خوب میشه با توجه به اینکه کابینت ها هم سفید هستن

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام. مجموعه فرش آنلاین براتون آرزوی خوشبختی میکنه. با این ترکیبی که فرمودید رنج وسیعی از رنگهای گرم و سرد رو میشه انتخاب کرد هر چند به لحاظ رنگها بهتر رنگ مکمل رنگ کرم که یک رنگ گرم هست رو انتخاب کنید یعنی از رنگهای سرد مثل انواع آبی هایی که توش رنگهای گرم مثل قرمز و نارنجی استفاده بشه(مثل آبی فیروزه ای یا انواع دیگه که با رنگ کرم مد نظر شما هم همخوانی داشته باشه)و البته با توجه به رنج سفیدی که در دکوراسیون دارید میتونید هم از انواع صورتی و گلبهی استفاده کنید(با توجه به اینکه فرمودید عروس هستید) در هر دو صورت ترکیب خوبی خواهید داشت. همه این پیشنهادها بخاطر این بود که شما گفتید مدل کلاسیک هست. موفق باشید و پیروز

  196. ماریا می گوید

    سلام خسته نباشید.
    خواهش میکنم اگر امکانش هست لطفا زودتر جواب بدین ممنونم
    من برای جهیزیم میخوام به امید خدا مبل استیل تاج بلند بگیرم فرمش طلایی باشه پارچشم کرم یا قهوه ای روشن، موکت پالاز نسکافه ای فرشم هم روشن تر از موکت، پرده طلایی با والن قهوه ای متوسط کتیبه سلطنتی طلایی سالنم تقریبا ۳۳ متره بوفه و ساعتم هم میخوام ست باشه که به مبل ها بخوره میز ناهار خوری هم ست مبل ۸ نفره تلویزیونمم ۵۵ منحنی هستش ولی هنوز هیچی نخریدم دارم تو ذهنم انتخاب میکنم تا به نظر قطحی برسم بنظر شما خونم قشنگ میشه؟ بنظرتون انتخاب وسایلم در رنگ هاش و طرح عاش ایرادی می بینید؟ خواهش میکنم زودتر جواب بدید میخوام برای خرید اقدام کنم خیلی ممنون از شما

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام و ممنون..ترکیبی که میفرمایید خوب هست به شرطی که هماهنگ با هم انتخاب بشه…چطوری؟ از قهوه ای های ثابت و یک شکل با تن خنثی دارید اسم میبرید که اگه درست کنار هم قرار نگیره میتونه فضا رو کاملا یکنواخت کنه.. بهترین حالت این هست که اگه به رنگهای طلایی، قهوه ای، کرم و نسکافه ای علاقه دارید بعضی از اونها رو در تمهای تیره و بعضی رو روشن انتخاب کنید تا به تعادل نسبی برسید…و اینکه برای همخوانی هر چه بیشتر تو انتخاب کوسن، تابلو روی دیوار و حتی گلدون و…از سایر رنگها (مثل انواع رنگهای سرد، خنثی و.. که مکملند) هم که همخوانی داشته باشند استفاه کنید..حتما خونه زیبایی خواهید داشت، براتون آرزوی خوشبختی می کنیم.

  197. مصی می گوید

    سلام و تشکر از سایت خوبتون
    برای جهیزیه فرش کاربنی با حاشیه شیری و کرم گرفتم، مبلمان راحتی با تک نفره های آبی و سه نفره دو نفره شیری رنگ، میخوام کوسن هاش رنگی باشه که یکنواخت نباشه، میتونم از رنگ نارنجی با آبی برای کوسن استفاده کنم که فضا گرمتر بشه؟ برای رنگ پرده هم هنوز مرددم، لطفا راهنماییم کنید وقت زیادی ندارم بزودی جهاز میبرم

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام و سپاسگزار.
      برای این محدوده رنگی انتخابهای زیادی برای رنگ پرده خواهید داشت. میتونید از رنگ کرم مبل برای پرده استفاده کنید. یا اگه نزدیکتر به رنگهای مبلمان دوست دارید. پرده آبی با طرح کرم رنگ. اگه فضای خنثی تری دوست دارید میتونید حتی از طوسیهای خیلی روشن استفاده کنید. یا رنگ کوسن..در نهایت اینکه سعی کنید رنگی که انتخاب می کنید حتما از محدوده رنگهای مبلمان یا کوسن رو تو خودش داشته باشه. براتون آرزوی خوشبختی می کنیم.

  198. مصی می گوید

    ممنون از راهنماییهای خوبتون که باعث میشه با قطعیت و دلگرمی انتخاب کنیم،استاد گرامی برای رنگ کوسن که پرسیدم رنگ نارنجی با آبی ترکیب کنم نظرتون چیه؟ به نظرتون کوسن نارنجی برای گرم شدن رنگ مبلم انتخاب درستی است؟رنگ شیری و آبی با ترکیب کوسن نارنجی باعث نمیشه فضا شلوغ یا نامرتب به نظر برسه؟بازم ممنون ببخشید سوالام زیاد شد

  199. نیکیتا می گوید

    سلام. من عکس فرش و پرده خونمون رو میزارم لطفا راهنمایی کنید در انتخاب رنگ مبل راحتی. فقط یه نکته رنگهای سفید، کرم ، قهوه ای و از این دست رنگها نمیخواهیم بخریم. رنگ مورد علاقم قرمزه ولی تردید دارم که خوب میشه یا نه.ممنون.
    http://uupload.ir/files/1fm5_img_20171209_185613.jpg
    http://uupload.ir/files/1iu8_img_20171209_185620.jpg

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام. دوست عزیز رنگ فرش قرمز به لحاظ انتخاب مشکلی نداره منتها خیلی مهم هست که چه مدل قرمزی باشه که با این فرش همخوانی داشته باشه. اما اگر نظر فرش آنلاین رو بخواید، بهترین گزینه رنگ گلبهی یا صورتی چرکی هست که زمینه ترنج فرش هست و میتونه کاملا فضا رو متعادل کنه و اگه این رنگ رو انتخاب کردید بهتر تا جایی که میشه رنگ سیر باشه. یا حتی میتونید از رنگ آبی برگها تو قسمت حاشیه هم استفاده کنید. بسته به علاقه خودتون داره.

  200. سمیرا می گوید

    با سلام عزیزان ….من میخام بوفه بگیرم ولی موندم چه رنگی چون تازگیا بوفه های سفید و استخوانی چشمگیر شده خودمم خوشم میاد ولی مبل های من شکلاتی و چوبهاش قهوه ای هستن …فرش هامم دستبافت قرمز …لطفا نظر بدید که آیا بوفه سفید یا استخوانی با این مبل ها قشنگ دیده میشه یا نه دنبال بوفه قهوه ای باشم ….؟؟؟؟

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام دوست عزیز. بوفه سفید با مبلمان قهوه ای و فرش دستباف قرمز جلوه خوبی ایجاد نمیکنه و ما پیشنهاد نمیکنیم. انواعی از قهوه ای های زیبا و کار شده هست که میتونه فضای شما رو کامل کنه، هر چیزی که مد میشه قرا نیست حتما زیبا هم باشه یا در هر فضایی حتما قشنگ باشه.

      1. سمیرا می گوید

        مرسی عزیزم به خاطر راهنماییتون?

  201. سمیرا می گوید

    من الان موندم که دکوراسیون خونه رو عوض کنم یا نه مثلا فرشامو عوض کنم یا مبل هارو… در ضمن مبل هام همانطور که گفتم چوب هاش قهوه ای هستش با پارچش که قهوه ای روشن و یکمی تیره هم داره ..فرشمم که گفتم دستبافت قرمز….از یه طرف چون نو هستن دلم نمیخاد عوض کنم از یه طرف دیگه هم وسوسه میشم در ای ن موردم راهنمایی کنید به نظر خودتون فرش قرمز با مبل های قهوه ای روشن خوب دیده میشه و یا نه عوض کنم بهتر میشه؟؟؟؟…..اگه من بخام مثلا میز تلفن اینا رو هم عوض کنم به نظرتون رنگ فندقی و ماهگونی اینا هم خون میشه یا اونا هم جلوه خوبی نمیدن؟؟؟؟

  202. نسرین می گوید

    سلام من مبلای سبز رنگ خریدم ولی الان نمیدونم فرش چه رنگی بخرم اصلا طرح سنتی بخرم یا فرشهای ترک ،بی زحمت توی انتخاب فرش کمکم کنید

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام، نوع رنگ سبز خودش اهمیت داره. اما به طور کلی باید از رنگهای ملایم استفاده کنید، مثل کرم، خردلی، طوسی روشن. البته زرد هم میتونه ترکیب جالب توجهی ایجاد کنه، بستگی به خودتون داره. ببینید این رنگها کدوم با رنگ سبز مبل شما همخوانی بهتری داره.

  203. نرگس می گوید

    سلام
    من از سایتتون برای آشپزخانه فرش ساوین طرح مهر رنگ لاکی خریدم
    برای زیرش هم چندتا موکت مد نظرم هست اما در انتخاب تردید دارم
    نمیدونم واقعا کدامیک مناسب و خوبه ؟
    خواهشا راهنماییم کنید.
    الویت اولم موکت با طرح شلوغ (ویکتوریا)و به رنگ شکلاتی روشنه،
    الویت دوم موکت طرح پارکت و رنگ شکلاتی روشن یا موکت ساده به رنگ قرمز، نارنجی یا کله غازی.
    ممنون.

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام. امیدوارم از خریدتون راضی باشید. برای موکت بهتر هست از یک رنگ خنثی و ساده استفاده کنید، رنگ قرمز نارنجی با رنگ خود فرش یکنواخت ایجاد میکنه. بد نیست از موکتهای سایت هم دیدن کنید، بخش فروش در انتخاب کمکتون میکنند.

  204. الهام می گوید

    سلام ازتون راهنمایی میخواستم یک دست مبل راحتی میخوام بخرم درانتخاب رنگش موندم.نمیدونم کرم قهوه ای باشه.یا تو مایه های دارچینی قهوه ای با کوسن روشن.رنگ پرده فعلا نسکافه ای با والن قهوه ای.رنگ فرشم کرم گلبه ای.ممنون

    1. لیلا درخشان می گوید

      سلام. ببینید بهترین راهنمای خرید مبل فرش هست که میگین کرم گلبهی هست، پس مبل کرم، قهوه ای روشن، گلبهی یا حتی صورتی چرک هم با این فرش قابل ست هست. فرمودید مبل استیل نسکافه ای، پرده نسکافه ای…رنگها به نظر میاد در حجم زیاد استفاده شده و فضا رو تا حدی یکنواخت کرده..هر چند نمیشه صرفا از روی گفته اظهار نظر کرد. اگه احساس یکنواختی دارید خودتون بهتر از رنگهای متفاوت استفاده کنید مثل گلبهی یا صورتی چرک. اگه فرش زیر مبل استیلتون هم کرم گلبهی هست چند تا کوسن از رنگ مبل راحتی یا اینکه پارچه گلدار رنگ روشن استفاده کنید تا تعادل نسبی برقرار بشه.

  205. الهام می گوید

    شرمنده یادم رفت بگم یک دست مبل استیل دارم چوب طلایی با پارچه نسکافه ای با گلهای مسی گلبه ای .

  206. تکتم می گوید

    سلام خسته نباشید
    مبل من چوب طلایی و پارچه مخمل یاسی صورتیه الان فرش کرم خیلی روشن طرح افشان دارم ولی از بس کثیف میشه ب فکر عوض کردن فرشم چون بچه کوچیکم دارم اگه میشه راهنماییم کنید ک فرشمو تو چه مایه رنگی بخرم با توجه ب اینکه الان ببشتر فرشا طرح های شلوغ هستن ی نکته دیگه اینکه والان پرده ام بنفش بادمجونیه ممنون میشم ک زود جوابمو بدین

    1. admin می گوید

      سلام
      معمولا فرش های ماشینی رنگ روشن در مکانهای پر رفت و آمد زود کثیف میشه، پیشنهاد ما به شما فرش های به قول خودتون کمی شلوغ با رنگ زمینه مشکی یا سورمه ای تیره با گلهای ریز به رنگ صورتی هست.
      نمونه فرشها را داخل سایت میتونید مشاهده کنید
      http://www.farshonline.com

  207. زهرا می گوید

    سلام .مبل من شکلاتی و کوسنش نارنجیه پرده هام دسدکاش قهو ه ای تیره اس میخاستم ببینم چه فرشی رو باهاشون ست کنم میز تی وی چ رنگی باشه ؟ نمیخام خونه تاریک بشه .ممنون

    1. admin می گوید

      سلام
      فرش زمینه کرم با گلهای ریز گلبهی درون فرش مناسب دکور شما هست. میز تلویزیون هم در تضاد با رنگ دیوار باشه بهتره

  208. شکییا می گوید

    ببخشید من میخوام رویه مبلهام رو عوض کنم
    مبلمانم راحتیه هفت نفره است با چرم مشکی و تشکهایی با زمینه مشکی و گلهای طلایی قهوه ای.
    فقط میخوام رویه گلدارش رو عوض کنم
    چه جنس و رنگ پارجه ای با چرم مشکی زیبا میشه؟
    چون میخوام فرش هم بخرم که هارمونی داشته باشه.
    فرش رو چه رنگی بخرم؟
    خیلی ممنونم

    1. admin می گوید

      سلام
      رنگ طلایی با مشکی هماهنگی خوبی داره و فرش در تم زرد یا طلایی با مبلمان شما زیبایی خاصی ایجاد می کنه

  209. گلاره می گوید

    سلام
    من یه دست مبل چستر با چرم قهوه ای خریدم میز نهارخوری چوبی که صندلیهاش پارچه خوره اگر به صندلی ها پارچه چرم بزنم خیلی تیره میشه با توجه به اینکه دیوار پشت غذاخوری آجر تیره است چه پیشنهادی دارین؟ به نظرتون اگر رنگم با مبلم هماهنگ نباشه بد میشه؟ یا اینکه چه رنگی برای صندلی های نهارخوریم انتخاب کنم؟

    1. admin می گوید

      سلام
      نیازی نیست نهار خوری با مبل چستر یک رنگ باشند زیرا دو موردکاملا متفاوت هستند. رنگ های زیبایی با توجه به سلیقه و چیدمان منزل برای پارچه مبل نهار خوری میتونید انتخاب کنید

  210. امینه می گوید

    سلام فرش من خشتی دستباف با رنگ قرمز تیره غالب هست و کف خونه هم کفپوش قهوه ای روشنه حالا می خوام مبل استیل بخرم موندم میشه راهنمایی کنید که چوبش را چه رنگی بگیرم همینطور پارچه اش را؟پرده هامم شیری هستن و والان نداره

    1. admin می گوید

      سلام
      خانواده رنگ سبز مکمل رنگ قرمز تیره هست. باز همه چیز بستگی به سلیقه شما داره

  211. الهام می گوید

    سلام.من مبل استیل و نهارخوری کلاسیک خریدم ولی افتضاح شده خونه بیرنگ و خیلی کرم شده به نظرتون خوب میشه یه ست ۷نفره راحتی سبز بخرم قسمت پذیرایی سه تفره راحتی و کنارش دو تا تک نفره منبت کاری شده استیل و قسمت نشیمن راحتی رو بچینم سه نفره کلاسیک و دو تا تکشم مجبورم به قیمت پایین و ارزان بفروشم یا قسمت پذیرایی ۳ نفره کلاسیک و دوتا تکشو بزارم و نشیمن یه راحتی سبز سه و دوتا تک استیل.راستش خوب نمیدونم فقط با وجود هزینه زیاد از فضای هال لذت نمیبرم خیلی ناراحتم یک هفته است سردرد دارم لطفا راهنماییم کنید مبلمو گزاشتم واسه فروش خیلی متضرر میشم چون گرون خریدم.ناراحتم خیلی

    1. admin می گوید

      سلام برای اینکه فضاتون بیرنگ و خیلی سرد به نظر نیاد نیازی نیست مبلهاتون را باهزینه بالا عوض کنید فقط باید از رنگهای گرمی که دوست دارید داخل دکوراسیون منزل استفاده کنید مثلا از کوسن، رومیزی یا عناصر دکوری دیگر به رنگ های قرمز، بنفش یا نارنجی برای تعادل رنگ فضای منزل بهره ببرید
      برای راهنمایی بیشتر درباره رنگها این مطلب را ببینید
      https://www.farshonline.com/blog/archives/9042

  212. بهار می گوید

    سلام.من مبل استیل کرم قهوه ای دارم البته رنگ غالبش کرم هست و فرش هام هم استخوانی هست الان میخوام یه نیم ست راحتی بگیرم از اونجایی که نمیخوام کرم قهوه ای باشه چه رنگی بهتره؟

    1. admin می گوید

      سلام
      پیشنهاد میشه از تم رنگهای قهوه ای استفاده کنید

  213. مریم می گوید

    سلام. من فرش قرمز طرح خشتی بختیاری برای خونم خریدم. قرمز رنگ غالبه، اما خشت‌های کرم، آبی پررنگ و نارنجی هم داره.
    لطفا راهنمایی بفرمایید چه رنگ مبلی به فرشم میاد. ممنون

    1. admin می گوید

      سلام بستگی به سلیقه و سایر وسایل منزل داره
      به طور کلی با این فرش میتونید مبل سبز رنگ تهیه کنید یا همانطور که اشاره کردید مبلتون از رنگ های غالب کرم، نارنجی یا آبی پر رنگ باشه

  214. Maryam می گوید

    سلام خسته نباشید
    سالنم ۳۵ متری هستش رنگ دیوارا سفید آشپزخانه هم به پذیرایی دید داره رنگ کابینت اشپزخانه کرم قهوه ای هست، پرده پذیرایی والانش زرشکی و کرمی هست رنگ فرشم هم دستباف قرمز هست لطفا راهنمایی کنید چه رنگ مبلی برای من مناسب است؟

    1. admin می گوید

      سلام
      مبلمان سبز تیره مکمل رنگ قرمز فرش و پرده شما هست

  215. Maryam می گوید

    سلام خسته نباشید
    سالنم ۳۵ متری هستش رنگ دیوارا سفید و رنگ سرامیک هم سفید با رگه کرمی کم رنگ که باید دقت بشه تا رنگ کرم دیده بشه. آشپزخانه هم به پذیرایی دید داره رنگ کابینت اشپزخانه کرم قهوه ای هست، پرده پذیرایی والانش زرشکی و کرمی هست رنگ فرشم هم دستباف قرمز هست لطفا راهنمایی کنید چه رنگ و نوع مبلی برای من مناسب است؟

  216. فیروزه می گوید

    سلام من سالنم ۳۰ متر هست و کف آن پارکت طرح چوب رنگ قهوه ای روشن میخوام روکش مبل راحتی ام رو عوض کنم غیر از تم کرم چه رنگی میتونم استفاده کنم و فرش چه رنگی بگیرم

    1. admin می گوید

      سلام
      فرش رنگ روشن روی پارکت قهوه ای خودش را بهتر نشان میده و برای رنگ مبل هم از بین رنگ گل های فرش رنگی را که بیشتر دوست دارید به عنوان رنگ مبل انتخاب کنید

نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.