ایده های خلاقانه برای دکوراسیون اتاق بازی کودک

0

دکوراسیون اتاق بازی کودک جدای از هزینه ای که در بر دارد به نظر امری ضروری به نظر می رسد مخصوصا که اکثر ما در آپارتمانهای کوچک زندگی می کنیم، جایی که اتاق بازی و اتاق خواب کودک یکی است، در این صورت در طراحی اتاق بازی کودک باید مکانی برای خواب و استراحت او نیز در نظر بگیریم. در این مطلب برخی طراحی های مدرن و زیبای اتاق بازی کودک نشان داده شده است که در آن از ایده های خلاقانه و کم هزینه جهت حداکثر کارایی فضا و در عین حال شادابی و تحرک کودک استفاده شده است.

آوردن همه آنچه که در اینجا مشاهده می کنید، به معنی پیاده کردن دقیق طرح جذاب مشاهده شده نمی باشد بلکه میتواند راهگشای شما در ابتکار و خلاقیت هایی کم هزینه برای اتاق کودک دلبندتان باشد. شاید… شاید بتوان با حداقل هزینه یعنی تعدادی تخته ، رنگ، مقداری کاغذ رنگی یا نخ کاموا و….روزی آنچنان شاد را در کنار فرزند خود تجربه کنیم که با میلیونها تومان هزینه مسافرت قابل کسب کردن نباشد و در عین حال نتیجه لذت بخش و کاربردی آنرا هر روز جلوی چشمان خود می بینیم و خاطره یک روز زیبا برای ما و فرزندمان تداعی می شود.

در گام نخست باید بدانیم کودک ما چه نیازهایی در اتاق بازی خود دارد. ایجاد بستری با انرژی و شاداب و نیز ایمن برای اتاق کودک چگونه صورت می گیرد. رنگ های مورد علاقه فرزندمان چه رنگهایی است؟ از کدام وسیله و اسباب بازی خود بیشتر خوشش می آید؟ اصلا بیایید صادقانه قبل از آنکه دست به کار پیاده سازی ایده و سلیقه خود شویم بنشینیم و با کودک خود هر چقدر هم که کم سن و سال باشد صحبت کنیم…نظر او را بخواهیم…اینکه در کل چه چیزی را دوست دارد.

ضرورت دقت در طراحی دکوراسیون اتاق بازی کودک از این جهت می باشد که، برای رشد و پرورش بهتر کودک، باید به محیط بازی و سرگرمی او توجه کرد. افرادی که دوره ی کودکی سرشار از شادی و بازی داشته اند دارای روحیه سالم و جوان و پر نشاطی هستند. توجه به دوران کودکی فرزندتان از مسائلی است که  والدین باید به آن بسیار توجه کنند در این دوره شخصیت کودک شکل می گیرد. بنابراین توجه به نیازمندی های روحی کودک بسیار مهم است.یکی از علایق کودکان در این سن بازی و ماجراجویی است از این جهت باید عناصر لازم برای وی فراهم شود. در اینجا برخی از جذاب ترین ایده های مربوط به دکوراسیون اتاق بازی کودک و یا اتاق خواب به عنوان اتاق بازی آورده شده است که می توانید از آن به عنوان زمینه ای برای شکوفایی ایده های فرزند خود بهره بگیرید.

دکوراسیون اتاق بازی کودک

به جرات میتوان گفت درست کردن این دکور زیبا و دوست داشتنی حداقل هزینه ممکن را دارد. آنچه نیاز دارد اندکی مشارکت است.

در ضمن انواع زیبایی از پوفی که در تصویر مشاهده می نمایید در کلکسیون بزرگ دکوراسیون فرش آنلاین موجود می باشد که میتوانید در صورت تمایل نگاهی به این صفحه بیندازید.

دکوراسیون اتاق بازی کودک

اگر به دنبال راهی هستید تا برای کودک کم تحرک خود جذابیت حرکتی ایجاد کنید، ایده ارائه شده در این تصویر میتواند راهگشایی مناسب برای شما و فرزند دلبندتان باشد.

دکوراسیون اتاق بازی کودک

اگر اتاق خواب و بازی کودک یکی هست و در عین حال فضای اتاق خواب محدود می باشد. بهترین حالت ممکن ایده ای هست که در تصویر مشاهده می کنید. با اندکی هزینه میتوانید محیط دلچسبی را برای کودک خود فراهم کنید.

دکوراسیون اتاق کودک

ایده ای بسیار خاص ، زیبا  و کم هزینه که تنها لازمه آن اندکی ذوق است و مقداری وقت که باید در کنار کودک خود سپری کنید.

دکوراسیون اتاق بازی کودک

یک ایده بسیار جالب توجه برای طراحی و استفاده بهینه از فضای شخصی و دنج جهت مطالعه و….که در ایالت بریزبن استرالیا به اجرا در آمده است.

شاید برای شما جالب باشد

دکوراسیون اتاق بازی کودک

آنچه کودک در این فضای کم هزینه و جذاب تجربه میکند می تواند یک اردوی خاص و کاملا خانوادگی باشد،  لحظاتی که کودک در  جنین اتاق خوابی خود  به سر می برد می تواند استثنایی و فراموش نشدنی برای کودک می شود.

دکوراسیون اتاق بازی کودک

ایده ای بسیار خاص و کم هزینه که کوچولوی شما را تبدیل به یک معمار خلاق میکند و تمام خلاقیت او را در این زمینه به حد شکوفایی می رساند. کاربرد لگوهایی در این سایز میتواند بسیار جالب توجه و سرگرم کننده باشد و در عین حال حال و هوای زیبایی نیز به دکوراسیون اتاق بدهد.

دکوراسیون اتاق بازی کودک

دکوراسیونی زیبا و سرگرم کننده و در عین حال هوشمندانه، با حفظ کارایی اصلی فضا.

دکوراسیون اتاق بازی کودک

دکوراسیونی خاص و زیبا برای خانه های با اتاقهای کوچک و فضای اندک.

دکوراسیون اتاق بازی کودک

دکوراسیونی که هر کودکی آنرا دوست خواهد داشت.

دکوراسیون اتاق بازی کودک

دکوراسیون خاص و جذاب و بسیار کاربردی جهت سرگرمی و شکوفایی خلاقیت کودک.

با ما همراه باشید…

منبع:

http://www.listinspired.com/category/decor/

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.