ارزان ترین فرش‌های ماشینی 1401؛ انتخاب 15 فرش ارزان از بهترین برندها

به همراه بررسی تحلیلی کمپین‌های «فرش ارزان شد» و....

0
همیشه انتخاب «ترین‌ها» در هر حوزه‌ای من جمله حوزه فرش، جذابیت خاصی را برای مخاطبان به همراه دارد. چرا که مخاطب عصاره تجربه و تحقیقات کارشناسان یک حوزه را در یک مرور کلی مشاهده می‌کند و می‌تواند دست به انتخاب بزند. اما لیستی که در این مقاله توسط کارشناس فرش آنلاین از «ترین‌ها» آماده شده، اندکی با سایر نوشته‌های مشابه تفاوت دارد. چرا که در این نوشته ما به دنبال ارزان‌ترین فرش‌های ماشینی بازار فرش رفته‌ایم؛ با این تفاوت که این فرش‌ها حتما باید از برندهای مطرح و باکیفیت بازار باشند.
شاید برای شما جالب باشد

پیش از معرفی فرش‌های ارزان با هم نگاهی می‌کنیم به عواملی که باعث کاهش یا افزایش قیمت فرش می‌شوند. سپس شعارهای تبلیغاتی برخی از فروشندگان فرش تحت عناوین «ارزان‌ترین فرش بازار» یا «فرش ارزان شد» و…رابررسی می‌کنیم. چرا که برای برخی از همراهانی که به دنبال فرش ارزان قیمت هستند، ابهاماتی به وجود امده که ما سعی می‌کنیم به آن پاسخ دهیم. در نهایت 15 فرش ارزان نفیس و چشم‌نواز را با هم بررسی می‌کنیم.

چه عواملی در تعیین قیمت فرش موثر هستند؟

  • تراکم عرضی یا شانه فرش

    همینطور که مشخص است هرچقدر تراکم یک فرش بالاتر باشد قیمت آن هم بالاتر می‌رود. هم اکنون فرش‌های 1200 شانه و 1500 شانه از قیمت بالاتری نسبت به سایر فرش‌ها برخوردار هستند. البته نکته مهم این است که لزوماً فرش‌ ارزان 400 یا 500 شانه بی‌کیفیت نیست. چرا که برای مکان‌هایی نظیر آشپزخانه، راهرو یا اتاق کودک و.. مناسب‌تر از فرش‌های 1500 شانه و گران‌قیمت هستند.

  • استفاده از الیاف متفاوت

    بافت فرش با الیافی نظیر جوت ، پلی استر، آکریلیک و… باعث ایجاد تفاوت در قیمت می‌شوند. فرش‌های ارزان‌ عموماً با الیاف پلی‌استر بافته می‌شوند. این فرش‌ها براقیت و زیبایی بیشتری نسبت به فرش‌های اکریلیک دارند، اما الیاف آن بعد از مدتی که پاخور شد، ممکن است تخته و سفت شوند. فرش اکریلیک، برعکس فرش پلی‌استر، از براقیت کمتری برخوردار است اما طول عمر بیشتری دارد و لطافت و نرمی خود را حفظ می‌کند؛ منتهی قیمت بالاتری نسبت به آن دارد.

  • الیاف اکریلیک آلمانی، ترک، ایرانی …

    استفاده از الیاف اکریلیک با کیفیت‌های متفاوت در بافت فرش نیز در قیمت فرش موثر است. الیاف اکریلیکی که در ایران استفاده می‌شود،عموماً آلمانی، ترک یا ایرانی است. الیاف اکریلیک آلمانی که عمدتاً شرکت درالون بایر آلمان آن را تولید می‌کند، از بهترین انواع الیاف اکریلیک در جهان هستند و به همین خاطر قیمت بالاتری نسبت به سایر الیاف اکریلیک دارند.

  • هیت‌ست شدن فرش
  • یکی از مشکلات مهم فرش‌های اکریلیک، پرز داشتن آنها است. برای کاهش پرزدهی فرش‌های اکریلیک، پروسه‌ای را به کار می‌برند که به آن هیت‌ست شدن فرش می‌گویند. طی این پروسه، الیاف به هم تابیده و تحت حرارت قرار می‌گیرند تا هم پرز آنها کمتر شود و هم در صورت دیدن نور و حرارت مستقیم، واکنشی از خود نشان ندهند. با اجرای عملیات هیت‌ست روی این الیاف، رنگ‌پذیری و استحکام قالی افزایش می یابد. فرایند هیت‌ست شدن نیز یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت یک فرش است.
  • استفاده از طرح و نقشه اختصاصی

    استفاده از طراحان مشهور و هزینه کردن برای ایجاد یک نقشه فرش جدید نیز یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت‌گذاری فرش است. فرش هایی که نقشه جدیدی دارند یا طراحان مشهوتری نقشه آن‌ها را خلق کرده‌اند، به مراتب از نقشه های قدیمی و چند ساله گرانتر هستند.

  • دستگاه‌های قدیمی بافت فرش

    استفاده از این دستگاه‌ها در بافت فرش، در کنار این که باعث می‌شود فرش ارزان شود، کیفیت آن را نیز عموماً کاهش می‌دهد.

  • هزینه های جانبی

    نبود هزینه‌های جانبی مانند هزینه‌های نمایشگاه، پرسنل فروش و… برای یک فروشنده آنلاین فرش، باعث ارائه فرش ارزان تر می‌شود.

  • حذف واسطه های فروش فرش

    تهیه مستقیم فرش از تولیدکننده‌های معتبر، نیز یکی دیگر از عوامل ارائه فرش ارزان است.

  • خرید عمده نخ و مواد اولیه

    کارخانه‌های بزرگ فرش ماشینی نظیر ساوین، عمدتاً مواد اولیه خود را به صورت عمده خریداری می‌نمایند. خریدهای عمده مواد اولیه بالتبع قیمت محصول نهایی را نیز کاهش می‌دهد.

  • هزینه‌های تبلیغات و برندسازی 

    یکی از مسائلی که در تعیین قیمت فرش کمتر به آن توجه می‌شود، تبلیغات و برندسازی تولیدکننده‌ها است.کارخانه‌هایی که هزینه زیادی برای تبلیغ و برندسازی فرش خود می‌کنند، عموماً این هزینه‌ها را در قیمت‌گذاری محصول خود لحاظ می‌کنند.

  • فرش ته انباری یا فرش استوک

    این دست فرش‌ها که عموماً به لحاظ نقشه یا بافت، قدیمی هستند و کارخانه، دیگر آنها را تولید نمی‌کند، از لحاظ قیمت به مراتب ارزان‌تر از فرش‌هایی با نقشه یا بافت جدید می‌باشند. فرش‌های استوک هیچ زدگی یا پارگی یا عیبی در بافت ندارند و به همین خاطر برای برخی از مکان‌ها گزینه ایده‌آلی به نظر می‌رسد.

  • رنگ‌بندی فرش

    رنگ‌بندی فرش و استفاده از رنگ‌های طبیعی یا مصنوعی، یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت‌گذاری فرش است. الیافی که با استفاده از رنگ‌های طبیعی، رنگ می‌شوند، قیمت بالاتری نسبت به الیاف با رنگ مصنوعی دارند. علت آن، دوام بیشتر رنگ‌های طبیعی و رنگ پس ندادن آنها است. علاوه بر جنس رنگ (طبیعی یا مصنوعی)، تعداد رنگ‌های استفاده شده در فرش نیز تعیین می‌کند فرش ارزان باشد یا گران.

فرش ارزان طرح باغی ساوین
فرش ماشینی طرح باغی در منزل یکی از همراهان فرش آنلاین

چگونه «فرش ارزان شد»؟!

ما در حوزه فروش فرش ماشینی همواره با عبارت‌هایی نظیر ارزان‌ترین فرش‌های ماشینی و فرش ارزان شد و… از جانب فروشندگان فرش مواجه هستیم. اما سوال اینجاست که آیا علاوه بر ارزان بودن به کیفیت و برند فرش نیز در تبلیغات و فروش توجهی می‌شود. متاسفانه باید گفت که در اکثر شعارها و کمپین‌های فروش فرش ارزان، چندان به کیفیت و برند فرش، توجهی نمی‌شود و فرش‌هایی از کارخانه‌هایی بی‌نام و نشان یا بی‌کیفیت، انتخاب و تبلیغ می‌شوند.

مشکل این فرش‌های ارزان اما بی‌کیفیت این است که بعد از یک مدت که دچار مشکلات خاصِ فرش‌های بی‌کیفیت شد، دست خریدار به هیچ جایی بند نیست. چرا که خریدار نام برند را نمی‌شناسد و فروشنده نیز با اما و اگرهای فراوان زیر بار ضمانت آن می‌رود؛ اگر در نهایت و بعد از قیود بسیار آن را بپذیرد. این فرش‌ها ممکن است لوگوهایی از برندهای مشهور فرش را نیز در شناسنامه خود داشته باشند، اما قطعاً این لوگوها، تقلبی هستند و مشتری متاسفانه فریب  این لوگوها را خورده است.

به غیر از کارخانجات بی‌نام و نشانِ تولیدکنندۀ فرش، برخی از فروشنده‌های آنلاین و حضوری فرش نیز در ایجاد موج‌های غیرواقعیِ فرش ارزان سهیم هستند. تبلیغات برخی از برندهای مشهور فروشنده فرش نیز متاسفانه چندان با واقعیت انطباقی ندارد. در سال‌های اخیر هزینه‌های تولید فرش ماشینی از قیمت نخ و تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات تا دستمزد نیروی کار و… روزبروز و سال به سال افزایش یافته است. فرش ماشینی نیز که محصول نهایی است تابع این افزایش قیمت‌ها بوده و نمی‌تواند کاهش قیمت داشته باشد. مگر آنکه تولیدکننده و فروشنده، محصول را زیر قیمت تولیدشده بفروشند!!

فرش ارزان قیمت سنتی
فرش ماشینی طرح کوکب از پرفروش‌ترین فرش‌های ارزان قیمت- عکس از منزل همراهان فرش آنلاین

طبق برخی شنیده‌های موثق…!

اینجاست که فرضیات دیگری برای پاسخ به این شبهه توسط برخی کارشناسان شکل می‌گیرد که ما صرفاً آن را نقل می‌کنیم. این فرضیات هم به کاهش کیفیت مواد اولیۀ فرش و هم تغییر در ضخامت فرش برای تولید فرش ارزان اشاره دارد.

برخی از کارشناسان فرش طبق پاره‌ای شواهد در چند سال گذشته پی برده‌اند که برخی از تامین‌کنندگانِ اصلی هایپرمارکت‌های فرش، برای تولید فرش ارزان، به تدریج الیاف اکریلیک ترک و ایرانی را جایگزین الیاف اکریلیک آلمانی کرده‌اند. با این تغییر، کاهش ناگهانی در قیمت فرش اتفاق افتاد. به تعبیری دیگر، فرشی که تا پیش از آن عمدتاً با الیاف اکریلیک باکیفیت آلمانی بافته می‌شد، با الیاف اکریلیک ترک یا تولیدی ایران، بافته شد. این جایگزینی به‌خاطر هزینه‌های نسبتاً بالای خرید و واردات الیاف اکریلیک آلمانی بود و به این ترتیب بود که «فرش ارزان شد»!

همچنین نکته دیگری که برخی کارشناسان فرش مطرح نمودند بحث تفاوت ضخامت فرش‌های هایپرمارکت‌های بزرگ با سایر فرش‌های تولیدی کارخانه بود. مسئله اینجاست که برخی از هایپرمارکت‌های فرش بواسطۀ خریدهای عمده‌ای که از کارخانجات می‌کنند، این امکان را دارند که محصول مورد نظر خود را به صورت سفارشی تحویل بگیرند.

بهمین علت ممکن است نازک شدن قطر فرش حتی به اندازه 1 میلی‌متر، چند کیلوگرم فرش را سبک‌تر و در نتیجه مصرف نخ را کاهش دهد و فرش ارزان شود! مسئله‌ای که برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سایر محصولات نیز اتفاق می‌افتد.

15 فرش ارزان پرفروش در فرش آنلاین

فرش ارزان طرح سنتی

این بافته زیبا تمامی مرزهای دکوراسیونی را درنوردیده و به جرات می‌توان گفت در هر کجا باشد خواهد درخشید. این فرش در عین سادگی بسیار چشم‌گیر و حاصل ربع قرن تجربه طراحی، تولید و بافت فرش توسط شرکت ساوین است.

در کنار زیبایی چشم‌نواز، این فرش ارزان فاقد پرزدهی بوده و از قابلیت تمیزشوندگی بالایی نیز برخوردار است. همراهان عزیز فرش آنلاین می‌توانند همه ابعاد این فرش زیبا را در فرش آنلاین تهیه فرمایید. با تمام اوصاف، قیمت سایز 12 متری این فرش ۳,۵۸۸,۰۰۰ تومان است!

پیشنهاد فرش آنلاین: این را به واسطه رنگ و طرحش می‌توان در فضاهای مختلف منزل استفاده کرد. استفاده از این فرش در اتاق نشیمن با مبلمان کرم رنگ، نسکافه ای، آبی … جلوه بصری ویژه ای به منزل می‌بخشد.

فرش ارزان قیمت طرح سنتی

این فرش بسیار جذاب 700 شانه با تخفیف 28 درصد هم اینک در معرض انتخاب شما همراهان فرش آنلاین قرار دارد. قیمت سایز 6 متری این محصول جذاب با 28 درصد تخفیف ۲,۷۱۶,۰۰۰ تومان است که تقریباً 1.5 تا 2 میلیون تومان از سایز فرش‌های 700 شانه ارزان‌تر است!

پیشنهاد فرش آنلاین: از این فرش زیبا به دلیل رنگ کرمی آن، بهتر است در فضاهایی مانند فضای ورودی و راهروها که رفت‌وآمد بیشتری دارد، استفاده نشود. بهترین نقطه برای استفاده از این فرش سنتی فوق‌العاده با زمینه ابریشمین جذابش، اتاق نشیمن است. پیشنهاد ما استفاده از مبلمان ساده از نظر طرح و رنگ در کنار این مفروش زیبا است. هر چه قدر که مبلمان ساده‌تر باشد، این فرش جلوه بهتری خواهد داشت و جایگاه کانونی خود را بیشتر حفظ خواهد نمود.

فرش ارزان طرح هریسیک طرح هندسی و سنتی جذاب که نشات گرفته از منطقه هریس در آذربایجان شرقی است و طرفداران بی‌شماری نه تنها در ایران که در اقصی نقاط جهان دارد.

جنس الیاف استفاده شده در تولید این محصول پلی پروپیلن هیت‌ست شده است که باعث می‌شود اولا فرش پرزدهی نداشته باشد و ثانیا از قابلیت تمیزشوندگی بالایی برخوردار باشد. قیمت بسیار مناسب این فرش در سایز 6 متری، ۱,۸۰۶,۰۰۰ تومان و در سایز 9متری ۲,۸۴۹,۰۰۰ تومان است.

پیشنهاد فرش آنلاین: طرح زنده و گیرای این فرش ارزان قیمت را می‌توانید به راحتی در خاص‌ترین، لوکس‌ترین و حتی امروزی‌ترین دکوراسیون‌ها بدون هیچ‌گونه نگرانی استفاده کنید. چرا که رنگ لاکی با زمینه هندسی و خطوط شکسته آن می‌تواند در مینیمال‌ترین سبک‌ها تا سنتی‌ترین انواع آن به خوبی استفاده شود.

فرش ارزان قیمت طرح مدرن

طراح این فرش نفیس از نقوشی استفاده کرده که آن‌ها را بیشتر در گلیم‌ها و قالی‌های دستبافت عشایری و فرشهای ریزبافت کشورمان می‌بینیم و به همین خاطر جلوه‌ای زیبا به این فرش ماشینی داده است.

نقوش سنتی زیبا و رنگارنگی که تمام زمینه‌ی این فرش ماشینی را پوشانده‌اند، آن را به انتخابی مطمئن برای علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر ایرانی تبدیل کرده‌اند. این فرش با طرح سنتی خود، به خانه‌ی مدرن شما اصالتی از فرهنگ و هنر ایرانی می‌دهد و زیبایی‌اش را دوچندان می‌کند.

این محصول اثری از شرکت «فرش سهند» است که در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. با توجه به فضایی که در نظر گرفته‌اید، می‌توانید انواع سایزهای این فرش ارزان قیمت نفیس را با قیمت‌های زیر انتخاب کنید.

6متری: ۱,۶۹۰,۰۰۰ تومان

9متری: ۲,۴۶۳,۰۰۰ تومان

12 متری: ۳,۳۷۷,۰۰۰ تومان

فرش ارزان برند سهند

رنگ شاد این فرشِ چشم‌نواز با طرح مدرن و بافت خوب و قیمت فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند به عضوی جدانشدنی از دکوراسیون منزل‌تان تبدیل شود و یک خرید مطمئن برای شما به حساب بیاید. این فرش هیچ‌گونه پرزی تولید نمی‌کند و بسیار نرم و لطیف است. قیمتهای این فرش جذاب در سایزهای مختلف را مشاهده می‌فرمایید:

6متری: ۱,۶۹۰,۰۰۰ تومان

9متری: ۲,۴۶۳,۰۰۰ تومان

12 متری: ۳,۳۷۷,۰۰۰ تومان

فرش ارزان طرح باغی

این محصول زیبا همان طور که از نامش برمی‌آید دشتی است از گل‌ها که در باغی زیبا آراسته شده و نقش بسته است. چنین طرح زیبایی می‌تواند سال‌های سال دلربایی کند و نمایان‌گر کامل یک طراحی دقیق و استادانه باشد. این محصول خوب ساوین را می‌توانید برای دکوراسیون‌های کلاسیک، سنتی، مدرن و امروزی استفاده کنید.

محصول از قابلیت تمیز شوندگی بالایی برخوردار بوده و به همان نسبت خوش‌قیمت و در دسترس همگان می باشد. قیمت سایز 6 متری این فرش ۱,۸۰۶,۰۰۰ تومان و سایز 9متری آن ۲,۸۴۹,۰۰۰ تومان هست.

پیشنهاد فرش آنلاین: این بافته زیبا در هر کجا استفاده شود خواهد درخشید. کافیست انتخابش کنید تا اتاق خواب‌تان را گرم و صمیمی و مملو از آرامش نماید یا راهروی خانه‌تان را به محلی دلنشین‌تر تبدیل کند. 

فرش ارزان قیمت مدرن

اگر به فرش‌های مدرن و فانتزی با کیفیت بافت درجه یک و قیمت بسیار مناسب علاقه دارید، کلکسیون صدف فرش ساوین می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را پوشش داده و شما را راضی نماید. این فرش که از همین کلکسیون می‌باشد، طرحی نقاشی‌گونه و آن چنان زیبا و متفاوت دارد که هر نگاهی را به لحظه‌ای تامل وا می‌دارد. ترکیب رنگی زمینه این فرش به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید از طیف‌های رنگی متفاوتی برای ایجاد یک دکوراسیون متفاوت استفاده کنید.

پیشنهاد فرش آنلاین: هر یک از رنگ‌های زمینه فرش اعم از کرم ، قهوه‌ای ، نارنجی و… می تواند رنگ مبلمان یا حتی کوسن و پرده و سایر المان‌های موجود در فضای اطراف باشد. توصیه می‌شود با توجه به رنگی بودن زمینه فرش، از همین رنگ‌ها در اطراف استفاده و آنها را به گردش در آورید. تا هم فضا شلوغ نشان داده نشود و هم اینکه تعادل رنگی به خوبی برقرار شود.

فرش ارزان قیمت تک رنگ

این محصول جذاب در دسته فرش‌های فانتزی قرار گرفته و با وجود شانه و تراکم پایین، کارایی خاص خود را دارد. این مفروش زیبا بر هر نوع کفی از تیره و روشن تا سرامیک و سنگ به یک اندازه زیبا و چشم‌نواز خواهد بود. فرشی که مشاهده می‌کنید از ترکیب الیاف پلی‌استر و پلی پروپیلن تولید شده است و همین آن را به محصولی مقاوم در برابر گرما و نور خورشید، بدون حساسیت و پرزدهی تبدیل نموده است.

پیشنهاد فرش آنلاین: رنگ بنفش تیره این فرش به خوبی در کنار انواع رنگ‌های متضاد همچون سبز یا آبی تیره و روشن و حتی سرمه‌ای جلوه خوبی خواهد داشت. همچنین می‌توانید از این فرش در کنار انواع مبلمان به رنگ‌های طوسی، نوک مدادی، فیلی و سایر رنگ‌های ملایم و خنثی به بهترین شکل استفاده و نتایج مطلوبی کسب نمایید.

فرش ارزان طرح سنتی

طرحی برگرفته از نقوش قدمت‌دار، اصیل و کاملاً ایرانی. فرشی بسیار پرفروش و پرطرفدار.

در عین همه تنوعی که در رنگ و نقش دارد، سادگی مبهم و زیبایی در این طرح نهفته که در نگاه اول هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌نماید. از مزایای این محصول تنوع بالای ابعاد(1/5، 4، 6، 9 و 12 متری) و نیز دارا بودن پادریِ سِت در ابعاد 50 در 80 است. این فرش 320 شانه بوده و به نسبت کیفیت بافت درجه یک، قیمت بسیار مناسبی دارد.قیمت‌های این محصول در ابعاد مختلف:

6متری: ۱,۸۰۶,۰۰۰ تومان

9 متری: ۲,۸۴۹,۰۰۰ تومان

12 متری: ۳,۵۸۸,۰۰۰ تومان

پیشنهاد فرش آنلاین: رنگ‌های استفاده شده در این فرش از تنوع بالایی برخوردار بوده و به خوبی می‌توانید آن را با هر فضایی ست کنید.

فرش ارزان طرح گلیم

یک فرش گبه‌مانند و بسیار دلنشین با فضایی آرام‌بخش از برند ساوین. ترکیب زیبایِ رنگ‌های ملایم در زمینۀ این فرش، آن را زیبا، دلنشین، جذاب و مملو از حس رضایت و آرامش نموده است.

این محصول ویژه در کنار طرح و رنگ خاص و ملایمش، 320 شانه و بسیار باکیفیت نیز هست. ضد لک بودن و قابلیت شستشوی ساده فرش، آن هم با تمامی انواع شوینده‌های موجود در بازار، یکی دیگر از نکات قوت این محصول است. فرش زیبایی که مشاهده می کنید با الیاف پلی پروپیلن هیت ست تولید شده و از قابلیت تمیز شوندگی خوبی برخوردار است. قیمت سایز 6متری این فرش فقط ۱,۸۰۶,۰۰۰ تومان است!

پیشنهاد فرش آنلاین: این محصول را می‌توانید به‌سادگی با طیف وسیعی از مبلمان و اکسسوری به رنگ‌های ملایم و خنثی یا رنگ آبی زمینه فرش، سِت کنید و اقیانوسی از حس‌های خوب ایجاد کنید!

فرش کناره ارزان قیمت

رنگ کرم زمینۀ این کناره، به خوبی با طرح‌ها و نمادهای اصیل ایرانیِ نقش بسته بر زمینۀ محصول همخوانی دارد. همخوانی بین رنگ و طرح این کناره فرش با سایر اکسسوری‌های موجود در دکوراسیون، ترکیب جذابی ایجاد می‌کند.

پیشنهاد فرش آنلاین: این محصول را در کنار فرش مستطیل شکل آن -که در انواع سایزها از فرش آنلاین قابل سفارش می‌باشد- به زوج‌های جوان و نوعروس‌های عزیز پیشنهاد می‌کنیم. این محصولِ بسیار خوش‌قیمت، بهترین ترکیب را در کنار انواع طیف‌های رنگیِ گرم و خنثی همچون انواع کرم، قهوه‌ای، طوسی و خاکستری ایجاد می‌نماید.

فرش کناره ارزان قیمت برند ساوین

یک فرش کناره بسیار زیبا با طرحی سنتی که به شکلی امروزی و کاملا مدرن بافته و به بازار عرضه شده است. از عمده حسن های فرش های 320 شانه ساوین، تنوع بسیار بالای طرح و رنگ در کنار کیفیت بافت درجه یک و کارایی آنها است. به طوری که می توانید با خیالی آسوده، سال‌های سال از این فرش‌ها استفاده کنید؛ آن هم در هر بخش از منزل که مدنظرتان بود.

پیشنهاد فرش آنلاین: کناره زیبایی که پیش‌رویتان قرار گرفته به شکل مستطیل و در سایزبندی 1.5 تا 12 متری نیز تولید شده است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت و به صورت هماهنگ در قسمت‌های مختلف منزل بسته به نیاز از شکل کناره و مستطیلی آن استفاده کنید.

فرش کناره ارزان قیمت برند شاهکار شفق تبریز

مهمترین حسن و مزیت کناره‌های «شاهکار شفق تبریز»  که در فرش آنلاین پیش‌روی شما قرار گرفته است، موجود بودن فرش هم‌رنگ و طرح آن است. به طوری که دست شما برای هر نوع انتخابی باز است.  شما می‌توانید فرش و کنارۀ ست را در هر سایزی که نیاز داشتید سفارش داده و تحویل بگیرید.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت طرح‌های «شاهکار شفق تبریز»، امکان ست کردن بالای آنها با انواع دکوراسیون مدرن، مینیمال و…به حساب می‌آید. دومین مزیت آنها این است که در هر بخشی از منزل قابل استفاده هستند، خواه اتاق خواب یا نشیمن یا راهرو و…..

پیشنهاد فرش آنلاین: این طرح‌ها عموماً چرک‌تاب بوده و لکه و کثیفی را براحتی نشان نمی‌دهند. کاربرد این فرش و کناره زیبا را در کنار انواع اکسسوری از آباژور و کوسن گرفته تا تابلو و مبل و… . به رنگ‌های زرد، سفید، قرمز، یاسی، صورتی و صورتی چرک، یا حتی نارنجی و آبی و سبز روشن پیشنهاد می‌کنیم.

فرش ارزان قیمت طرح وینتیج

یک محصول بسیار خاص با کیفیت بافت درجه یک و به همان نسبت خوش قیمت و مقرون به صرفه. اگر به دنبال فرشی هستید که هم قیمت بالایی نداشته باشد و هم مدرن باشد و با هر فضا و چیدمانی ست شود، این فرش مختص شما بافته شده است.

این فرش زیبا یک حسن بزرگ دارد و آن قابلیت استفاده در قسمت‌های مختلف منزل اعم از نشیمن، اتاق خواب و کتابخانه است. مزیت دیگر این فرش ارزان آن است که در سه رنگ متفاوت لاکی، کرم و سبز در سایزها و ابعاد گوناگون تولید و روانه بازار شده است. قیمت سایز 9 متری این فرش۲,۸۴۹,۰۰۰ تومان می‌باشد.

پیشنهاد فرش آنلاین: رنگ کرم این فرش به خوبی با انواع رنگ‌های چرخه رنگی اعم از طیف‌های خاکستری و حتی قهوه‌ای و فیلی و نوک مدادی و همچنین رنگ‌های سرد همچون انواع آبی‌ها، سبز و… هم بسته به علاقه و خلاقیت شما قابل هماهنگ کردن می‌باشد.

فرش وینتیج ارزان قیمت

یک محصول بسیار زیبا از کلکسیون گلستان فرش ساوین. اگر به فضاهای کلاسیک و سنتی علاقه داشته باشید این فرش همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

این فرش ارزان ساوین بسیار پر طرفدار است و علت آن کارایی بسیار بالا در کنار قیمت مناسب است که باعث شده است خریداران فراوانی داشته باشد. از سایر مزایای محصول عدم پرزدهی، ضد الکتریسیته ساکن بودن، قابلیت تمیز شوندگی بالا و همین طور بافت نرم و لطیف آن است.

با همه این محاسن قیمت سایز 6متری این فرش ۱,۸۰۶,۰۰۰ تومان و سایز 9 متری آن ۲,۸۴۹,۰۰۰ تومان می‌باشد.

پیشنهاد فرش آنلاین: رنگ سرمه‌ایِ زمینۀ این محصول با انواع رنگ‌های روشن، ترکیب جذابی ایجاد می‌کند. می‌توانید از رنگ گل‌های موجود در زمینه این فرش برای استفاده در اکسسوری‌ها بهره بگیرید؛ مثلاً در رنگ کوسن، آباژور و… .

 

 

پرفروش ‎ترین فرش های ماشینی 1401+ بررسی 15 طرح و کلکسیون جذاب

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.