10 طرح پرفروش فرش کودک در سال 1401

نکات مهم برای خرید فرش اتاق کودک که حتما باید بدانید

0
برای بسیاری از والدین، آماده کردن اتاق کودک و تمام کارهای مربوط به آن مثل خرید فرش کودک و تخت و کمد و اسباب‌بازی‌ها یکی از زیباترین بخش‌های بچه‌دار شدن است. در بین تمام وسایلی که ما برای اتاق کودک خریداری می‌کنیم، فرش می‌تواند یکی از مهم‌ترین وسایل باشد. خرید یک فرش مناسب می‌تواند تا حد زیادی بر زیبایی اتاق کودک و روحیه او تاثیرگذار باشد. بازار فرش کودک بسیار متنوع است. در بین صدها طرح مختلف موجود در بازار، برای آن‌که با 10 طرح پرفروش فرش کودک در سال 1401 بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
شاید برای شما جالب باشد

مهم ترین نکات درمورد خرید فرش اتاق کودک

کودکی یکی از حساس‌ترین دوره‌های زندگی هر فرد است. کودکان هم برای سلامت جسمانی خود نیاز به مراقبت‌های بیشتری دارند و هم روحیات آن‌ها در این سنین بیشتر از هر زمان دیگری حساس و نیازمند توجه هست. به همین دلیل انتخاب جزء به جزء وسایل اتاق کودک و سپس چیدمان آن باید با وسواس و دقت بیشتری انجام شود. اما برای انتخاب و خرید فرش اتاق کودک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

نرمی و لطافت فرش

مهم‌ترین نکته درمورد خرید فرش اتاق کودک نرمی و لطافت فرش است. برای کودک، بخصوص اگر در سن سینه‌خیز رفتن یا راه رفتن باشد، تمام وسایل اطراف باید از امنیت کافی برخوردار باشند. نرمی فرش اتاق کودک باعث می‌شود تا مرحله سینه‌خیز رفتن، چهار دست و پا رفتن و سپس راه رفتن‌ها و زمین‌خوردن‌های کودک، آسیبی به پوست لطیف و حساس او وارد نکند.

فرش کودک

عدم پرزدهی

یکی دیگر از ویژگی‌های فرش کودک عدم پرزدهی آن است. کودکان به خصوص در دو سال ابتدایی زندگی خود، بیشتر بر روی سطح زمین به صورت نشسته یا دراز کشیده مشغول بازی هستند. این تماس نزدیک با فرش باعث می‌شود ریه‌های کودک مستعد آسیب شوند. بنابراین هنگام خرید فرش برای اتاق کودک باید حتما توجه کنیم که فرش، پرزدهی زیادی نداشته باشد.

حتی برای کودکان بالاتر از دو سال هم این موضوع می‌تواند جدی و مهم باشد. زیرا پرز فرش به راحتی در هوا پراکنده می‌شود و می‌تواند مدت‌ها در فضای اتاق معلق بماند. فرش‌هایی که زیاد پرز می‌دهند به هیچ عنوان نمی‌توانند برای سلامت دستگاه تنفس کودک مناسب باشند.

– قابلیت شستشوی آسان

یکی دیگر از ویژگی های مهم فرش کودک، قابلیت شستشوی آسان فرش است. کودک در طول روز در اتاق خود فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهد. نقاشی، ساخت کاردستی و خوردن غذا و نوشیدنی. یک فرش مناسب برای اتاق کودک، فرشی است که به سادگی بتوان آن را شست؛ بدون آنکه کیفیت خود را از دست بدهد.

به این ترتیب فرش‌های بزرگ و سنگین یا فرش‌های دستبافت که با شستشو رنگ آن‌ها به هم می‌ریزد، به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای اتاق کودک نیستند. فرش مناسب کودک، فرشی است که دارای ابعاد کوچک و وزن سبک باشد و با شستشوی مکرر کیفیت خود را از دست ندهد.

طرح فرش

از دیگر ویژگی‌های مهم فرش اتاق کودک طرح و نقشه آن است. طرح فرش باید مطابق با روحیه کودک باشد. رنگ‌های تیره و کدر به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای خرید فرش کودک نیستند.

شما می‌توانید در این مورد به جنسیت کودک خود هم توجه کنید. اما فارغ از این موضوع، بهتر است در هر صورت انتخاب شما فرش‌هایی به رنگ روشن و شاد باشد. این مسئله می‌تواند باعث ایجاد انرژی، زندگی و طراوت در فضای اتاق کودک شود. اگر کودک شما بالای ۳ سال سن دارد می‌توانید برای انتخاب و خرید فرش اتاقش از خود او نظر بخواهید.

فرش کودک شاد

بهترین برندهای تولیدکننده فرش کودک

برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که به تولید فرش کودک مشغول هستند. اما خرید از یک برند خوب و معتبر می‌تواند به ما کمک کند تا به تمام ویژگی‌های مهم یک فرش عالی برای اتاق کودک خود دست پیدا کنیم. در بین برندهای فعلی موجود در بازار، برندهای ساوین، پاتریس و همچنین فرش‌های کلاریس  جزء موفق‌ترین و بهترین برندهای تولیدکننده فرش اتاق کودک هستند. کیفیت عالی، تنوع در طرح و قیمت مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که محصولات این سه برند را تا این اندازه در بین مردم محبوب و پرطرفدار کرده‌اند.

فرش آنلاین نماینده مطرح‌ترین برندهای فرش در ایران می‌تواند به شما کمک کند تا به ساده‌ترین روش ممکن خریدهای خود را از این سه برند موفق انجام دهید. از طریق فرش آنلاین شما این فرصت را دارید که اکثر طرح‌های فرش اتاق کودک و همچنین فرش‌های بزرگسال را با قیمت تولیدی خریداری کنید. به این ترتیب بدون پرداخت هزینه‌های گزاف، می‌توانید محصولاتی عالی و با کیفیت از برندهای ساوین، پاتریس و کلاریس خریداری کنید.

علاوه‌بر پرداخت هزینه کمتر، با خرید از فرش آنلاین می‌توانید تا حد زیادی در وقت و انرژی خود نیز صرفه‌جویی کنید. فقط کافی است وارد سایت فرش آنلاین شوید، در آنجا از بین صد‌ها طرح مختلف، فرش موردنظر خود را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید. سپس می‌توانید فرش خود را بین ۱ تا ۳ روز کاری درب منزل تحویل بگیرید. .(البته فرش‌های کلاریس به علت تولید بعد از سفارش، در بازه زمانی حداکثر 20 روزه ارسال می‌شوند.)

 10 طرح پرفروش فرش کودک در سال 1401

برندهای مختلفی در زمینه تولید فرش کودک در بازار فرش فعالیت می‌کنند. اما همیشه خرید از بهترین برندها است که می‌تواند یک خرید موفق و سودمند را برای ما تضمین کند؛ خریدی که در آن محصول خریداری شده موجب زیبایی فضای بازی و همچنین راحتی و آسایش کودک دلبندمان شود. در ادامه، 10 طرح پرفروش فرش کودک را از بهترین برندهای فرش کودک (ساوین، پاتریس، کلاریس) به شما معرفی خواهیم کرد.

1-  فرش کودک طرح سگ های نگهبان

فرش کودک طرح سگ های نگهبان

طرح سگ‌های نگهبان یکی از 10 طرح پرفروش‌ فرش‌ کودک در سال 1401 است. کارتون سگ‌های نگهبان سال‌ها است که بین کودکان محبوبیت زیادی دارد. به همین دلیل طرح‌های جذاب شخصیت‌های این کارتون نیز در بین کودکان بسیار محبوب است. فرش ماشینی کودک کلاریس سگ های نگهبان یکی از ده‌ها طرح فرش کودک کلاریس است که فروش زیادی دارد. این فرش با دکوراسیون سفید، آبی روشن و سبز روشن بیشترین تناسب را ایجاد می‌کند.

نخ خاب این فرش از جنس پلی استر است. اکرلیک یا پلی استر یکی از مهم‌ترین الیافی است که در تولید فرش‌های ماشینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از برجسته‌ترین ویژگی‌های پلی استر می‌توان به خاصیت رنگ‌پذیری بالای آن اشاره کرد. بنابراین فرش‌های بافته شده از پلی استر دارای رنگ روشن‌تر و درخشان‌تری هستند و در نتیجه ظاهری چشمگیرتر دارند.

پلی استر همچنین دارای کمترین میزان پرزدهی نیز هست و جذب رطوبت آن نیز بسیار پایین است. تمام این ویژگی‌ها باعث شده تا این فرش گزینه‌ای عالی برای اتاق کودک باشد. به این ترتیب می‌توان گفت این فرش تمام ویژگی‌های یک فرش خوب برای اتاق کودک را دارد. این فرش ۷۰۰ شانه  با ارتفاع نخ خاب ۷ میلی متر در ابعاد مختلف تولید می‌شود. بنابراین اتاق کودک شما دارای هر متراژی که باشد می‌توانید از فرش ماشینی کودک کلاریس طرح سگ‌های نگهبان استفاده کنید.

2- فرش ماشینی کودک کلاریس طرح خرس و ماه

فرش کودک طرح خرس و ماه

از دیگر گزینه‌های پرفروش فرش کودک، طرح خرس و ماه برند کلاریس است. این طرح به عنوان یکی از زیباترین و محبوب‌ترین طرح‌های فرش اتاق کودک شناخته می‌شود. زمینه آبی روشن فرش با طرح بچه خرسی که بر روی هلال ماه نشسته و هاله درخشان و ستاره‌های اطراف آن، این طرح فرش را به یکی از ۱۰ طرح پرفروش فرش کودک در سال ۱۴۰۱، بخصوص برای اتاق دختربچه‌ها تبدیل کرده است. طرح خرس و ماه بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون سفید، آبی روشن و طوسی ایجاد می‌کند.

این فرش با جنس نخ خاب پلی استر و ارتفاع نخ خاب ۷ میلی‌متر گزینه‌ای عالی برای اتاق کودک است و تمام ویژگی‌های یک فرش خوب و مناسب برای اتاق کودک مثل عدم پرزدهی و شستشوی آسان را دارد. این فرش ۷۰۰ شانه در ابعاد مختلف تولید می‌شود.

3- فرش ماشینی کودک کلاریس طرح خرگوش و بند

فرش کودک طرح خرگوش و بند

یکی از پرفروش‌ترین فرش‌های اتاق کودک، طرح خرگوش و بند است. فرش ماشینی طرح خرگوش و بند با زمینه صورتی روشن و طرحی دوست‌داشتنی از خرگوشی که به همراه جوراب و پیش‌بند و پارچه‌ای با عبارت It’s a girl به بند آویزان است، طرحی بسیار مناسب برای اتاق دختربچه‌ها محسوب می‌شود. این طرح با دکوراسیون سفید می‌تواند فضایی گرم و آرام در اتاق کودک ایجاد کند. اگر دکوراسیون اتاق کودک شما سفید یا صورتی است این طرح گزینه‌ای بسیار متناسب برای آن محسوب می‌شود.

نخ خاب این فرش از جنس پلی استر است و ارتفاع نخ خاب آن نیز ۷ میلی‌متر است. به این ترتیب این فرش گزینه‌ای عالی برای اتاق کودک است، زیرا پرزدهی زیادی ندارد، به سادگی می‌توان آن را شست و طرح آن نیز برای اتاق دختربچه‌ها بسیار تناسب دارد.

4- فرش ماشینی کودک کلاریس طرح خیابان

فرش کودک طرح خیابان

برای خرید فرش اتاق کودک می‌توانید از طرح‌های کمی مهیج‌تر هم استفاده کنید. اگر احساس می‌کنید شخصیت کودک شما با چنین طرح‌هایی تناسب دارد، فرش ماشینی کودک کلاریس طرح خیابان یکی از بهترین گزینه‌ها برای او خواهد بود. رنگ غالب این فرش، سبز روشن و قهوه‌ای است. طرح این فرش بخشی از شهر را نمایش می‌دهد که خیابان‌های پیچ در پیچ از میان فضاهای سبز اطراف خانه‌ها عبور کرده‌اند و در نهایت طرحی جالب و مهیج به وجود آورده‌اند. این طرح برای اتاق‌هایی با دکوراسیون سبز و قهوه‌ای بیشترین تناسب را دارد.

نخ خاب این فرش از جنس پلی استر باکیفیت است و ارتفاع نخ خاب آن نیز به ۷ میلی‌متر می‌رسد. به این ترتیب این فرش گزینه‌ای عالی برای اتاق کودک است، زیرا پرزدهی کمی دارد و به سادگی هم می‌توان آن را شست بدون آن‌که کیفیت یا ظاهر زیبای خود را از دست بدهد. این فرش 700 شانه همواره یکی از پرفروش‌ترین فرش‌های کودک بوده است.

5- فرش ماشینی کودک ساوین طرح فیل

فرش کودک طرح فیل

اگر برای خرید فرش اتاق کودک به دنبال طرحی ساده و در عین حال زیبا هستید که تمرکز خاصی هم بر جنسیت کودک نداشته باشد، فرش ماشینی کودک ساوین طرح فیل یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید. طرح ساده و دوست‌داشتنی این فرش آن را به یکی از پرفروش‌ترین طرح‌های فرش کودک تبدیل کرده است. زمینه و رنگ غالب فرش طوسی روشن است و در میانه آن، بچه خرسی خوشحال در میان ستارگان بر روی تکه‌ای ابر نشسته است. این طرح می‌تواند هم برای اتاق دختربچه‌ها و هم اتاق پسربچه‌ها مناسب باشد. چنین طرحی برای اتاق‌هایی با دکوراسیون سفید، آبی و طوسی هماهنگی کامل دارد.

نخ خاب این فرش از جنس پلی پروپلین هیت ست فریز است. این الیاف نخستین بار در ایتالیا تولید شدند و بعد به دلیل ویژگی‌های مثبت زیادی که داشتند بیشتر و بیشتر در سراسر جهان در تولید فرش‌ها مورد استفاده قرار گرفتند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این الیاف می‌توان به مقاومت آن در برابر نور آفتاب، جذب رطوبت پایین، قابل بازیافت بودن و سازگاری با محیط زیست، سازگاری با سلامت انسان، هزینه پایین تولید، مقاومت در برابر کشش و سایش، مقاومت در برابر اسیدها و بازها، رنگ‌پذیری بالا و خشک شدن سریع اشاره کرد.

با این ویژگی‌ها این فرش گزینه‌ای عالی برای اتاق کودک است و تمام ویژگی‌های یک فرش خوب و مناسب برای اتاق کودک مثل نرمی و لطافت، عدم پرزدهی و شستشوی آسان را دارد. این فرش با تراکم ۳۲۰ شانه با نخ خاب ۱۰ میلی متر در ابعاد مختلف ۳*۲ ، ۱.۵*۱ و ۲.۲۵*۱.۵ تولید می‌شود.

6- فرش ماشینی کودک ساوین طرح خرگوش

فرش کودک طرح خرگوش

برای کسانی که در خرید فرش کودک به دنبال طرح‌های خنثی بدون تمرکز بر جنسیت خاصی هستند، فرش ماشینی کودک ساوین طرح خرگوش یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها است. رنگ غالب این فرش که جزء 10 طرح پرفروش فرش کودک در سال 1401 انتخاب شده، طوسی روشن و سفید است و در میانه آن خرگوشی بامزه با یک کلاه کپ ایستاده است . این طرح هم برای اتاق پسربچه‌ها و هم اتاق دختربچه‌ها می‌تواند مناسب باشد. همچنین این طرح با دکوراسیون‌های سفید، طوسی و آبی روشن بیشترین هماهنگی را ایجاد می‌کند.

این فرش با جنس نخ خاب پلی پروپلین هیت ست فریز و ارتفاع نخ خاب ۱۰ میلی‌متر، گزینه‌ای عالی برای اتاق کودک دلبندتان است و تمام ویژگی‌های یک فرش خوب و مناسب برای اتاق کودک مثل نرمی و لطافت، عدم پرزدهی و شستشوی آسان را دارد.

7- فرش ماشینی کودک ساوین کد  4034

فرش کودک طرح حیوانات کد 4034

فرش‌هایی با طرح حیوانات همیشه جزء 10 طرح پرفروش فرش کودک بوده و هستند. فرش ماشینی کودک ساوین ۴۰۳۴ کرم یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای خرید فرش با طرح حیوانات برای اتاق کودک است. این فرش ۳۲۰ شانه از سه رنگ کرم، آبی و طوسی تشکیل شده و در بخش میانی آن نیز تصویر جالبی از حیوانات مزرعه قرار دارد؛ یک طرح عالی برای اتاق دختربچه‌ها و پسربچه‌ها. اگر دکوراسیون اتاق کودک شما به رنگ سفید، طوسی یا قهوه‌ای است چنین طرحی گزینه بسیار مناسبی است.

این فرش با جنس نخ خاب پلی پروپلین هیت ست فریز و ارتفاع نخ خاب ۱۰ میلی‌متر گزینه‌ای عالی برای اتاق کودک است و تمام ویژگی‌های یک فرش خوب و مناسب برای اتاق کودک مثل عدم پرزدهی، نرمی و لطافت و شستشوی آسان را دارد.

8- فرش کودک پاتریس طرح شهر ماشینی

فرش کودک طرح شهر ماشینی

اگر برای خرید فرش اتاق کودک خود دنبال یک طرح پسرانه جذاب و بامزه هستید طرح شهر ماشینی برند پاتریس می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این طرح یکی از پرفروش ترین فرش های اتاق کودک است. ویژگی مثبت این فرش این است که به دلیل داشتن رنگ‌های مختلف، تقریبا با هر رنگ دکوراسیونی، هارمونی ایجاد می‌کند. با این حال این فرش با دکوراسیون‌های سفید، آبی روشن، قرمز و زرد بیشترین تناسب را دارد.

نخ خاب این فرش از جنس الفین فریزه هیت ست است. این الیاف در اصل همان الیاف پلی استر یا اکرولیک هستند که بر روی آن‌ها فرآیندی به نام هیت ست صورت گرفته است. هیت ست کردن الیاف باعث می‌شود تا رنگ الیاف تثبیت شوند و به مرور زمان درخشندگی خود را از دست ندهند. همچنین در این فرآیند میزان پرزدهی نخ نیز به حداقل می‌رسد.

بنابراین این فرش گزینه‌ای عالی برای خرید فرش اتاق کودک است و تمام ویژگی‌های یک فرش خوب برای اتاق کودک مثل نرمی و لطافت، عدم پرزدهی و شستشوی آسان را دارد. این فرش با تراکم ۴۰۰ شانه دارای نخ خاب ۶ تا ۱۲ میلی متری است و در ابعاد مختلف تولید می‌شود.

9- فرش کودک پاتریس طرح تدی

فرش کودک طرح تدی

در بین پرفروش‌ترین فرش‌های کودک،  طرح تدی همیشه جزء 10 طرح پرفروش فرش کودک محسوب می‌شود. تنوع رنگ به کار رفته در طرح جذاب این فرش آن را به گزینه‌ای مناسب برای اتاق دختران و پسران با هر رنگ دکوراسیونی تبدیل کرده است. این فرش که در بخش میانی آن بچه خرسی با لپ‌های قرمز در کادری از گل و برگ قرار گرفته، در دو رنگ زمینه سبز و آبی تولید شده است. بنابراین اگر دکوراسیون اتاق کودک شما سبز، آبی، طوسی یا سفید است به راحتی می‌توانید این فرش را با رنگ دلخواه خود خریداری کنید.

این فرش ۴۰۰ شانه با جنس نخ خاب پلی پروپلین هیت ست فریز و ارتفاع نخ خاب ۱۰ میلی‌متر گزینه‌ای عالی برای اتاق کودک دلبندتان است و تمام ویژگی‌های یک فرش خوب و مناسب برای اتاق کودک مثل نرمی و لطافت، عدم پرزدهی و شستشوی آسان را دارد.

10- فرش کودک پاتریس طرح درخت آرزو

فرش کودک طرح درخت آرزو

در بین ۱۰ طرح پرفروش فرش کودک سال ۱۴۰۱ بدون شک طرح درخت آرزو یکی از دوست‌داشتنی‌ترین طرح‌ها است. این فرش با زمینه سفید، بچه فیلی را به تصویر می‌کشد که همراه با دوستان خود زیر درخت آرزو ایستاده است. تنوع رنگ بالایی که در طراحی این فرش به کار رفته باعث شده تا آن به عنوان فرشی مناسب برای دکوراسیون‌هایی با رنگ‌های مختلف قابل استفاده باشد.

این فرش ۴۰۰ شانه با جنس نخ خاب پلی پروپلین هیت ست فریز و ارتفاع نخ خاب ۱۰ میلی‌متر گزینه‌ای عالی برای اتاق کودکان دختر و پسر است و تمام ویژگی‌های یک فرش خوب و مناسب برای اتاق کودک مثل نرمی و لطافت، عدم پرزدهی و شستشوی آسان را دارد.

جمع بندی

خرید فرش اتاق کودک یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آماده کردن اتاق کودک دلبندمان است. طرح‌های مختلفی برای انتخاب فرش کودک در بازار وجود دارند. برخی مخصوص اتاق دختران، برخی مخصوص اتاق پسران و طرح‌های زیادی هم مناسب برای هر دو هستند. همچنین تنوع در متراژ فرش‌ها باعث می‌شود بتوانیم برای اتاق کودک خود با هر مساحتی که داشته باشد فرش مناسب تهیه کنیم.

در سفارش آنلاین، محصول خریداری شده بین ۱ تا ۳ روز کاری به دست‌ شما خواهد رسید.(البته فرش‌های کلاریس به علت تولید بعد از سفارش، در بازه زمانی حداکثر 20 روزه ارسال می‌شوند.)

با خرید از فرش آنلاین، علاوه بر کسب اطمینان از کیفیت کالا و اصلی بودن برند فرش، امکان پرداخت درب منزل و مرجوعی را نیز دارید. با در نظر گرفتن این موارد، ریسک خرید اینترنتی شما در حوزه فرش و موکت به صفر می‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
نظرات خود را برای ما بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.