عکس فرش ابریشم گونه

فرشهای ابریشم گونه در زمره فرشهایی قرار دارند که برق و درخشندگی فراوانی داشته و به لحاظ زیبایی و لطافت و همینطور شباهت به فرشهای ابریشم دستباف بهترین گزینه برای استفاده در اتاق نشیمن و پذیرایی به حساب می آیند. شرکت فرش کرامتیان، از جمله برندهای معتبر داخلی می باشد که سابقه طولاتی در تولید این نوع از فرش دارا می باشد، در اینجا نمونه هایی از زیباترین محصولات فرش ابریشم گونه را مشاهده می نمایید.

فرش کرامتیان

فرش زیبایی که پیش روی شما قرار دارد به خوبی با انواع دکوراسیونهای کلاسیک و ایرانی قابل هماهنگی بوده و جلوه ای شاهانه دارد.

فرش ابریشم گونه

فرش زیبایی که پیش روی شماست با انواعی از مبلمان به رنگهای متفاوت اعم از خاکستری، سبز، کرم، یاحتی رنگهای مکمل گرم مثل قرمز نیز قابل ست کردن می باشد.

فرش ابریشم ماشینی

فرشی زیبا مملو از نقوش زیبای ایرانی که به خوبی و زیبایی در کنار هم قرار گرفته است. این فرش زیبا در کنار انواع رنگهای مکمل و علی الخصوص مبلمان تک رنگ ترکیب جالب توجهی ایجاد می کند.

فرش ماشینی ابریشمی

مجموعه ای از رنگهای زیبا و ملایم. مناسب نوعروسها و زوجهای جوان. قابل ست با انواع رنگهای سفید، صورتی و یا مکملهایی مثل ابی روشن و ….

فرش ابریشم گونه

فرشی زیبا با طرحی به قدمت تاریخ و کماکان پرطرفدار. این فرش زیبا در کنار انواع مبلمان و دکوراسیون تک رنگ که به رنگهای موجود در زمینه فرش نزدیک باشد، ترکیب مطلوبی ایجاد می کند.

فرش ماشینی ابریشمی

فرشی به غایت زیبا با ترکیب رنگی زیبا و جالب توجه که به خوبی با انواعی از دکوراسیونهای کلاسیک و یا حتی امروزی قابل هماهنگی می باشد.

فرش ابریشم گونه ماشینی

فرشی به غایت زیبا، در رنگهای متنوع و قابل ست با انواع دکوراسیون کلاسیک و امروزی. بهتر است در کنار مبلمانی ساده یا طرح ملایم استفاده شود.

فرش ابریشمی

فرشی با طرح و نقشی کاملا ایرانی. قابل استفاده در کنار انواع مبلمان به رنگهای روشن و یا حتی تیره. پیشنهاد می شود در صورت کم بودن نور محیط از مبلمان تیره در کنار این فرش استفاده نشود.