جدیدترین عکسهای فرش ساوین

شرکت فرش ساوین از اولین برندهای تولید کننده فرش ۳۰ و ۶۰ رنگ در کشور می باشد. این شرکت از معتبرین تولید کنندگان فرش ماشینی در داخل و خارج از کشور می باشد، به گونه ای که به چندین کشور جهان فرش صادر میکند. معروفیت این برند به دلیل همسویی آن با سلیقه های متفاوت و امروزی می باشد، به گونه ای که به شاخصه معرفی این شرکت بدل شده است. در این میان فرش آنلاین به عنوان اولین و معتبرترین برند فروشنده فرش ماشینی اینترنتی کشور مجموعه ای با تنوع بالا از محصولات این تولیدکننده را در ابعاد، تراکم و طرحهای گوناگون فراهم آورده و با بهترین قیمت نسبت به بازار در اختیار مصرف کننده عزیز ایرانی قرار می دهد. آنچه در ادامه میبینید نمونه ای است از انواع فرشهای جدید تولیدی این شرکت.

فرشهای جدید و زیبای شرکت فرش ساوین را مشاهده میکنید..

فرش با کیفیت و زیبا

این فرش خاص و زیبا با انواع دکوراسیونهای امروزی و کلاسیک قابل ست کردن می باشد. با رنج وسیعی از رنگها اعم از رنگهای گرم مثل قرمز(همانطور که در تصویر مشاهده می شود)، کرم، لیمویی، نسکافه ای و همینطور رنگهای خنثی و سرد همچون آبی زمینه فرش و همینطور سبز و سرمه ای موجود در زمینه قابل ترکیب می باشد.

فرش زیبا با قیمت مناسب و ارزان

این فرش در رنج فرشهای سنتی ماشینی قرار دارد، و کاملا توان ایجاد فضایی کلاسیک و یا حتی امروزی را دارا می باشد. با انوع مبلمان تک رنگ یا ساده ترکیب جالبی ایجاد می نماید.

فرش مدرن ساوین

این فرش خاص و کاملا امروزی با قیمت مناسبی که دارد گزینه بسیار مناسبی می باشد برای کسانی که نمیخواهند هزینه زیادی صرف خرید کنند. در اکثر بخشهای خانه اعم از اتاق خواب و حتی آشپزخانه نیز قابل استفاده می باشد.

فرش ماشینی سنتی

این فرش خوشرنگ لاکی با انواع دکوراسینهای کلاسیک ترکیب به غایت زیبایی ایجاد می کند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در کنار مبلمان چوبی جلوه بسیار خاصی دارد.

فرش جدید و با کیفیت

این فرش خاص و زیبا در کنار انواع مبلمان ودکوراسیون ساده و به رنگهای ملایم ترکیب و هارمونی بسیار خوبی دارد.

فرشی ساده، با کیفیت و قیمت مناسب

این فرش زیبا با قیمت مناسبی که دارد و همینطور کیفیت قابل توجه، خریدار با هر سلیقه ای را راضی می نماید. در بخشهای مختلف خانه اعم از اتاق خواب ،آشپزخانه و یا راهرو هم قابل استفاده است.

فرش ماشینی اصیل

این طرح فرش زیبا به خوبی با انواع مبلمان به رنگهای سرمه ای، آبی ،قهوه ای، نسکافه ای و …قابل ست بوده و ترکیب خاص و جالبی ایجاد می نماید.

فرش مدرن ساوین

فرش زیبا با طرحی جالب و جوان پسند، بهتر است  از این فرش زیبا در محیطهای با نور کم استفاده نشود.

فرشی زیبا، مدرن و مشکل پسند

این فرش خاص و جالب توجه، در کنار انواع مبلمان مدرن و ساده ترکیب بسیار زیبایی ایجاد می کند. در اتاق خواب و حتی اتاق کودک و نوجوان نیز قابل استفاده می باشد.

فرش ماشینی طرح سنتی

این فرش خاص، زیبا و خوشرنگ با انواع مبلمان ساده و تک رنگ به رنگهای روشن مثل سفید، کرم، آبی روشن و یا حتی طوسی روشن ترکیب بسیار زیبایی ایجاد می کند.به لحاظ قیمتی مناسب و ارزان بوده ودر هر بخشی از خانه قابل استفاده است.

فرشی زیبا و شکیل

این فرش با طرح قدمت دار و اصیل، در کنار انواع مبلمان امروزی قابل استفاده می باشد. از کلیه رنگهای موجود در زمینه فرش میتوان به عنوان راهنمای خرید پارچه مبل استفاده نمود.

فرشی زیبا و بادوام

این فرش با طرح خشتی و اصیلی که دارد، در هر بخشی از خانه و با هر نوع دکوراسیونی اعم از امروزی و مدرن و یا کلاسیک قابل ست کردن می باشد.

فرش زیبا و جدید

این طرح فرش شاد و دلنشین در هر قسمت از خانه حتی اتاق کودک و سالمند نیز قاب استفاده می باشد. با انواع مبلمان به رنگهای متفاوت اعم از سرمه ای، سفید، کرم و یا آبی ترکیب خوبی ایجاد می کند.

با ما همراه باشید…